Onterechte klacht. Leer lezen.quote:Chat-app WhatsApp gaat standaard accountinformatie van gebruikers delen met Facebook, zodat het sociale netwerk relevantere advertenties gaat aanbieden. Het gaat om een optie, die gebruikers in de eerste maand kunnen uitzetten.
En dat is slecht omdat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Dit doen ze allang. Regelmatig gehad dat wanneer ik een 06-nr in mijn whatsapp contacten had gezet, direct die persoon voorbij kwam op facebook onder het kopje "mensen die je misschien kent" en dan hadden we geeneens gezamenlijke vrienden.
Waarschijnlijk heeft FB veel meer info waarmee ze met grote zekerheid kunnen matchen, bijvoorbeeld of je dezelfde mobiel gebruikt voor FB messenger of ingelogd bent op de mobiele site van FB.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon je 06 niet in vullen op FB en probleem opgelost zodat ze geen hard-match kunnen doen
Waar lees je dat ik huil over de voorwaarden? Ik geef alleen aan dat ze dat al lang doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:00 schreef Barrah het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
Sowieso, eerst akkoord gaan met de voorwaarden van een (gratis) dienst en dan gaan huilen als een bedrijf gebruik maakt van de ruimte in die voorwaarden
Wat brak is en maar een paar mensen toe laat in groepsapps?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:51 schreef nightsleeper het volgende:
Gewoon Signal Private Messenger installeren.
Die app is al een half jaar niet geupdate 😥quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:02 schreef jogy het volgende:
Of als je helemaal hardcore veilig wil zijn dan Wickr Me (Ook alleen maar omdat ik dat in Mr. Robot heb gezien hoor![]()
. )
Perfectie hoe je niet te updaten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:05 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Die app is al een half jaar niet geupdate 😥
Oh ja, excuus. Je moet natuurlijk wel direct kunnen gaan janken bij degene die je wil spreken als hij niet direct reageert nadat hij je bericht gelezen heeft want jij ben toch de meest belangrijke en interessantste persoon op aarde met al je statusupdates op Facebookquote:
Alleen de eerste vraag van mijn post was specifiek op jou gericht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik huil over de voorwaarden? Ik geef alleen aan dat ze dat al lang doen.
Ik geloof ook dat de huidige vorm van communicatie egoismebevorderend werkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, excuus. Je moet natuurlijk wel direct kunnen gaan janken bij degene die je wil spreken als hij niet direct reageert nadat hij je bericht gelezen heeft want jij ben toch de meest belangrijke en interessantste persoon op aarde met al je statusupdates op Facebook
Je gaat je bijna afvragen hoe we ooit in zulks een onzekerheid hebben kunnen leven ofnie
Als dat zo zou zijn had FB zijn AV ook niet hoeven aanpassen. Google verfijnt ook continue haar algoritme om beter jou te herkennen over haar netwerken maar daarvoor hoef je ook niet continue de nieuwe AVs te accepteren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft FB veel meer info waarmee ze met grote zekerheid kunnen matchen, bijvoorbeeld of je dezelfde mobiel gebruikt voor FB messenger of ingelogd bent op de mobiele site van FB.
Gewoon geen FB hebben scheelt iig een stuk
jeetje meid ...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Dit doen ze allang. Regelmatig gehad dat wanneer ik een 06-nr in mijn whatsapp contacten had gezet, direct die persoon voorbij kwam op facebook onder het kopje "mensen die je misschien kent" en dan hadden we geeneens gezamenlijke vrienden.
Brak? Leg eens uit. Groepschats zijn alleen maar vervelend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wat brak is en maar een paar mensen toe laat in groepsapps?
Telegram is dan een betere optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |