verrassendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja bij mijn netjes miste je het sarcasme iig ook al
Dus je wil niet dat Wilders doodgeschoten wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja bij mijn netjes miste je het sarcasme iig ook al
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat was geen oproep of wens om een moordaanslag op hem ofzo
Nee natuurlijk niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus je wil niet dat Wilders doodgeschoten wordt?
(dit is wederom sarcasme, jimmy)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
Wat? Nee het is geen sarcasme dat ik niet wil dat Wilders doodgeschoten wordt.
Nee, gewoon een aambeeld op zijn hoofd gooienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus je wil niet dat Wilders doodgeschoten wordt?
Vond het meer cynismequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
(dit is wederom sarcasme, jimmy)
Dan moet je abonneren G.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:43 schreef HPLC het volgende:
Hey Braadarreslee, nog vlogs gemist die ik moet hebben gezien?
Ja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef Drug het volgende:
het grappige is dat moslimterrorisme of vluchtelingen een totaal non-issue is. het enige waar leiders zich nu mee zouden moeten bezighouden is proberen de wereld leefbaar te houden voor de mensheid, maar dat staat ergens in een voetnoot van een bijlage op de agenda van volgend jaar ergens op een zondag ofzo
Moet je een keer naar Spanje gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef kdricklamar het volgende:
Vandaag was de warmste dag in m'n leven ooit denk ik wow
Ik moet helemaal niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Spanje gaan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef Drug het volgende:
het grappige is dat moslimterrorisme of vluchtelingen een totaal non-issue is. het enige waar leiders zich nu mee zouden moeten bezighouden is proberen de wereld leefbaar te houden voor de mensheid, maar dat staat ergens in een voetnoot van een bijlage op de agenda van volgend jaar ergens op een zondag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |