quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit had ik laatst ook met wifeswap.
I fucked her.quote:
Nee is wel goed, je schrijft het zonder trema.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een moeilijk woord om te lezen
spelde ik het goed?
Mooi dingetje. Wat kost dat?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi dingetje. Wat kost dat?
Ik geef alleen mijn mening en negeer hem verderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:55 schreef DonRaja het volgende:
Jongens, het is veel te warm om ruzie te maken. Tong en Kano, gewoon ffkes handjes schudden en verder gaan.
Ik zou mijn buurvrouw doen.quote:
Ik voel mij tekort gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM is stiekem 1 van mn favorietste users
Hij praat in meervoud, ik zie het zomaar gebeuren dat jij er ook bij hoort.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voel mij tekort gedaan.
Maar tot een zelfde groepje horen als GGMM zou ik ook wat te min vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij praat in meervoud, ik zie het zomaar gebeuren dat jij er ook bij hoort.
Die man is echt vermoeiendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening en negeer hem verder
No way. Hoor ik veel te lang. Het ligt altijd aan mij. Ze blijven m'n topics sluiten. Ik noem kanovinnie geen Kano en Ajacied874 geen Stijn. Het zijn mods en verpesten de zooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:55 schreef DonRaja het volgende:
Jongens, het is veel te warm om ruzie te maken. Tong en Kano, gewoon ffkes handjes schudden en verder gaan.
Niks leuk geweest. Hoe laat moet je poepen en waar ga je dit jaar niet op vakantie ?quote:
Mijn buurvrouw. Heb haar ingereden. Ze werkt al 20 jaar als hoer in Nijmegen. Moira. Moet je maar eens opzoeken.quote:
Stond er weer een doodsverwensing ?quote:
Nope. Maar ik wil het gezellig houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stond er weer een doodsverwensing ?
Is dan voor het eerst. Stoer ben je wist je dat ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening en negeer hem verder
Bij mij op 1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zie post hieronderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Maar ik wil het gezellig houden.
Aldus Hennie Huisman.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die man is echt vermoeiend
Zijn posts zijn alsof je naar een talkshow kijkt met mart smeets als presentator en de gasten zijn mart smeets, mart smeets en dat zure wijf die vroeger de baas was bij opzij
Uh, okequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus Hennie Huisman.
Alle zegen van boven en alles voor de zwijgende kijkcijfers van de bejaarden.
Ik haat gezelligheid. En als ik er al aan toegeef niet op voorwaarden van de losers waar je net posts van hebt verwijderd. Moeilijk om de kliek samen te houden als er een strontvlieg met andere mening doorheen schijt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Maar ik wil het gezellig houden.
Van wie was jij ook alweer de aanjhanger in het begin om er bij te horen ?quote:
Viel Tong je ook al lastig?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
VBL / [FAQ en FB #137] Koekjes
Ik moet toch even kwijt dat ik het te doen heb met ajacied en dat ik erg blij ben niet meer met dit soort gezeik te doen heb.
Maar hang me er niet aan op.quote:
Jouw mening bestaat toch gewoon uit het copy pasten van voerbalberichten op nu.nl in een apart topix?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezelligheid. En als ik er al aan toegeef niet op voorwaarden van de losers waar je net posts van hebt verwijderd. Moeilijk om de kliek samen te houden als er een strontvlieg met andere mening doorheen schijt.
En langzame dood als een eenzame hont ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kliek was t enige woord dat ik nog nodig had voor mn tong bingo kaart
Ook van mij en niet stiekem.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je alsjeblieft uitleggen wat precies het leuke/ludieke of de toegevoegde waarde is van een TT waarin je vervolgens 10 random namen die ook niets met de voetballerij te maken hebt, ingooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
No way. Hoor ik veel te lang. Het ligt altijd aan mij. Ze blijven m'n topics sluiten. Ik noem kanovinnie geen Kano en Ajacied874 geen Stijn. Het zijn mods en verpesten de zooi.
Ik kom op voor mijn rechten als FOK!ker. Dat sukkels mod worden is niet mijn schuld. |Wel dat ze denken dat ze rechten hebben. Dat ligt aan mij. Had allang een referendum moeten openenj.
[..]
Niks leuk geweest. Hoe laat moet je poepen en waar ga je dit jaar niet op vakantie ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
No way. Hoor ik veel te lang. Het ligt altijd aan mij. Ze blijven m'n topics sluiten. Ik noem kanovinnie geen Kano en Ajacied874 geen Stijn. Het zijn mods en verpesten de zooi.
Ik kom op voor mijn rechten als FOK!ker. Dat sukkels mod worden is niet mijn schuld. |Wel dat ze denken dat ze rechten hebben. Dat ligt aan mij. Had allang een referendum moeten openenj.
[..]
Niks leuk geweest. Hoe laat moet je poepen en waar ga je dit jaar niet op vakantie ?
Ik reageere er niet eens m,eer op. Zie mijn laatste gedicht in VBL.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw mening bestaat toch gewoon uit het copy pasten van voerbalberichten op nu.nl in een apart topix?
aanjhanger?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van wie was jij ook alweer de aanjhanger in het begin om er bij te horen ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft uitleggen wat precies het leuke/ludieke of de toegevoegde waarde is van een TT waarin je vervolgens 10 random namen die ook niets met de voetballerij te maken hebt, ingooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |