Pcies. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof je veel te verliezen hebt verder
ik hoef me daar gelukkig al heel lang geen zorgen meer om te maken want dat zou een minstens even groot fiasco wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef PausNicolaas het volgende:
shit man deadprez jij bent zo'n fixer, leer ons het!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Spreek haar gewoon aan en als ze boos doet vraag je of ze zand in d'r vagina heeft (aannemelijk)
Ook als het kon. Ben je echt zo onzeker dat dit dan de keus is die je denkt dat het prettigst is?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
tuuurlijk weet ik wel dat mensen in zwemkleding gaan maar ik dscht dat dit ook wel koncals je toch niet gaat zwemmen
hoezo niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoef me daar gelukkig al heel lang geen zorgen meer om te maken want dat zou een minstens even groot fiasco worden
Je bent 17? Je bent nog nooit op een strand geweest ofzo? Wereldvreemd figuurquote:
Sowieso ditquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Spreek haar gewoon aan en als ze boos doet vraag je of ze zand in d'r vagina heeft (aannemelijk)
Wanneer ga jij mij nou eens een foto sturen van je bubbelaars?quote:
IK HEB HIERONDER GWN BOXER AAN DAT KAN NIETquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe je schoenen en je shirt en je broekje uit dan
en dit. En ff 1 sok in je onderbroekie erbij doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe je schoenen en je shirt en je broekje uit dan
kan prima johquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
IK HEB HIERONDER GWN BOXER AAN DAT KAN NIET
ben vanavond weer dichtbij jou, gaan we shotjes klappen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wanneer ga jij mij nou eens een foto sturen van je bubbelaars?
welk merk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
sure, ben zelf ook de stad inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ben vanavond weer dichtbij jou, gaan we shotjes klappen?
Omdat ze dan zien dat je een kleintje hebt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter in je goddomme boxer dan als een moslim met een soort van burkini aan gvdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoi Ad,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi,
Mijn naam is Ad en ik ben 53 jaar.
Ik lijk 13 qua gedrag, en het is dan ook prima om meisjes van 11 aan te spreken.
Gr Ad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |