?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je weet dat je gewoon ziet waar het naartoe linkt?
Niet nodig, weet toch dat ik blind op Geert kan vertrouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand anders het PVV porgramma al gezien?
Populistischer kan bijna niet.
Het is wel maar één A4'tje gelukkig, kunnen zelfs PVV-mongooltjes het mss nog snappen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet nodig, weet toch dat ik blind op Geert kan vertrouwen.
in firefox staat linksonder als je op een link blijft staan met je muis wat de link isquote:
Zoals een echte PVVer zeg ik TL;DRquote:
Kort maar krachtig noem je dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is wel maar één A4'tje gelukkig, kunnen zelfs PVV-mongooltjes het mss nog snappen.
Gewoon zeggen dat je niks doorhadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
De PVV wordt langzaam gewoon echt een fascistische partij.
Waarom grijpen we niet in?
Nee natuurlijk klopt er niks van. Hoe ga je 7 miljard besparen door de-islamisering?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
sws klopt die shit mbt kosten van afschaffing eigen risico vgm niet eens
Nee, dan kan hij dat niet meer misbruiken voor politieke doeleinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
Misschien moeten we eens beginnen met zijn beveiliging opheffen.
begint gewoon gevaarlijk te wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms zijn dingen gewoon zo dom en goedkoop dat je er nooit aan kan wennen
het probleem lost zichzelf dan wss gewoon vanzelf opquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dan kan hij dat niet meer misbruiken voor politieke doeleinden.
nee joh je wordt alleen opgesloten als je de wet nog niet eens hebt overtreden, is helemaal primaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
begint gewoon gevaarlijk te worden
Vrijheid van meningsuiting behoudenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
Misschien moeten we eens beginnen met zijn beveiliging opheffen.
watquote:
die zestigerspartij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand anders het PVV porgramma al gezien?
Populistischer kan bijna niet.
nee hoorquote:
ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat denk ik ook altijd als ik jouw posts lees
dat is in australie veelal zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:28 schreef kdricklamar het volgende:
Wejo zit in de tuin allemaal gekke beesten naar mijn hoofd
nee ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
haas gaat zeker zeggen dat we het te serieus nemen allemaal
Ach, dat breekpunt kennen we al van een aantal jaar terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
AOW op 65 houden is ook zoiets achterlijks trouwens
Er komen steeds meer gepensioneerden en steeds minder werkenden.
Wir schaffen dasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ike gewoon om de pvv maar goed ik zie al wel weer dat ik niet welkom ben hier
zweetbeerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef McNulty het volgende:
tering net voor de 3e onder de douche en nu weer onder het zweet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ike gewoon om de pvv maar goed ik zie al wel weer dat ik niet welkom ben hier
zijn tillift had vertragingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
was jij er niet bij vanmiddag of begin van de avond ofzo?
hehehequote:
jij hebt dat effect op mijquote:
nee niet dat ik weet, hoezoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
was jij er niet bij vanmiddag of begin van de avond ofzo?
angstzweet?quote:
netjesquote:
ja echt hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
Vind het mooiste punt misschien nog wel 'geen subsidie meer naar innovatie'
dat is shit voor de intelligente elite, het domme klootvolk moet daar niets van hebben!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
Vind het mooiste punt misschien nog wel 'geen subsidie meer naar innovatie'
Wat schieten we daar nou weer me op? Dan staat de volgende roeptoeter weer klaar en dan heeft 'links' twee politieke moorden op zijn geweten.quote:
wat nou als het een direct gevaar wordt voor de mensenrechten van moslims bijvoorbeeld of erger?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat schieten we daar nou weer me op? Dan staat de volgende roeptoeter weer klaar en dan heeft 'links' twee politieke moorden op zijn geweten.
2 niet nader te noemen nep-mocro's hebben nog wel een kelder, ik denk dat dat een betere oplossing isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat nou als het een direct gevaar wordt voor de mensenrechten van moslims bijvoorbeeld of erger?
denk je dan nog zo?
hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2 niet nader te noemen nep-mocro's hebben nog wel een kelder, ik denk dat dat een betere oplossing is
Ik geloof niet in zo'n scenario.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat nou als het een direct gevaar wordt voor de mensenrechten van moslims bijvoorbeeld of erger?
denk je dan nog zo?
mja weenie hoop dat ik te pessimistisch benquote:
o dat was geen oproep of wens om een moordaanslag op hem ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat schieten we daar nou weer me op? Dan staat de volgende roeptoeter weer klaar en dan heeft 'links' twee politieke moorden op zijn geweten.
ja niemand zegt toch ook iets andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
De enige politici die legitiem mogen worden vermoord zijn tirannen. Wilders is vooralsnog geen tiran.
De implicatie was evident.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niemand zegt toch ook iets anders
nja bij mijn netjes miste je het sarcasme iig ook alquote:
verrassendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja bij mijn netjes miste je het sarcasme iig ook al
Dus je wil niet dat Wilders doodgeschoten wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja bij mijn netjes miste je het sarcasme iig ook al
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat was geen oproep of wens om een moordaanslag op hem ofzo
Nee natuurlijk niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus je wil niet dat Wilders doodgeschoten wordt?
(dit is wederom sarcasme, jimmy)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
Wat? Nee het is geen sarcasme dat ik niet wil dat Wilders doodgeschoten wordt.
Nee, gewoon een aambeeld op zijn hoofd gooienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus je wil niet dat Wilders doodgeschoten wordt?
Vond het meer cynismequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
(dit is wederom sarcasme, jimmy)
Dan moet je abonneren G.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:43 schreef HPLC het volgende:
Hey Braadarreslee, nog vlogs gemist die ik moet hebben gezien?
Ja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef Drug het volgende:
het grappige is dat moslimterrorisme of vluchtelingen een totaal non-issue is. het enige waar leiders zich nu mee zouden moeten bezighouden is proberen de wereld leefbaar te houden voor de mensheid, maar dat staat ergens in een voetnoot van een bijlage op de agenda van volgend jaar ergens op een zondag ofzo
Moet je een keer naar Spanje gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef kdricklamar het volgende:
Vandaag was de warmste dag in m'n leven ooit denk ik wow
Ik moet helemaal niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Spanje gaan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef Drug het volgende:
het grappige is dat moslimterrorisme of vluchtelingen een totaal non-issue is. het enige waar leiders zich nu mee zouden moeten bezighouden is proberen de wereld leefbaar te houden voor de mensheid, maar dat staat ergens in een voetnoot van een bijlage op de agenda van volgend jaar ergens op een zondag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |