we zijn verbannenquote:
quote:
Maar waarom, watskeburtquote:
komt wel goed denk ik, toch geen rare dingen gebeurt?quote:
ja lang verhaal, geen zin om te typen en ben niet bij de escalatie geweestquote:
oh oh ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zorg wel voor de lekkere wijven ets
Samengevat, teveel rellen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja lang verhaal, geen zin om te typen en ben niet bij de escalatie geweest
in KLB FB staat wel een hoop mocht je zin hebben om dat allemaal te lezen
en wat lost dat nu op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
Oh mortie had je trouwens meegekregen dat Yvonne ons misschien wil adopteren als SC en in ONZ wil houden
gaan we dan grtd ofzo, want ja, onz
lb is al lekker genoeg, hoeft niet meer hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zorg wel voor de lekkere wijven ets
Ik ook niet echt eigenlijk, ik doe ook wel vaak stoer maar volgens mij is het voor iedereen wel duidelijk dat ik dat niet zo meenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Naja we... ik voel mij totaal niet aangesproken bij dit hele gezeik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
lb is al lekker genoeg, hoeft niet meer hoor
Jij bent sowieso wel een van de chillste in die hele sc dude!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet echt eigenlijk, ik doe ook wel vaak stoer maar volgens mij is het voor iedereen wel duidelijk dat ik dat niet zo meen
deadprez is baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel een van de chillste in die hele sc dude!
Oké nu nog een lekkere jongen danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
lb is al lekker genoeg, hoeft niet meer hoor
ja niks maar ik ga toch nie in onz blijven chillenquote:
awwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel een van de chillste in die hele sc dude!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |