Die migrantenstroom zou er überhaupt niet zijn als wereldleiders zich bezighielden met hun echte taken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De migrantenstroom is het grootste issue van de laatste 35 jaar.
oké jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
rustaaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DAN BLIJF JE MAAR GVD LEKKER IN NEDERLAND ZEIKEN OVER HOE WARM HET IS.
Smooth, niet ingetraptquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan moet je abonneren G.
Ga ik hier niet neer plempen iig anders krijg ik weer dat gedoe over me heen
Die zou er niet zijn als leiders hun grenzen niet open zouden zetten. Dat is de enige serieuze oplossing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die migrantenstroom zou er überhaupt niet zijn als wereldleiders zich bezighielden met hun echte taken.
nl heeft geen echt platteland, alleen weilanden, voor echte natuur moet je naar andere landen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben in nl maar wel platte land
Jij leeft lekker in je beschermde omgeving, maar elders in Europa staan de zaken er ietsje anders voor.quote:
Ja want we kunnen die stroom als continent absoluut niet hendelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die zou er niet zijn als leiders hun grenzen niet open zouden zetten. Dat is de enige serieuze oplossing.
Neh het is nooit warmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DAN BLIJF JE MAAR GVD LEKKER IN NEDERLAND ZEIKEN OVER HOE WARM HET IS.
Er is een oplossing: Alle Europese landen sluiten hun grenzen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja want we kunnen die stroom als continent absoluut niet hendelen natuurlijk.
wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Neh het is nooit warm
En als het warm is kan ik niet meer fatsoenlijk ademen
Ja want jullie volgen het nieuws niet allebei en jij weet veel meer van wat er zich afspeelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij leeft lekker in je beschermde omgeving, maar elders in Europa staan de zaken er ietsje anders voor.
uhuhquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij leeft lekker in je beschermde omgeving, maar elders in Europa staan de zaken er ietsje anders voor.
Als je het daadwerkelijk ziet krijg je een wat beter idee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja want jullie volgen het nieuws niet allebei en jij weet veel meer van wat er zich afspeelt.
Ja, belachelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
In Italiaanse steden slapen hordes migranten gewoon op straat.
Daar kunnen we toch niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
uhuh
zijn verder ook totaal geen klimaatissues ofzo
nee dat zijn microproblemen naast smeltende ijskappen en decimerende populaties van diersoortenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja heb astma en ook door hooikoorts enz maar vind het gewoon vies ook dat benauwde weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
wtf
Ik ben 121 kilo, maar daar heb ik zelfs geen last van... srs
Hij is een klimaathoaxmennekequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:49 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat zijn microproblemen naast smeltende ijskappen en decimerende populaties van diersoorten
Ewajaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nl heeft geen echt platteland, alleen weilanden, voor echte natuur moet je naar andere landen.
Oké.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Belachelijk dat die lui daar zijn ja. Zijn overigens allemaal gewoon sterke grote negers.
Oke, het grootste probleem waar mensen wat aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:49 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat zijn microproblemen naast smeltende ijskappen en decimerende populaties van diersoorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |