Wir schaffen dasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ike gewoon om de pvv maar goed ik zie al wel weer dat ik niet welkom ben hier
zweetbeerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef McNulty het volgende:
tering net voor de 3e onder de douche en nu weer onder het zweet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ike gewoon om de pvv maar goed ik zie al wel weer dat ik niet welkom ben hier
zijn tillift had vertragingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
was jij er niet bij vanmiddag of begin van de avond ofzo?
hehehequote:
jij hebt dat effect op mijquote:
nee niet dat ik weet, hoezoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
was jij er niet bij vanmiddag of begin van de avond ofzo?
angstzweet?quote:
netjesquote:
ja echt hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
Vind het mooiste punt misschien nog wel 'geen subsidie meer naar innovatie'
dat is shit voor de intelligente elite, het domme klootvolk moet daar niets van hebben!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
Vind het mooiste punt misschien nog wel 'geen subsidie meer naar innovatie'
Wat schieten we daar nou weer me op? Dan staat de volgende roeptoeter weer klaar en dan heeft 'links' twee politieke moorden op zijn geweten.quote:
wat nou als het een direct gevaar wordt voor de mensenrechten van moslims bijvoorbeeld of erger?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat schieten we daar nou weer me op? Dan staat de volgende roeptoeter weer klaar en dan heeft 'links' twee politieke moorden op zijn geweten.
2 niet nader te noemen nep-mocro's hebben nog wel een kelder, ik denk dat dat een betere oplossing isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat nou als het een direct gevaar wordt voor de mensenrechten van moslims bijvoorbeeld of erger?
denk je dan nog zo?
hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2 niet nader te noemen nep-mocro's hebben nog wel een kelder, ik denk dat dat een betere oplossing is
Ik geloof niet in zo'n scenario.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat nou als het een direct gevaar wordt voor de mensenrechten van moslims bijvoorbeeld of erger?
denk je dan nog zo?
mja weenie hoop dat ik te pessimistisch benquote:
o dat was geen oproep of wens om een moordaanslag op hem ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat schieten we daar nou weer me op? Dan staat de volgende roeptoeter weer klaar en dan heeft 'links' twee politieke moorden op zijn geweten.
ja niemand zegt toch ook iets andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
De enige politici die legitiem mogen worden vermoord zijn tirannen. Wilders is vooralsnog geen tiran.
De implicatie was evident.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niemand zegt toch ook iets anders
nja bij mijn netjes miste je het sarcasme iig ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |