Oke zie je dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
sure, ben zelf ook de stad in
dat vinden die chimeids van jouw leeftijd, of ja, ongeveer dan, swek tochquote:
Koop een zwembroek daar ergens dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
IK HEB HIERONDER GWN BOXER AAN DAT KAN NIET
Hoi Angelique,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:38 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hoi Ad,
Hoe gaat het met de kids en jullie hond?
Liefs,
Angelique
draag wat je wilt zwemfeestjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter in je goddomme boxer dan als een moslim met een soort van burkini aan gvd
toen ze net het water insprong was ze wel echt gruwelijk natquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:38 schreef Toto69 het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon een waterpistool pakken en haar natspuiten, en dan vragen of ze gruwelijk nat is.
booh boooh boooh
niet lullog bedoelt maar wort je nou alleen staand moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik bedoel dit zo respectvol mogelijk, maar val je ergens in het autistisch spectrum ts?
zou je haar doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
draag wat je wilt zwemfeestje
[ afbeelding ]
Ja dit is echt kansloos. moet gwn met vrienden zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar fyfy je moeder is erbij so forget it.
de blauwe engel dan/?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke zie je dan.
We gaan NIET naar tikibar hoor, echt vieze mojito's daar
dat zeg ik godverdomme al een half topic terugquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dit is echt kansloos. moet gwn met vrienden zijn
misschien valt die chick wel op milfs gekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar fyfy je moeder is erbij so forget it.
Hoi Ad,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Angelique,
Frits is helaas overleden.
Liefs Ad
Ze mag wel een zonnebankje nemen en haar onderbuik trainen. Wanne vetzeugquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
draag wat je wilt zwemfeestje
[ afbeelding ]
doe ff pic van jou dan ter vergelijkingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze mag wel een zonnebankje nemen en haar onderbuik trainen. Wanne vetzeug
Idd !quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ff pic van jou dan ter vergelijking
Kijk naar je moeder daar lijk ik opquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ff pic van jou dan ter vergelijking
ga ff zwemmen dan. ff in je boxer. als ze wat zeggen erover kan je gelijk stoer don.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |