Skala, ja, bestaat nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hadden wij met een TV, dat heette geloof ik scala ofzoiets, géén idee of dat nog bestaat
Ja idd, in mijn studentenhuis deden we het ook. Ideaal. Kwam er toen ik een huis voor mezelf kreeg er achter dat het ook voor particulieren is, dus toen gedaan. Zou het zo weer doen als ik het geld er voor zou hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Skala, ja, bestaat nog.
Huur van bijv. een wasmachine is voor een studentenhuis trouwens vaak wel een uitkomst. Als je de kosten met zo'n groep kunt delen.
Nooit gedaan, overigens.
Ook niet op zo'n rek?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef Sylvana het volgende:
Haha ik had het juist in mn studentenhuis beter dan nu. Daar had ik wel een droger en hier niet. En als je hem hebt gehad dan weet je dus ook wat je mist.
Mn schoonouders wassen daarom wel ons beddengoed omdat we geen ruimte hebben om dat te laten drogen.
Maar dan ben je met kopen al snel goedkoper uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja idd, in mijn studentenhuis deden we het ook. Ideaal. Kwam er toen ik een huis voor mezelf kreeg er achter dat het ook voor particulieren is, dus toen gedaan. Zou het zo weer doen als ik het geld er voor zou hebben.
Ja dat is zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan ben je met kopen al snel goedkoper uit.
Het komt wel weer!
Nee zo'n rek hebben we wel maar is ook niet wat. En ach we gaan elke woensdagavond standaard naar mn schoonouders dus is ook geen probleem om daarmee naartoe te nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook niet op zo'n rek?
[ afbeelding ]
Wij zijn met ons koophuis kleiner gaan wonen en daarom sindsdien een wasdroger. Kleren gaan eigenlijk wel altijd op een wasrek.
Ik ben echt slecht met de afwas. Ik ging daarom ook minder koken en meer kant en klaar kopen. Dus blij dat dat niet meer zo is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef LPFAN het volgende:
Vaatwasser heb ik ook gehad, een tafelmodel maar vond het maar een onding, ben maar in mijn eentje dus dat was ik snel wel ff af
Als het echt goed weer is, droog ik het buiten op zo'n rek. Hogere knijperkunst.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee zo'n rek hebben we wel maar is ook niet wat. En ach we gaan elke woensdagavond standaard naar mn schoonouders dus is ook geen probleem om daarmee naartoe te nemen.
Vaatwasser zou ik ook heel graag willen in een volgend huis. Ik heb echt een hekel aan de afwas doen.
Haha oke, gelukkig dan dat je een vaatwasser nu hebt!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht met de afwas. Ik ging daarom ook minder koken en meer kant en klaar kopen. Dus blij dat dat niet meer zo is.
Ik heb er geen eentje hoor, Lien is weer baas boven baasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha oke, gelukkig dan dat je een vaatwasser nu hebt!
Ik heb wel een beetje spijt achteraf dat ik gezegd heb la maar zitten. toen de nieuwe keuken kwam,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond afwassen niet zo erg, behalve toen ik nog een keuken moest delen. Sta je altijd tussen de rotzooi van een ander.
Hier is juist vriendlief die niks van die apparaten moet hebben. Maarja hij weet ook niet wat hij mist. En hier hebben we er ook niet echt ruimte voor, maar toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het echt goed weer is, droog ik het buiten op zo'n rek. Hogere knijperkunst.
Sinds mijn man in mijn leven is, gaat die over de afwas. Hij wilde wel een huis met een vaatwasser.
Geen plekje voor een losse?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje spijt achteraf dat ik gezegd heb la maar zitten. toen de nieuwe keuken kwam,
maar ja, zoveel is het niet![]()
Als ik ooit nog eens ga verhuizen of nieuwe keuken nemen, wat ik niet denk....... maarjeweetmaarnooit....... dan neem ik er ook één
ow... de mijnese is gék op apparatenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hier is juist vriendlief die niks van die apparaten moet hebben. Maarja hij weet ook niet wat hij mist. En hier hebben we er ook niet echt ruimte voor, maar toch.
Vreselijk ja! Heb het een keer buiten gezet, het stond er al weken. Jammer danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond afwassen niet zo erg, behalve toen ik nog een keuken moest delen. Sta je altijd tussen de rotzooi van een ander.
WTFquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... de mijnese is gék op apparaten![]()
we hebben zelfs een afzuigkap met afstandsbediening![]()
idiootzei ik meteen al is sowieso een pokkeding om schoon te maken
Nah, moet er ook een afvoer aangelegd worden enzo, die zit er niet, dat was geloof ik toen ook het grootste probleem, maar tis wel krapjes nu met die enorme vrieskast en koelkast en nog zo'n ladekast met de oven erop, neeeeeeeeeeee, dan moeten we wel héél veel gaan schuivenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
WTF
Ik wist niet eens dat dat bestond
Ik was altijd de schoonste, dus degene die zich het vaakste ergerde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Heb het een keer buiten gezet, het stond er al weken. Jammer dan
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was altijd de schoonste, dus degene die zich het vaakste ergerde.
Staat dan weer tegenover dat mijn kat wel eens achter de kookplaat piste en daar klaagde nooit iemand over.
Het schoot me ineens te binnen dat ze dat een tijdje deed. Ik stond het vast altijd met een kwaaie kop schoon te maken.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was altijd de schoonste, dus degene die zich het vaakste ergerde.
Staat dan weer tegenover dat mijn kat wel eens achter de kookplaat piste en daar klaagde nooit iemand over.
Oh ik ken dat ja. Mijn katten hebben in mijn vorige huis alles ondergepist. Rotbeesten af en toequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
Die kat van mij heeft de hele bijlmerflat ondergepist toen![]()
schat van een beest, maar ja niet zindelijk![]()
heeft me een nieuw aupingmatras gekost, dekbedden, een bank en weet ikveel wat nog meer
Ja, maar katten trekken zich daar geen donder van aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het schoot me ineens te binnen dat ze dat een tijdje deed. Ik stond het vast altijd met een kwaaie kop schoon te maken.
Aupingbed en matrassen waren nét geleverd, stond er koud 15 minuten en ik ging de nieuwequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh ik ken dat ja. Mijn katten hebben in mijn vorige huis alles ondergepist. Rotbeesten af en toe
Ja, dat weet ik nog dat je dat vertelde. Sneu, hè? Ook wel voor ons!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
Die kat van mij heeft de hele bijlmerflat ondergepist toen![]()
schat van een beest, maar ja niet zindelijk![]()
heeft me een nieuw aupingmatras gekost, dekbedden, een bank en weet ikveel wat nog meer
Nah... met Beppie de mishandelde kwam het wel goed, met die zeikerd ook wel, maar af en toe had ie zijn buien, ik denk dat het een soort van aandacht vragen wasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog dat je dat vertelde. Sneu, hè? Ook wel voor ons!
Deze kat bleek vrij gevoelig voor een aantal zaken en toen ik daar eenmaal achter was, kwam het helemaal goed.
Truste!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef LPFAN het volgende:
Slaap lekker trouwens! Ik ga eens kijken hoe warm het is boven.
enne.... morgen heb je een ventilator bij je bed, dus dat scheelt weer !quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef LPFAN het volgende:
Slaap lekker trouwens! Ik ga eens kijken hoe warm het is boven.
Gelukkig wel idd! Heb maar weer op de bank geslapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste!![]()
Ik ben nog wel even wakker, die mannen moeten geloof ik em 3 uur de deur uit, dus ik heb net nog
even koffie gezet, voor mezelf ook maar eentje, dus dat wordt láát slapen![]()
maar ja, morgen kan ik de hele dag slapen
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef DoubleDip het volgende:
Mogguh!
Over afwas gesproken: moest het gisteren in twee etappes doen (ik ben lui en droog niet af) omdat het zo veel was, van een week. In mijn studentenhuis deed ik het zelf altijd wel, maar nogal veel huisgenoten dus altijd een bende.
Ik herinner me nog die huisgenoot die een pan met gehaktballen had, die in de keuken liet staan zodat het oneetbaar werd en een jaar (!!) later eens besloot het op te gaan ruimen. Toen had het al die tijd op de gang gestaan overigens, niet te geloven.
Ik kreeg een keer een bakje macaroni mee van m'n moeder naar m'n ex toe (moest met de trein). Ik had over en heb het bakje bij hem ergens neergezet. Een tijdje later gingen we z'n kamer eens opruimen en kwamen we dat bakje tegen... Ik heb het maar niet opengemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef DoubleDip het volgende:
Mogguh!
Over afwas gesproken: moest het gisteren in twee etappes doen (ik ben lui en droog niet af) omdat het zo veel was, van een week. In mijn studentenhuis deed ik het zelf altijd wel, maar nogal veel huisgenoten dus altijd een bende.
Ik herinner me nog die huisgenoot die een pan met gehaktballen had, die in de keuken liet staan zodat het oneetbaar werd en een jaar (!!) later eens besloot het op te gaan ruimen. Toen had het al die tijd op de gang gestaan overigens, niet te geloven.
Dat je die pan niet gewoon een keer zelf hebt schoongemaakt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef DoubleDip het volgende:
Mogguh!
Het is zijn rotzooi en op zich stonk het niet eens. Hij woonde gelukkig precies aan het andere uiteinde van het huis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je die pan niet gewoon een keer zelf hebt schoongemaakt!
Ik had een huisgenote die een pan etensresten op haar kamer had laten staan en toen een paar weken elders was gaan verblijven. Het was die dagen bloedheet. Een stánk dat er van boven kwam! Inhoud op de bodem bleek inmiddels harig tot boven aan de pan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |