ook maatje Bultrug?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijk naar je moeder daar lijk ik op
Oh, mijn oprechte medeleven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijk naar je moeder daar lijk ik op
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idd !of kom met mij en Paus naar De Blauwe Engel, die bitches houden van aandacht
Dikke zeugen daar in de Blauwe. Toen ik nog in Grunn woonde iig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idd !of kom met mij en Paus naar De Blauwe Engel, die bitches houden van aandacht
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga ff zwemmen dan. ff in je boxer. als ze wat zeggen erover kan je gelijk stoer don.
" ach wat ik geef geen fuck. Mij houden ze niet tegen hoor. Stoere boy die mij wat doet. Ik rock die bjorn borg zie je niet? Godverdomme lekker water of niet? Beetje tongen dan?
oh wacht ff mams roept."
Blow een papiertje met jouw instagram haar kant op met dat dingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb wel dit waar ik hasr grywelijk nat mee kan maken
KLAPLOPERquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:43 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dikke zeugen daar in de Blauwe. Toen ik nog in Grunn woonde iig.
Zwemmen in boxer werkt sowieso goed. Je Fok! pener komt goed uit in zoeen natte bjorn borgquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga ff zwemmen dan. ff in je boxer. als ze wat zeggen erover kan je gelijk stoer don.
" ach wat ik geef geen fuck. Mij houden ze niet tegen hoor. Stoere boy die mij wat doet. Ik rock die bjorn borg zie je niet? Godverdomme lekker water of niet? Beetje tongen dan?
oh wacht ff mams roept."
fking slimquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blow een papiertje met jouw instagram haar kant op met dat ding
Nu zijn het vooral net van de havo/vwo afkomende scholiertjes dus valt meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:43 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dikke zeugen daar in de Blauwe. Toen ik nog in Grunn woonde iig.
Een spijkerbroek ook echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:
JA MAARquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een spijkerbroek ook echt?gast...
beterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu zijn het vooral net van de havo/vwo afkomende scholiertjes dus valt mee
Niet zonder geslachtsoperaaaaasie nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niet lullog bedoelt maar wort je nou alleen staand moeder
Waarom heb je een spijkerbroek aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:
Dit is dus een reden waarom jij nog single bentquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:44 schreef Toto69 het volgende:
vraag haar of ze positief in het leven staat
als ze nee antwoordt haal je je lul uit je broek en stop je die zo in d'r kut zo van HAAHHA NU HEB JE AIDS XDXD
Vraag nou gewoon of ze der Cito-toets gehaald heeft.quote:
:squote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is dus een reden waarom jij nog single bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |