Waarom is dat leuk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, psv kan het ook shaken.
denk dat ze 1 punt pakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, psv kan het ook shaken.
Hoiquote:
Alsof het in t verleden allemaal rozegeur en maneschijn wasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is vergane glorie.
Zo treurig als het de laatste jaren is, is het nooit geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof het in t verleden allemaal rozegeur en maneschijn was
Voor de jaren 70 was het toch ook nooit wat. daarna af en toe een goede periode. Al is het nu wel heel erg slecht (vooral ajax dan).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo treurig als het de laatste jaren is, is het nooit geweest.
feyenoord niet te vergetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor de jaren 70 was het toch ook nooit wat. daarna af en toe een goede periode. Al is het nu wel heel erg slecht (vooral ajax dan).
Dat was toch 1970?quote:
ja dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was toch 1970?
Even nagekeken:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je bedoelde dat Feyenoord voor 1970 al grote internationale prijzen had gewonnen.quote:
Jaren 80 waeen ook kut en voor 1960 konden we er helemaal niks vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo treurig als het de laatste jaren is, is het nooit geweest.
Ajax heeft nog de Europa Cup 2 gewonnen in de jaren 80, volgens mij met Cruijff als coach.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jaren 80 waeen ook kut en voor 1960 konden we er helemaal niks van
Jouw kennis van geschiedenis is schokkend
Zoiets denk ik ook, ik zie ze in ieder geval geen titel pakken. Arsenal is het Ajax van Engeland.quote:
Jouw favoriete voetbalster is een half jaar geschorst om een klein sneertjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, ik zie ze in ieder geval geen titel pakken. Arsenal is het Ajax van Engeland.
1960 tel ik niet mee. ik tel pas vanaf 1970. Jaren '80 waren ook niet eens zo slecht met mooie successen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jaren 80 waeen ook kut en voor 1960 konden we er helemaal niks van
Jouw kennis van geschiedenis is schokkend
Wtf vorige week las ik nog dat Juve hem wilquote:
Hij had Alves moeiteloos uit de basis gespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wtf vorige week las ik nog dat Juve hem wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |