Sunset Overdrive gevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien een keer handig een eigen Xbox One ruil/verkoop topic![]()
Ik heb binnenkort ook een Xbox One en zoek dus nog wat games.
Fallout 3 GOTY (Xbox 360 game)
Fallout New Vegas Ultimate Edition (Xbox 360 game)
Halo The Master Chief Collection
Halo 5
Sunset Overdrive
Quantum Break
Noem je bod en wie weet kunnen we een deal sluiten
Al de games die je noemt zijn voor een appel en ei digitaal te verkrijgen via cdkeys. Even een paypalaccount aanmaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien een keer handig een eigen Xbox One ruil/verkoop topic![]()
Ik heb binnenkort ook een Xbox One en zoek dus nog wat games.
Halo 5
Sunset Overdrive
Quantum Break
Noem je bod en wie weet kunnen we een deal sluiten
Gamemania had vorige week een actie op used 360 spellen. 4 halen 2 betalen. Fijne actie want toen onder andere Alan Wake en GoW 1 t/m 3 gekocht. GoW 1 had ik apart gekocht want bij ons lag die in een bak voor 1 euroquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik wil liever alles fysiek hebben. Ook zoek ik nog een hoop 360 games, omdat bepaalde games ook op de Xbox One gespeeld kunnen worden.
Alan Wake (Xbox 360 game)
Deus Ex: Human Revolution DC (Xbox 360 game)
Forza Horizon 1 (Xbox 360 game)
Gears of War 1 (Xbox 360 game)
Gears of War 2 (Xbox 360 game)
Gears of War 3 (Xbox 360 game)
Gears of War Judgement (Xbox 360 game)
Halo 5
Halo Reach (Xbox 360 game)
Quantum Break
Niemand die deze games heeft?
Hmm als ik dat eerder wist. Misschien van de week eens kijken daar. Thanks manquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gamemania had vorige week een actie op used 360 spellen. 4 halen 2 betalen. Fijne actie want toen onder andere Alan Wake en GoW 1 t/m 3 gekocht. GoW 1 had ik apart gekocht want bij ons lag die in een bak voor 1 euro![]()
Maar die 360 spellen willen ze wel eens vaker mee stunten qua acties, dus houd dat in de gaten.
Fallout 3 GOTY heb ik al gevondenquote:Op maandag 29 augustus 2016 07:34 schreef Kyrano het volgende:
Gears of War 1 (Xbox 360 game)
Gears of War 2 (Xbox 360 game)
Gears of War 3 (Xbox 360 game)
Gears of War Judgement (Xbox 360 game)
Alan Wake 360
Fall out 3 (weet niet of GotY, moet ik ff kijken)
Ik heb die wel liggen voor je: Wat zou je er voor geven? ;]
Nee helaas niet. Er was eerst geeneens een Xbox One verkoop topic. Daarom heb ik er eentje gemaakt, maar het loopt inderdaad niet hard nee. PS4 verkoop topic loopt veel beter.quote:
Ik heb wel interesse in GoW 3, hoeveel wil je ervoor?quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Te koop:
Gears of War en Halo pas geleden gekocht, omdat ik toch weer naar de Xbox was gegaan. Maar ik merk gewoon dat ik met de jaren de echte pure shooters totaal niet boeiend meer vind. Vandaar dat die games toch weer in de verkoop gaan.
Forza Horizon 1 (Xbox 360)
Gears of War 1 (Xbox 360)
Gears of War 2 (Xbox 360)
Gears of War 3 (Xbox 360)
Gears of War Judgement (Xbox 360)
Halo The Master Chief Collection (Xbox One)
Gezocht:
Portal 2 (Xbox 360)
Quantum Break (Xbox One)
Dat komt omdat de meesten vastgeroest zitten in het 360-topic en daar dus ook hun Xbox One-titels aanbieden.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Er was eerst geeneens een Xbox One verkoop topic. Daarom heb ik er eentje gemaakt, maar het loopt inderdaad niet hard nee. PS4 verkoop topic loopt veel beter.
Ik wil Halo 5 wel van je overnemen voor 18 euro.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:37 schreef zuchtje het volgende:
Ik heb Halo 5 in de aanbieding.
Ruilen voor Need for Speed Rivals en 10 euro, of 18 euro?
Hoeveel voor Halo The Masterchief Collection?quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Te koop:
Gears of War en Halo pas geleden gekocht, omdat ik toch weer naar de Xbox was gegaan. Maar ik merk gewoon dat ik met de jaren de echte pure shooters totaal niet boeiend meer vind. Vandaar dat die games toch weer in de verkoop gaan.
Forza Horizon 1 (Xbox 360)
Gears of War 1 (Xbox 360)
Gears of War 2 (Xbox 360)
Gears of War 3 (Xbox 360)
Gears of War Judgement (Xbox 360)
Halo The Master Chief Collection (Xbox One)
Gezocht:
Portal 2 (Xbox 360)
Quantum Break (Xbox One)
prima, ik stuur je een berichtjequote:Op woensdag 28 september 2016 12:27 schreef Archie het volgende:
[..]
Ik wil Halo 5 wel van je overnemen voor 18 euro.
Sorry de Gears of War games zijn gisteren allemaal opgehaald. Halo The Master Chief is helaas ook al weg. Alleen Forza Horizon 1 nog te koop.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:27 schreef vlutje het volgende:
Ik heb Sunset overdrive te koop voor de Xbox One, in goede staat, is de day one editie (codes zijn gebruikt). Wie is geïnteresseerd?
[..]
Ik heb wel interesse in GoW 3, hoeveel wil je ervoor?
Heb je iets te ruil voor borderlands?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Sorry de Gears of War games zijn gisteren allemaal opgehaald. Halo The Master Chief is helaas ook al weg. Alleen Forza Horizon 1 nog te koop.
Gezocht:
Bioshock Collection
Borderlands The Handsome Collection
Dishonored Definitive Edition
The Witcher 3 GOTY
Quantum Break
Regio/vraagprijs? Of ruilen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Te koop:
Sunset Overdrive. Toch niet helemaal mijn ding.
Dordrecht. Voor nu zoek ik niets wat echt haast heeft. Gisteren The Witcher 3 besteld dus kom de tijd wel doorquote:
Kom je wel eens in Rotterdam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:23 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dordrecht. Voor nu zoek ik niets wat echt haast heeft. Gisteren The Witcher 3 besteld dus kom de tijd wel door![]()
quote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Te koop:
Halo The Master Chief Collection (20 euro inclusief verzenden)
Sunset Overdrive (7,50 euro inclusief verzenden)
Zo goed als nieuw. Vraagprijzen staan erachter. Of ophalen in Dordrecht.
-quote:Op woensdag 28 september 2016 12:27 schreef Archie het volgende:
[..]
Hoeveel voor Halo The Masterchief Collection?
Was ook een foutjequote:
Kan ik die vanavond nog op komen halen?quote:Op zondag 25 december 2016 18:45 schreef kwaitnait het volgende:
Assassin's Creed IV Black Flag special edition voor ¤15.
Ophalen in Dordrecht of verzenden op kosten en risico van de koper
Sorry, ik zie net je berichtje pas. Heb je nog steeds interesse?quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Kan ik die vanavond nog op komen halen?
Wil je er nog omkomen?quote:Op zondag 25 december 2016 21:21 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Kan ik die vanavond nog op komen halen?
Heb je hem nog?quote:
Gears of War 4 mag ook op zoek naar een nieuw baasje.quote:Op zondag 18 december 2016 00:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb Deus Ex Mankind Devided uit. Ik wil deze graag ruilen tegen GTA5 of Rise of the Tombraider. Of iets anders leuks.
Ik heb wel interesse in GoW4, hoeveel vraag je?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gears of War 4 mag ook op zoek naar een nieuw baasje.
Ik ruil bij voorkeur.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:18 schreef vlutje het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in GoW4, hoeveel vraag je?
Heb je er haast bij? Mocht hij binnenkort in de aanbieding zijn op steam wil ik de mijne wel weg doen.quote:
Geen haast, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Heb je er haast bij? Mocht hij binnenkort in de aanbieding zijn op steam wil ik de mijne wel weg doen.
Niet elke 360 titel is BCquote:Op maandag 23 oktober 2017 09:04 schreef Geckoo het volgende:
Vanuit het feedback topic is het verzoek gekomen om dit topic en het andere xbox samen te voegen,
Zijn hier mensen die hier nog op willen reageren of kunnen we dit in werking gaan zetten?
(xbox 360 games kunnen nu op een xbox one gespeeld worden.
http://support.xbox.com/n(...)60-games-on-xbox-one )
Doe maar joh.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:04 schreef Geckoo het volgende:
Vanuit het feedback topic is het verzoek gekomen om dit topic en het andere xbox samen te voegen,
Zijn hier mensen die hier nog op willen reageren of kunnen we dit in werking gaan zetten?
(xbox 360 games kunnen nu op een xbox one gespeeld worden.
http://support.xbox.com/n(...)60-games-on-xbox-one )
quote:
daarom denk ik dat het nog niet slim is...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |