Moet dat niet zijn: eerste wereld?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Verschrikkelijk. Van die derde wereld problemen die je in de realiteit nooit zal merken, maar toch ernstig genoeg om te doen alsof de wereld vergaat.
Nee, altijd die Afrikanen met hun verzonnen problemenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn: eerste wereld?
Dat is wat men jou wil doen geloven, maar goed als jij het geloofd is het goed.quote:
Nu je het zegt. Op naar een andere app dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Dit doen ze allang. Regelmatig gehad dat wanneer ik een 06-nr in mijn whatsapp contacten had gezet, direct die persoon voorbij kwam op facebook onder het kopje "mensen die je misschien kent" en dan hadden we geeneens gezamenlijke vrienden.
Dat dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef fathank het volgende:
De dag waarvan je wist dat ie ging komen
Iedereen weer 2 dagen naar telegram
Ja en? Gewoon je 06 niet in vullen op FB en probleem opgelost zodat ze geen hard-match kunnen doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef radeloosje1987 het volgende:
Nu was Whatsapp gewoon een prima app, maar na vandaag maken ze het wel heel bont.
Whatsapp gaat de functie uitrollen dat je 06 nummer en dergelijke gedeeld gaat worden met Facebook zodat ook bedrijven je lastig kunnen vallen per Whatsapp.
Geweldig, op zoek naar een andere Whatsapp variant dus. Bah. https://tweakers.net/nieu(...)en-met-facebook.html
Inderdaad. Ik geef iemand die ik net heb ontmoet mijn nummer en even later voegt hij/zij me toe op Facebook. Dat gebeurt al een paar maanden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Dit doen ze allang. Regelmatig gehad dat wanneer ik een 06-nr in mijn whatsapp contacten had gezet, direct die persoon voorbij kwam op facebook onder het kopje "mensen die je misschien kent" en dan hadden we geeneens gezamenlijke vrienden.
Onterechte klacht. Leer lezen.quote:Chat-app WhatsApp gaat standaard accountinformatie van gebruikers delen met Facebook, zodat het sociale netwerk relevantere advertenties gaat aanbieden. Het gaat om een optie, die gebruikers in de eerste maand kunnen uitzetten.
En dat is slecht omdat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Waarschijnlijk heeft FB veel meer info waarmee ze met grote zekerheid kunnen matchen, bijvoorbeeld of je dezelfde mobiel gebruikt voor FB messenger of ingelogd bent op de mobiele site van FB.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon je 06 niet in vullen op FB en probleem opgelost zodat ze geen hard-match kunnen doen
Waar lees je dat ik huil over de voorwaarden? Ik geef alleen aan dat ze dat al lang doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:00 schreef Barrah het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
Sowieso, eerst akkoord gaan met de voorwaarden van een (gratis) dienst en dan gaan huilen als een bedrijf gebruik maakt van de ruimte in die voorwaarden
Wat brak is en maar een paar mensen toe laat in groepsapps?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:51 schreef nightsleeper het volgende:
Gewoon Signal Private Messenger installeren.
Die app is al een half jaar niet geupdate 😥quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:02 schreef jogy het volgende:
Of als je helemaal hardcore veilig wil zijn dan Wickr Me (Ook alleen maar omdat ik dat in Mr. Robot heb gezien hoor![]()
. )
Perfectie hoe je niet te updaten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:05 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Die app is al een half jaar niet geupdate 😥
Oh ja, excuus. Je moet natuurlijk wel direct kunnen gaan janken bij degene die je wil spreken als hij niet direct reageert nadat hij je bericht gelezen heeft want jij ben toch de meest belangrijke en interessantste persoon op aarde met al je statusupdates op Facebookquote:
Alleen de eerste vraag van mijn post was specifiek op jou gericht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik huil over de voorwaarden? Ik geef alleen aan dat ze dat al lang doen.
Ik geloof ook dat de huidige vorm van communicatie egoismebevorderend werkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, excuus. Je moet natuurlijk wel direct kunnen gaan janken bij degene die je wil spreken als hij niet direct reageert nadat hij je bericht gelezen heeft want jij ben toch de meest belangrijke en interessantste persoon op aarde met al je statusupdates op Facebook
Je gaat je bijna afvragen hoe we ooit in zulks een onzekerheid hebben kunnen leven ofnie
Als dat zo zou zijn had FB zijn AV ook niet hoeven aanpassen. Google verfijnt ook continue haar algoritme om beter jou te herkennen over haar netwerken maar daarvoor hoef je ook niet continue de nieuwe AVs te accepteren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft FB veel meer info waarmee ze met grote zekerheid kunnen matchen, bijvoorbeeld of je dezelfde mobiel gebruikt voor FB messenger of ingelogd bent op de mobiele site van FB.
Gewoon geen FB hebben scheelt iig een stuk
jeetje meid ...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Brak? Leg eens uit. Groepschats zijn alleen maar vervelend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wat brak is en maar een paar mensen toe laat in groepsapps?
Telegram is dan een betere optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon helemaal geen Facebook hebben. Vrienden zijn overrated.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon je 06 niet in vullen op FB en probleem opgelost zodat ze geen hard-match kunnen doen
Dat staat er helemaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef radeloosje1987 het volgende:
Nu was Whatsapp gewoon een prima app, maar na vandaag maken ze het wel heel bont.
Whatsapp gaat de functie uitrollen dat je 06 nummer en dergelijke gedeeld gaat worden met Facebook zodat ook bedrijven je lastig kunnen vallen per Whatsapp.
Geweldig, op zoek naar een andere Whatsapp variant dus. Bah. https://tweakers.net/nieu(...)en-met-facebook.html
FB en Whatsapp gebruiken is vrijwillig he. Je kunt je moeder ook gewoon een brief schrijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:35 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Dat schijt Facebook moet zich ook overal in mengen. Opdonderen met die poep!
Moet je je vrienden beter opvoedenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:52 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wat niemand gebruikt. Telegram heeft nog meer users.
Wat is WA chat? Dat is toch gewoon Whatsapp? Dus is het nou wel of geen berichten via WA?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:06 schreef Godshand het volgende:
Je krijgt geen reclame op je Whatsapp.
Verder geeft FB bedrijven de mogelijkheid via WA chat berichten te sturen naar WA gebruikers.
Dat vinkje is natuurlijk gewoon uitstel van executie. Zoiets als: "Klik hier als je vindt dat Whatsapp niets aan je mag verdienen". Rrrright.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef delano.888 het volgende:
Heeft nou echt niemand gezien dat je dat vinkje uit kan zetten en dus niet mee hoeft te doen hieraan?
Whatsapp gaat nog een keer hard blunderen en dan gaat iedereen naar telegram, let maar op. Ik had godverdomme voor 5 jaar wa betaald toen het ineens gratis werd. Mooi dom, hun vorige model haalde tenminste nog geld binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vinkje is natuurlijk gewoon uitstel van executie. Zoiets als: "Klik hier als je vindt dat Whatsapp niets aan je mag verdienen". Rrrright.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Waarom? Het kost 5 seconden om het uit te zettenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:44 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Op naar een andere app dus.
Nou nee als iedereen naar Telegram over gaat (dat is er dus 1) dan gaat het helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:06 schreef sirdanilot het volgende:
Iedereen kan wel gaan roepen 'ALLEMAAL AAN DE TELEGRAM !!!!1'
Maar het probleem is dat er achtduizend whatsapp-achtige apps zijn, en niemand gebruikt die. Dan moet je dus tientallen chat apps op je telefoon gaan zetten, dat gaat niemand doen.
1 nadeel aan Telegram, je kunt niet VoiP bellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou nee als iedereen naar Telegram over gaat (dat is er dus 1) dan gaat het helemaal goed komen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou nee als iedereen naar Telegram over gaat (dat is er dus 1) dan gaat het helemaal goed komen.
Ja en als iedereen op de wereld zou stoppen met criminaliteit, zou het ook helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1: Telegram is niet in het bezit van Facebook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef Cynix ® het volgende:
Want Telegram wil in de toekomst gegarandeerd niets aan ons verdienen?
Telegram is toch dat ding van de KGB of hoe ze tegenwoordig ook heten?quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef Cynix ® het volgende:
Want Telegram wil in de toekomst gegarandeerd niets aan ons verdienen?
Zo denken alle pappas joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat de huidige vorm van communicatie egoismebevorderend werkt.
En daarom zit ik nu al in een dilemma. Mijn zoon is net zes maanden oud, en straks 'moet' ik 'm al een tablet meegeven om vast te wennen aan de digitale technologie, met drie jaar 'moet' 'ie al een gsm (smartphone uiteraard) en als hij stil kan zitten een laptop.
Ik ben nu al benieuwd naar de reacties van de omgeving hoe ik mijn zoon zo durf te mishandelen omdat hij geen tablet, telefoon en laptop heeft en al z'n vriendjes straks wel...
Zeker weten dat hij straks de enige is die een band kan plakken terwijl de rest een gsm als fietsreparatieset heeft
Wees eerder benieuwd naar de reacties van je zoon als je hem uitlegt dat het veel interessanter is om een band te kunnen plakken dan een "sociaal leven" te hebben dat gaat via Instagram, Snapchat, Whatsapp etc etc. en dat ie dus geen 18+ beelden kan zien op die Nokia 3310 van hem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat de huidige vorm van communicatie egoismebevorderend werkt.
En daarom zit ik nu al in een dilemma. Mijn zoon is net zes maanden oud, en straks 'moet' ik 'm al een tablet meegeven om vast te wennen aan de digitale technologie, met drie jaar 'moet' 'ie al een gsm (smartphone uiteraard) en als hij stil kan zitten een laptop.
Ik ben nu al benieuwd naar de reacties van de omgeving hoe ik mijn zoon zo durf te mishandelen omdat hij geen tablet, telefoon en laptop heeft en al z'n vriendjes straks wel...
Zeker weten dat hij straks de enige is die een band kan plakken terwijl de rest een gsm als fietsreparatieset heeft
telegramquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar uitzetten dat deze informatie gebruikt wordt voor gepersonaliseerde advertenties, de data wordt dus wel degelijk gedeeld:quote:
Dat 'ie op z'n derde geen tablet krijgt wil niet zeggen dat ik 'm ga brainwashen met technologie=evil enzo. Alles op z'n tijd. Social media mag best, het gaat erom dat hij er verstandig mee omgaat, voor hij straks een knauw krijgt van cyberbullying of vieze oude mannetjes.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wees eerder benieuwd naar de reacties van je zoon als je hem uitlegt dat het veel interessanter is om een band te kunnen plakken dan een "sociaal leven" te hebben dat gaat via Instagram, Snapchat, Whatsapp etc etc. en dat ie dus geen 18+ beelden kan zien op die Nokia 3310 van hem.
Geloof me, jij staat tzt met liefde die band te plakken voor zoonlief.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1: Telegram is niet in het bezit van Facebook.
Klaar.
Ik denk niet dat een russisch bedrijf zich snel laat overkopen door een bedrijf als facebook. Als het wel gebeurd moet iedereen maar weer overstappen. Tegenwoordig valt het reuze mee om van messaging app te wisselen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
En hoe lang denk je dat dat duurt als fb met miljarden aankomt?
Kunnen ze mooi verhuizen naar een zonnig eiland ipv die koude ellende daar. Ik wist het wel hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een russisch bedrijf zich snel laat overkopen door een bedrijf als facebook. Als het wel gebeurd moet iedereen maar weer overstappen. Tegenwoordig valt het reuze mee om van messaging app te wisselen.
Het probleem is niet overstappen, het probleem is dat alle andere mensen dat dan ook moeten doen. Veel plezier anders met je oma berichten sturen op telegram terwijl de rest nog op whatsapp zit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Superthomas het volgende:
Het hele punt tegenwoordig met dingen zoals dit is dat mensen veel te bang zijn om over te stappen naar iets anders
Als whatsapp je niet bevalt, dan gebruik je toch iets anders??
psst...quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het probleem is niet overstappen, het probleem is dat alle andere mensen dat dan ook moeten doen. Veel plezier anders met je oma berichten sturen op telegram terwijl de rest nog op whatsapp zit.
Je snapt het niet. Niemand stapt over, omdat iedereen tegelijk over moet stappen. Zolang dat niet gebeurd kan je dus geen contact meer leggen met iedereen omdat whatsapp nu eenmaal de standaard is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:18 schreef Superthomas het volgende:
[..]
psst...
SMS
en eventueel IRC maar heel veel mensen snappen niet hoe cool dat is
En wat zal 90% van de mensen denken als je zegt instaleer telegram eens? Krijg de tering, ik ga geen app instaleren zodat ik met jou kan chattenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef Superthomas het volgende:
Het is gewoon een afweging wat je moet maken. Of je installeert ze gewoon allemaal zodat je altijd up to date blijft. Of je je installeert er maar één en zegt tegen iedereen dat ze dat moeten gebruiken
Ik heb zelf ook whatsapp en telegram beide geïnstalleerd. Ik heb ook nog een tijdje Kik gehad maar dat is aids dus heb ik maar snel verwijderd.
Als iedereen zo denkt dan blijft ook iedereen inderdaad whatsapp gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Niemand stapt over, omdat iedereen tegelijk over moet stappen. Zolang dat niet gebeurd kan je dus geen contact meer leggen met iedereen omdat whatsapp nu eenmaal de standaard is.
Tsja, dat moeten ze zelf weten. Ik ga ook geen facebookpagina aanmaken omdat mensen dat zo graag willen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat zal 90% van de mensen denken als je zegt instaleer telegram eens? Krijg de tering, ik ga geen app instaleren zodat ik met jou kan chatten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |