nja das niet zozeer het probleem, ben meer bang dat ik me niet chill ga voelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
iets wat je niet kent ga je niet missen toch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het achterhalen. Wordt vervolgd.
bij twijfel niet doen gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja das niet zozeer het probleem, ben meer bang dat ik me niet chill ga voelen
ow ja precies.. nou als je dat gevoel al hebt zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja das niet zozeer het probleem, ben meer bang dat ik me niet chill ga voelen
dat is niet de juiste instellingquote:
nee hoor, maar dat boeit me nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
is het raar dat ik het raar vind om allerlei informatie te gaan achterhalen van iemand die je knap vindt maar verder niet kent
in welke context? zomaar je ziet iemand en je denkt? lekker ding?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
is het raar dat ik het raar vind om allerlei informatie te gaan achterhalen van iemand die je knap vindt maar verder niet kent
aightquote:
ja gwn zoals etsu verteltquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
in welke context? zomaar je ziet iemand en je denkt? lekker ding?
ahquote:
ik heb hem gister en vandaag zien rondlopen, maar ik durf hem niet aan te sprekenquote:
hahahah aw cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hem gister en vandaag zien rondlopen, maar ik durf hem niet aan te sprekenvanavond hebben 2 vriendinnen van me met hem gesproken (omdat ik dat wilde natuurlijk) en zo wist ik zijn naam en nu ben ik aan het achterhalen of die gay is want hij is bevriend met mensen die ik dan weer ken volgens fb
meer niet.
lijkt me een goede dealquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
Oh mortie had je trouwens meegekregen dat Yvonne ons misschien wil adopteren als SC en in ONZ wil houden
gaan we dan grtd ofzo, want ja, onz
Mortaxxquote:
HOIIIIIIIIIIquote:
ja niet vrijwilligquote:
ik ook, heb een nieuwe jongen nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahah aw cute
hoop voor je dat ie gay is en geïnteresseerd iig
Vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |