vroeg me wel even af wtf jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
Goede tt change. Misschien komt huge nu ook
Nee oké, maar dacht vraag het aan jou, jij weet er redelijk veel van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat wordt volgens mij in de VS vaak in hoeveelheden voor één gevulde basepijp verkocht, dan is het volgens mij niet zo duur
Maar ik weet het ook niet zeker allemaal hè, ik ben nog nooit in de VS geweest en coke is sowieso niet mijn ding
OMG HUGEYYYYquote:
Alcohol en coke vormt samen een andere stof dan coke of alcohol apart; coca-ethyleenquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha "beetje druk, cola op". Hoe denk je dat DP en Bob zich voelen?
sorry :$quote:
een keer gratis gehad maar toen was ik pussy omdat eerste keer en nam ik veel te weinigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
Coke is alleen chill als je dronken bent en het gratis kan bietsen van iemand
yo nigguh alles chill jwz waddup met mn boy huge danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha "beetje druk, cola op". Hoe denk je dat DP en Bob zich voelen?
Ey hugequote:
Wat ervaar je dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alcohol en coke vormt samen een andere stof dan coke of alcohol apart; coca-ethyleen
is wel stuk slechter voor je, maar is best relaxt
ja ach, je mist verder ook niet echt iets hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een keer gratis gehad maar toen was ik pussy omdat eerste keer en nam ik veel te weinig
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
yo nigguh alles chill jwz waddup met mn boy huge danja rustig jwz net wel wreed hard door een tuinstoel geflikkerd maja yolo togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen maar een nieuwe halen![]()
haha viesdikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja rustig jwz net wel wreed hard door een tuinstoel geflikkerd maja yolo tog
morgen maar een nieuwe halen
Je moet mij eens zien als ik niet blow. Stuiter ik door het huis.quote:
karmaaaaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja rustig jwz net wel wreed hard door een tuinstoel geflikkerd maja yolo tog
morgen maar een nieuwe halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |