abonnement Unibet Coolblue
pi_164845776
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja ik zag achteraf dat de ene turuk van de andere turuk de TT had "gepikt", waardoor de andere turuk zat te huilen bij Feedback.

waarop timmm reageerde met

[..]

_O- _O- _O-
Ik ben geen Turuk of Turk, kut Marokkaan. :9
pi_164845865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF zijn Turkije en VS nu mee bezig in Syrië?? :')
Er is iemand wakker geworden !


https://twitter.com/trbrtc/status/768826781658779648

YPG wordt ondertussen afgemaakt in shaddadi door ISIS!
pi_164845877
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:37 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Er is iemand wakker geworden !

https://twitter.com/trbrtc/status/768826781658779648

YPG wordt ondertussen afgemaakt in shaddadi door ISIS!
Oh gut :'(
pi_164845885
Wat is TT? Slayage is toch geen Marokkaan?
pi_164846181
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:37 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Er is iemand wakker geworden !

https://twitter.com/trbrtc/status/768826781658779648

YPG wordt ondertussen afgemaakt in shaddadi door ISIS!
Hoe geloofwaardig is dit?
pi_164846519
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Misschien heb je voor de korte termijn gelijk maar de rebellen gaan een solide corridor naar Aleppo krijgen. Als dat gebeurt zal het niet lang duren voordat Assad Aleppo verliest. Persoonlijk hoop ik dat er een deal komt tussen Rusland en Turkije zodat ze die VS proxies (YPG/SDF) uit Syrië geketst kan worden. De oorlog in Syrië heeft alleen de VS geholpen.
Ik ga er eigenlijk van uit dat er al een deal is tussen Rusland en Turkije, ik geloof niet dat Turkije zonder toestemming Syrië is binnengetrokken, als dat wel zo was dan had Rusland anders gereageerd.
De winst voor Rusland is dat de USA weer verder buiten spel wordt gezet en de winst voor de Turken is dat ze op Koerden kunnen schieten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:17:33 #107
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164846661


Stand van zaken. Aanval van T-FSA + TSK op Ayn al-Bayda afgeslagen. SDF o.l.v. al-Jadir houdt stand.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164846685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:33 schreef Atak het volgende:

[..]

De Russen hebben de Koerden ook gedropt. De Armeniërs zijn ook gedropt door Rusland. Rusland probeert Azerbeidzjan/Turkije aan zijn kant te krijgen en de VS doen concessies om de Turken weer beetje aan hun kant te trekken.
Gedropt? Aan parachuutjes of zo? :?

De Koerden worden al sinds 1911 of zo aangehaald om weer genaaid te worden (als in dat men ze na een hoop beloften laat vallen, zoals de prachtige Nederlandse uitdrukking gaat). Het zijn wat dat betreft de Molukkers van Anatolië. De Armeniërs zijn ook niet "gedropt" maar Poetin heeft een staakt-het-vuren onderhandeld in Nagorno Karabakh.

Dat Poetin nu eventjes aanschuift bij Erdogan is uit onverhuld eigenbelang. Dat de Amerikanen dit ook zo doen is ook niet echt staatsgeheim. En reken er niet op dat Poetin, de VS of Europa de Turken niet net zo hard zal "droppen" als het ze zo uitkomt. Het is niet alsof ze de Turken ineens en oprecht liever vinden dan de Koerden o.i.d.

Op de Russische tv zag ik onlangs hoe een rits Russische burgemeesters live ontslagen werd, inlcusief beelden van de inval in hun woning en een gesprekje aan een bizar klein tafeltje met meneer Poetin. Het viel me mee dat geen van hen niet letterlijk in zijn broek scheet op de nationale televisie.

Mijn punt: Poetin is -net als Erdogan- geen betrouwbare bondgenoot. Hij zegt het ene, doet erna keihard en zonder scrupules het andere, zuiver omdat hij maar één belang dient en dat is het belang van Rusland en dus heeft Turkije momenteel even geluk dat de koers samenvalt. De VS zijn zo mogelijk nog hypocrieter, De EU is niet meer serieus te nemen.

De enige vriend van een Turk is een Turk (dat is toch een spreekwoord in het Turks?).
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:20:00 #109
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164846726
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:17 schreef Domingesto het volgende:
[ afbeelding ]

Stand van zaken. Aanval van T-FSA + TSK op Ayn al-Bayda afgeslagen. SDF o.l.v. al-Jadir houdt stand.
Als ik de SDF was, zou ik zo snel mogelijk naar het westen sprinten, om onder Mare de verbinding te maken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:20:53 #110
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164846746
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Als ik de SDF was, zou ik zo snel mogelijk naar het westen sprinten, om onder Mare de verbinding te maken.
Daar boeken ze ook aardige progressie.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164846809
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:38 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat is TT? Slayage is toch geen Marokkaan?
TopicTitel.

Atak heeft het over zichzelf denk ik :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164846844
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF zijn Turkije en VS nu mee bezig in Syrië?? :')
appeasement ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164846935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:18 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Gedropt? Aan parachuutjes of zo? :?

De Koerden worden al sinds 1911 of zo aangehaald om weer genaaid te worden (als in dat men ze na een hoop beloften laat vallen, zoals de prachtige Nederlandse uitdrukking gaat). Het zijn wat dat betreft de Molukkers van Anatolië. De Armeniërs zijn ook niet "gedropt" maar Poetin heeft een staakt-het-vuren onderhandeld in Nagorno Karabakh.

Dat Poetin nu eventjes aanschuift bij Erdogan is uit onverhuld eigenbelang. Dat de Amerikanen dit ook zo doen is ook niet echt staatsgeheim. En reken er niet op dat Poetin, de VS of Europa de Turken niet net zo hard zal "droppen" als het ze zo uitkomt. Het is niet alsof ze de Turken ineens en oprecht liever vinden dan de Koerden o.i.d.

Op de Russische tv zag ik onlangs hoe een rits Russische burgemeesters live ontslagen werd, inlcusief beelden van de inval in hun woning en een gesprekje aan een bizar klein tafeltje met meneer Poetin. Het viel me mee dat geen van hen niet letterlijk in zijn broek scheet op de nationale televisie.

Mijn punt: Poetin is -net als Erdogan- geen betrouwbare bondgenoot. Hij zegt het ene, doet erna keihard en zonder scrupules het andere, zuiver omdat hij maar één belang dient en dat is het belang van Rusland en dus heeft Turkije momenteel even geluk dat de koers samenvalt. De VS zijn zo mogelijk nog hypocrieter, De EU is niet meer serieus te nemen.

De enige vriend van een Turk is een Turk (dat is toch een spreekwoord in het Turks?).
De koerden naaien zichzelf ook aardig door steeds heel opportunistisch te handelen.
Het resultaat daarvan is dat ze zelf ook diezelfde behandeling krijgen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_164847067
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:18 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Gedropt? Aan parachuutjes of zo? :?

De Koerden worden al sinds 1911 of zo aangehaald om weer genaaid te worden (als in dat men ze na een hoop beloften laat vallen, zoals de prachtige Nederlandse uitdrukking gaat). Het zijn wat dat betreft de Molukkers van Anatolië. De Armeniërs zijn ook niet "gedropt" maar Poetin heeft een staakt-het-vuren onderhandeld in Nagorno Karabakh.

Dat Poetin nu eventjes aanschuift bij Erdogan is uit onverhuld eigenbelang. Dat de Amerikanen dit ook zo doen is ook niet echt staatsgeheim. En reken er niet op dat Poetin, de VS of Europa de Turken niet net zo hard zal "droppen" als het ze zo uitkomt. Het is niet alsof ze de Turken ineens en oprecht liever vinden dan de Koerden o.i.d.

Op de Russische tv zag ik onlangs hoe een rits Russische burgemeesters live ontslagen werd, inlcusief beelden van de inval in hun woning en een gesprekje aan een bizar klein tafeltje met meneer Poetin. Het viel me mee dat geen van hen niet letterlijk in zijn broek scheet op de nationale televisie.

Mijn punt: Poetin is -net als Erdogan- geen betrouwbare bondgenoot. Hij zegt het ene, doet erna keihard en zonder scrupules het andere, zuiver omdat hij maar één belang dient en dat is het belang van Rusland en dus heeft Turkije momenteel even geluk dat de koers samenvalt. De VS zijn zo mogelijk nog hypocrieter, De EU is niet meer serieus te nemen.

De enige vriend van een Turk is een Turk (dat is toch een spreekwoord in het Turks?).
Awww, die zielige Koerden. De keeper stopt telkens die goals die ze proberen te scoren. :'(

Natuurlijk moet iedereen de andere kant opkijken terwijl ze Assyrische, Arabische en Turkmeense dorpjes in de fik steken.

Het is heel simpel: ze probeerde misbruik te maken van de kloof tussen Turkije/Rusland. Ze hebben gewoon de verkeerde calculaties gemaakt. Ik ga niet opportunistisch zeggen omdat iedereen wel een beetje opportunistisch is maar als je iedereen tegen tegen de schenen schopt kan je gewoon een mokerslag terug verwachten.
pi_164847140
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:29 schreef marsan het volgende:

[..]

De koerden naaien zichzelf ook aardig door steeds heel opportunistisch te handelen.
Het resultaat daarvan is dat ze zelf ook diezelfde behandeling krijgen.
dat opportunistisch handelen heeft ze aardig wat opgeleverd. alliantie met assad hier alliantie met amerikanen daar, russen doen ook mee in syrie? daar ook meteen een alliantie mee!

kijk maar op de kaart hoeveel ze dat heeft opgeleverd. daar hadden ze nooit over kunnen dromen toen kobani nog dreigde te vallen in handen van isis. en nu hebben ze een tegenslagje voor de verandering maar hun proxys in de vorm van het "sdf", zitten lekker wel hun belangen te behartigen atm ten westen van de eufraat. nee hoor gaat best goed met de koerden, als je het breed bekijkt ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164847164
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat opportunistisch handelen heeft ze aardig wat opgeleverd. alliantie met assad hier alliantie met amerikanen daar, russen doen ook mee in syrie? daar ook meteen een alliantie mee!

kijk maar op de kaart hoeveel ze dat heeft opgeleverd. daar hadden ze nooit over kunnen dromen toen kobani nog dreigde te vallen in handen van isis. en nu hebben ze een tegenslagje voor de verandering maar hun proxys in de vorm van het "sdf", zitten lekker wel hun belangen te behartigen atm ten westen van de eufraat. nee hoor gaat best goed met de koerden, als je het breed bekijkt ;)
Klopt maar het eindresultaat is belangrijk. Bijv Hitler veroverde bijna half Rusland maar door verkeerde strategieën viel alles uit elkaar en werd half Duitsland bezet. De strategie die de YPG heeft is net zo schreef als de strategie van Hitler en het is zeker dat ze ook hezelfde lot zullen hebben.
pi_164847195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:38 schreef Atak het volgende:

[..]

Klopt maar het eindresultaat is belangrijk. Bijv Hitler veroverde bijna half Rusland maar door verkeerde strategieën viel alles uit elkaar en werd half Duitsland bezet. De strategie die de YPG heeft is net zo schreef als de strategie van Hitler.
het eindresultaat is nog lang niet in zicht
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164847204
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat opportunistisch handelen heeft ze aardig wat opgeleverd. alliantie met assad hier alliantie met amerikanen daar, russen doen ook mee in syrie? daar ook meteen een alliantie mee!

kijk maar op de kaart hoeveel ze dat heeft opgeleverd. daar hadden ze nooit over kunnen dromen toen kobani nog dreigde te vallen in handen van isis. en nu hebben ze een tegenslagje voor de verandering maar hun proxys in de vorm van het "sdf", zitten lekker wel hun belangen te behartigen atm ten westen van de eufraat. nee hoor gaat best goed met de koerden, als je het breed bekijkt ;)
Klopt. Voor nu. Ze hebben meer dan ze ooit gedroomd zullen hebben.
Maar dat is op dit moment.
Ik denk niet dat ze dit zullen behouden aan het eind van de oorlog.

Ze zijn voor niemand een groep die ze blijven steunen tot het eind.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_164847241
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

het eindresultaat is nog lang niet in zicht
En dat is waarom ze zich niet rijk moeten rekenen met wat ze nu hebben veroverd.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:41:37 #121
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_164847268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:18 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Gedropt? Aan parachuutjes of zo? :?

De Koerden worden al sinds 1911 of zo aangehaald om weer genaaid te worden (als in dat men ze na een hoop beloften laat vallen, zoals de prachtige Nederlandse uitdrukking gaat). Het zijn wat dat betreft de Molukkers van Anatolië. De Armeniërs zijn ook niet "gedropt" maar Poetin heeft een staakt-het-vuren onderhandeld in Nagorno Karabakh.

Dat Poetin nu eventjes aanschuift bij Erdogan is uit onverhuld eigenbelang. Dat de Amerikanen dit ook zo doen is ook niet echt staatsgeheim. En reken er niet op dat Poetin, de VS of Europa de Turken niet net zo hard zal "droppen" als het ze zo uitkomt. Het is niet alsof ze de Turken ineens en oprecht liever vinden dan de Koerden o.i.d.

Op de Russische tv zag ik onlangs hoe een rits Russische burgemeesters live ontslagen werd, inlcusief beelden van de inval in hun woning en een gesprekje aan een bizar klein tafeltje met meneer Poetin. Het viel me mee dat geen van hen niet letterlijk in zijn broek scheet op de nationale televisie.

Mijn punt: Poetin is -net als Erdogan- geen betrouwbare bondgenoot. Hij zegt het ene, doet erna keihard en zonder scrupules het andere, zuiver omdat hij maar één belang dient en dat is het belang van Rusland en dus heeft Turkije momenteel even geluk dat de koers samenvalt. De VS zijn zo mogelijk nog hypocrieter, De EU is niet meer serieus te nemen.

De enige vriend van een Turk is een Turk (dat is toch een spreekwoord in het Turks?).
Iets soortgelijks, maar dan met managers van bedrijven _O-

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_164847289
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

het eindresultaat is nog lang niet in zicht
Dat zeg ik. Maar als je de calculaties maakt kan je al voorspellen dat ze zullen eindigen als Nazi-Duitsland. Hitler deed het goed totdat het zwaargewicht de VS zich mengde in WO2. Nu gaat het zwaargewicht Turkije zich inmengen. Koerden hoopten dat Poetin hen zou beschermen. Dat gaat hem toch niet worden
pi_164847425
wat een hypocriet is deze user gebleken zeg. toen exact dezelfde milities (met steun van de turken) in aleppo/idlib tegen assad vochten, was hij ze aan het toejuichen omdat ze helden zouden zijn die dapper streden tegen het regime en nu maakt hij hun uit voor: "turkey foreign legion" en "islamists and salafists"

hij gaf aan dat hij ernstig ziek was, misschien is iets geknapt ofzo :')

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 18:39:52 #US has no order to give to local #SDF fighters from #Jarablus. They won't abandon their birthtown to #Idlib islamists and salafists. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164847473
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:40 schreef marsan het volgende:

[..]

En dat is waarom ze zich niet rijk moeten rekenen met wat ze nu hebben veroverd.
rijk niet. maar het ziet er imo voor zeer zeker niet slecht uit. alleen moeten ze het slim spelen en backing blijven zoeken, want anders gaan ze het op de lage termijn idd niet redden in een zee van vijanden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164847515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Maar als je de calculaties maakt kan je al voorspellen dat ze zullen eindigen als Nazi-Duitsland. Hitler deed het goed totdat het zwaargewicht de VS zich mengde in WO2. Nu gaat het zwaargewicht Turkije zich inmengen. Koerden hoopten dat Poetin hen zou beschermen. Dat gaat hem toch niet worden
turkije/iran zijn middel gewicht. vs/ruslan zijn zwaargewicht ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:51:00 #126
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164847550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Maar als je de calculaties maakt kan je al voorspellen dat ze zullen eindigen als Nazi-Duitsland. Hitler deed het goed totdat het zwaargewicht de VS zich mengde in WO2. Nu gaat het zwaargewicht Turkije zich inmengen. Koerden hoopten dat Poetin hen zou beschermen. Dat gaat hem toch niet worden
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164847600
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:51 schreef Szura het volgende:

[..]

:')
TURKEI NR1 BROER :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164847619
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

turkije/iran zijn middel gewicht. vs/ruslan zijn zwaargewicht ;)
Iran vergelijken met Turkije. :') _O-

Turkije is sowieso niet 1 land. Je krijgt gelijk Azerbeidzjan en co op je kop.

Zelfs Azerbeidzjan heeft modernere shit dan Iran.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:54:17 #129
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164847674
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Iran vergelijken met Turkije. :') _O-

Turkije is sowieso niet 1 land. Je krijgt gelijk Azerbeidzjan en co op je kop.
Daar heb je ook niet veel aan :D
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:54:59 #130
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164847688
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

TURKEI NR1 BROER :7
Moet zeggen dat ik dat Turkse gezwets wel weer zat ben hier... Wat dat betreft mogen ze wel wat Koerdische kogels koppen rond Jarablus.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164847703
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:54 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Daar heb je ook niet veel aan :D
Ze hebben de nieuwste meuk(veel Israëlische meuk). Azerbeidzjan alleen al kan Iran een kopje kleiner maken en dan heb je nog geen eens Turkmenistan/Uzbekistan/Kazakhstan voor nodig. 25 miljoen Azeri's in Iran alleen. Ga maar na.
pi_164847720
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik dat Turkse gezwets wel weer zat ben hier... Wat dat betreft mogen ze wel wat Koerdische kogels koppen rond Jarablus.
dan moeten ze van de andere kant van de eufraat schieten :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:56:33 #133
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164847737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze hebben de nieuwste meuk(veel Israëlische meuk). Azerbeidzjan alleen al kan Iran een kopje kleiner maken en dan heb je nog geen eens Turkmenistan/Uzbekistan/Kazakhstan voor nodig. 25 miljoen Azeri's in Iran alleen. Ga maar na.
Ach, man ik zat je maar wat te stangen. Ik weet nu wel dat je een Turanist ben, maar heb nu geen zin in die discussie.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164847762
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik dat Turkse gezwets wel weer zat ben hier... Wat dat betreft mogen ze wel wat Koerdische kogels koppen rond Jarablus.
Ze hebben meer dan 2000 howitzers op de grens. Ik hoop dat je wens uitkomt. :9
pi_164847794
ach gossie

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 18:57:46 URGENT - More and more #Turkey airstrikes on #Amarnah since #SDF local arab fighters retook it. Village will be erased if this continue. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164848306
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 05:22 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Turkije is de sdf posities aan het aanvallen met tanks en zwaar geschut.

Naar buiten toe zeggen ze dat FSA alle punten aan het innemen is.

Straks, als ze hun doel bereikt hebben trekken ze de meeste Turkse tanks en artillerie terug.

Vervolgens bewapenen ze volop deze FSA, die dan vanaf de eufraat t/m al-bab / noord aleppo een groot gebied heeft. (Plus een prima positie om een nieuw front tegen SAA te openen in noord aleppo)

Dit noem jij positief voor Assad.
Dat de SDF en de Koerden door de Turken worden verzwakt, is voor Assad en Rusland zeer positief aangezien het uiteindelijk Amerikaanse proxies zijn.
Ik denk wel dat Turkije zal proberen om de FSA te versterken en de FSA zal er waarschijnlijk ook wel sterker door worden, maar de FSA is tenminste te bombarderen zonder dat het al te veel gezeur met zich mee brengt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164848415
_O- _O- _O-

bdrhmnhrk twitterde op donderdag 25-08-2016 om 19:13:33 @Syria_Rebel_Obs what do you mean by foreign legion? reageer retweet
SalmanHashim23 twitterde op donderdag 25-08-2016 om 19:17:20 @bdrhmnhrk @Syria_Rebel_Obs he means the Syrian FSA fighters from Idlib invading Rojova governed by Turkish PKK leaders. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:32:20 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164848473
Wanneer wordt er nu eens wat uitonderhandeld zodat deze slepende oorlog eindigt?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_164848494
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:32 schreef Perrin het volgende:
Wanneer wordt er nu eens wat uitonderhandeld zodat deze slepende oorlog eindigt?
Binnenkort als FSA en Assad gaan onderhandelen.

Daarna de separatistische terroristen van de YPG vernietigen en klaar.
pi_164848750
symbolische dag vandaag voor de overgave van daraya en de verklaring waarom de stad zo lang zich heeft verzet tegen het regime.

quote:
On 25 August, the bodies of 200 people were reportedly discovered in the town. Most of the dead appeared to be the result of executions. SOHR reported that the death toll had thus reached 270 killed during the four-day attack on Daraya,[8] including women, children and rebels.[9] 40–50 of the day's corpses had been discovered near a mosque.[10] 80 of the dead had been identified as civilians, while 120 remained unidentified.[11] An activist inside the town said he had seen a young 8-year-old girl shot dead by army sniper fire.[12][13] Residents said that government troops and "Shabiha militiamen" raided some streets "two or three times". In several instances, they demanded hospitality when entering people's homes and then killed their hosts after leaving.

Opposition groups said that after the FSA fighters left the city, soldiers accompanied by "shabiha militia" members stormed in, raiding homes and arresting many, taking prisoners to the basements of empty buildings where they were shot execution-style, according to opposition accounts. Dozens were killed in Moadamyeh al-Sham, another Damascus suburb, the opposition said. The Syrian Observatory for Human Rights group said that 320 people were killed.[14] The offensive against the town reportedly started with the military first surrounding Darayya, thus preventing civilians from escaping, then followed by several days of shelling and ending with house-to-house searches which resulted in executions. A video of what activists described as the fifth and latest mass grave to be filled showed two small children near the edge. One resident said, “The Assad forces killed them in cold blood...I saw dozens of dead people, killed by the knives at the end of Kalashnikovs, or by gunfire. The regime finished off whole families, a father, mother and their children. They just killed them without any pretext.”[15]
arabthomness twitterde op donderdag 25-08-2016 om 19:50:57 #Darayya: this was the result of the regime's brutal campaign on Darayya, the suburb's people death on the streets https://t.co/PNVtTMC2vt reageer retweet


[ Bericht 20% gewijzigd door Slayage op 25-08-2016 19:52:15 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164848803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze hebben de nieuwste meuk(veel Israëlische meuk). Azerbeidzjan alleen al kan Iran een kopje kleiner maken en dan heb je nog geen eens Turkmenistan/Uzbekistan/Kazakhstan voor nodig. 25 miljoen Azeri's in Iran alleen. Ga maar na.
Misschien een idee om een nieuw topic te maken over dit soort dingen,
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_164848824
interessant if true

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 19:37:48 Mortars exchanges ongoing between #SDF local arab fighters and #IS sect foreigners near Hajir village, on Sajur river. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:48:23 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164848827
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Binnenkort als FSA en Assad gaan onderhandelen.

Daarna de separatistische terroristen van de YPG vernietigen en klaar.
Uiteindelijk gaat Turkije hier niet slecht uitkomen denk ik. En dat is best een kunst.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_164848923
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat Turkije hier niet slecht uitkomen denk ik. En dat is best een kunst.
Gewoon een paar keer met Rusland praten en Biden komt slijmend achter Erdogan aan.
pi_164848986
Aanval nummer 7 of 8 afgeslagen.

Bron.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164848993
De waarheid.

anfenglish twitterde op donderdag 25-08-2016 om 16:33:43 Karayılan: ISIS is an excuse, the target is Kurdshttps://t.co/yI76S3rqXp https://t.co/3wji8KbavU reageer retweet
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:56:42 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164848997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gewoon een paar keer met Rusland praten en Biden komt slijmend achter Erdogan aan.
Well played Erdogan, well played.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_164849019
Westerlingen en Turken zijn nou eenmaal dom. :{

Link.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164849123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:56 schreef HSG het volgende:
De waarheid.

anfenglish twitterde op donderdag 25-08-2016 om 16:33:43 Karayılan: ISIS is an excuse, the target is Kurdshttps://t.co/yI76S3rqXp https://t.co/3wji8KbavU reageer retweet
Onzin, Turkije heeft altijd aangegeven ISIS én YPG terug te willen drijven. Daar heeft men geen geheim van gemaakt :W
pi_164849137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:56 schreef HSG het volgende:
De waarheid.

anfenglish twitterde op donderdag 25-08-2016 om 16:33:43 Karayılan: ISIS is an excuse, the target is Kurdshttps://t.co/yI76S3rqXp https://t.co/3wji8KbavU reageer retweet
toe maar karayilan nr1 van de PKK aanhalen

zoiets?



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849232
"Syrian opposition gives SDF a timespan of 3 days to retreat from the western side of the Euphrates."
https://twitter.com/AJABreaking/status/768854415805673472
pi_164849268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:57 schreef HSG het volgende:
Westerlingen en Turken zijn nou eenmaal dom. :{

Link.
er is helemaal niks "astonishing" aan wat we gisteren hebben gezien. als deze kneus had opgelet, had ie het allang zien aankomen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:07:45 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164849299
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

er is helemaal niks "astonishing" aan wat we gisteren hebben gezien. als deze kneus had opgelet, had ie het allang zien aankomen ;)
Turkije is een Nato-partner nota bene.. Wat dacht ie dan?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_164849383
Het leuke is dat ze net voor deze ontwikkelingen Assad ook boos hebben gemaakt.
pi_164849403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Turkije is een Nato-partner nota bene.. Wat dacht ie dan?
niet dat de VS zich als een partner van turkije gedraagt sinds hun samenwerking van de PKK, maar toen de turken hun zegen gaven voor overtocht van het sdf ten westen van de eufraat maakte cavusoglu duidelijk, dat de ypg zelf niet ten westen van de eufraat mocht komen/ zou blijven en die afspraak zijn de amerikanen gewoon nagekomen.

helemaal niks astonishing, iedereen heeft mee kunnen luisteren wat was afgesproken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849448
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"Syrian opposition gives SDF a timespan of 3 days to retreat from the western side of the Euphrates."
https://twitter.com/AJABreaking/status/768854415805673472
welke opposition?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849460
Slayage is een goeie voorbeeld waarom Arabieren onbetrouwbare ratten zijn. In ieder geval ziet het er idd naar uit dat de YPGers zijn uitgespeeld. De corridor naar de zee is van tafel. Nu is het zaak dat ze naar het oosten van de rivier terugtrekken. Tot nu toe alleen corrigeerde tikken gezien maar het ziet er naar uit dat de YPG niet gaat luisteren. Ik denk dat we paar mokerslagen kunnen verwachten over paar dagen en Assad en Rusland zullen toekijken omdat dit de SAA sterker zal maken. Vanaf dit punt kan er twee dingen gebeuren:

1. De Koerden likken hun wonden

2. De Koerden gaan emotioneel handelen en terugslaan

Als ze voor nummer 2 kiezen zal er een algemene aanval op de Koerden komen waar er een algemene bufferzone in Noord-Syrië komt. Als de VS de Koerden kan overtuigen om geen gekke dingen te doen zullen ze voor nummer 1 kiezen en zullen de Koerden naar het slachthuis in Raqqa gestuurd worden. Als ze dit allemaal overleven wat onwaarschijnlijk is omdat de SAA in hun nek zit te hijgen zal er waarschijnlijk al een Assad/Turkije deal komen waar de Arabische en niet Arabische vluchtelingen teruggaan naar Noord-Syrië. Op dit punt zal het niet meer uitmaken. Als de vluchtelingen terugkeren zal de YPG die gebieden verliezen en als ze die vluchtelingen niet teruglaten dan zal iedereen hen de kop in drukken. Eigenlijk hebben ze alles voor niks gedaan. Als ze niet zo opportunisch hadden gedaan dan zouden ze misschien iets gekregen hebben maar na al die rugsteken gaan ze waarschijnlijk met lege handen terug naar Kandil.
pi_164849498
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef Atak het volgende:
Slayage is een goeie voorbeeld waarom Arabieren onbetrouwbare ratten zijn.
wut? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849499
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leuke is dat ze net voor deze ontwikkelingen Assad ook boos hebben gemaakt.
YPG is nog niet klaar met Assad, in qamshili gaan ze wraak nemen op Asad. Dit gaat nog leuk worden en als dit zo doorgaat kunnen ze het raqqa ofensief op de korte termijn vergeten.
pi_164849520
if true _O-

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:14:21 #SDF local forces clashing with #IS sect fighters in Southern #Manbij countryside, near Hamdat. #SDF still leading fight against #IS... reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849534
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef Slayage het volgende:
if true _O-

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:14:21 #SDF local forces clashing with #IS sect fighters in Southern #Manbij countryside, near Hamdat. #SDF still leading fight against #IS... reageer retweet
_O-
pi_164849588
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef Slayage het volgende:
if true _O-

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:14:21 #SDF local forces clashing with #IS sect fighters in Southern #Manbij countryside, near Hamdat. #SDF still leading fight against #IS... reageer retweet
Prachtig nu kunnen ze op 2 fronten aangevallen worden , 1 van IS en 1 van FSA.
pi_164849637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef Atak het volgende:
Slayage is een goeie voorbeeld waarom Arabieren onbetrouwbare ratten zijn. In ieder geval ziet het er idd naar uit dat de YPGers zijn uitgespeeld. De corridor naar de zee is van tafel. Nu is het zaak dat ze naar het oosten van de rivier terugtrekken. Tot nu toe alleen corrigeerde tikken gezien maar het ziet er naar uit dat de YPG niet gaat luisteren. Ik denk dat we paar mokerslagen kunnen verwachten over paar dagen en Assad en Rusland zullen toekijken omdat dit de SAA sterker zal maken. Vanaf dit punt kan er twee dingen gebeuren:

1. De Koerden likken hun wonden

2. De Koerden gaan emotioneel handelen en terugslaan

Als ze voor nummer 2 kiezen zal er een algemene aanval op de Koerden komen waar er een algemene bufferzone in Noord-Syrië komt. Als de VS de Koerden kan overtuigen om geen gekke dingen te doen zullen ze voor nummer 1 kiezen en zullen de Koerden naar het slachthuis in Raqqa gestuurd worden. Als ze dit allemaal overleven wat onwaarschijnlijk is omdat de SAA in hun nek zit te hijgen zal er waarschijnlijk al een Assad/Turkije deal komen waar de Arabische en niet Arabische vluchtelingen teruggaan naar Noord-Syrië. Op dit punt zal het niet meer uitmaken. Als de vluchtelingen terugkeren zal de YPG die gebieden verliezen en als ze die vluchtelingen niet teruglaten dan zal iedereen hen de kop in drukken. Eigenlijk hebben ze alles voor niks gedaan. Als ze niet zo opportunisch hadden gedaan dan zouden ze misschien iets gekregen hebben maar na al die rugsteken gaan ze waarschijnlijk met lege handen terug naar Kandil.
Probeer het ff inhoudelijk te houden man.
Dit is nergens voor nodig.
En buiten dat is Slayage imo een heel redelijk persoon. Ook als je het inhoudelijk niet met hem eens bent, onderbouwt hij zijn mening.
Maar onbetrouwbaar? Ik zou niet weten waarom.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_164849647
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:19 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Prachtig nu kunnen ze op 2 fronten aangevallen worden , 1 van IS en 1 van FSA.
en het complot luidt dan, isis en turkije werken samen om de koerden te naaien *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849672
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef Slayage het volgende:
if true _O-

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:14:21 #SDF local forces clashing with #IS sect fighters in Southern #Manbij countryside, near Hamdat. #SDF still leading fight against #IS... reageer retweet
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef Slayage het volgende:
if true _O-

Syria_Rebel_Obs twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:14:21 #SDF local forces clashing with #IS sect fighters in Southern #Manbij countryside, near Hamdat. #SDF still leading fight against #IS... reageer retweet
Is Syria_Rebel_Os een betrouwbare bron? (serieuze vraag) Je hebt al paar keer hem als een bron gebruikt en hij kwam niet echt objectief over.
pi_164849692
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke opposition?
FSA

metesohtaoglu twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:04:12 🔶#FSA Forces give ultimatum to #YPG/#SDF to leave the west side of #Euphrates River in 3 days#Jarablus #Syria reageer retweet
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:25:33 #167
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_164849732
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_164849808
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef Atak het volgende:

Is Syria_Rebel_Os een betrouwbare bron? (serieuze vraag) Je hebt al paar keer hem als een bron gebruikt en hij kwam niet echt objectief over.
hij was tot voor kort een zeer betrouwbare goed ingelichte rebellen bron, maar gisteren hij dus een gekke draai gemaakt in zijn stellingname. en idd met name met dit conflict met het sdf is hij zeer zeker niet objectief en ik twijfel daarom ook aan zijn tweets, maar zoals ik zei is hij in het verleden een goed ingelichte bron geweest. ik overwoog door deze subjectieve houding hem niet meer te volgen, omdat een subjectieve houding ten koste gaat van je betrouwbaarheid als bron, maar voor alsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849864
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:21 schreef marsan het volgende:

En buiten dat is Slayage imo een heel redelijk persoon.
leven en laten leven broer ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849866
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

en het complot luidt dan, isis en turkije werken samen om de koerden te naaien *O*
Volgens Atak werken IS en de Koerden toch samen? Hmm.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:32:27 #171
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164849916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgens Atak werken IS en de Koerden toch samen? Hmm.
ISIS = YPG = PKK = FETÖ
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164849947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:32 schreef Domingesto het volgende:

[..]

ISIS = YPG = PKK = FETÖ
jij weet broer! ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164849960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Iets soortgelijks, maar dan met managers van bedrijven _O-

Ja die ken ik ook idd _O-
Je wilt echt aan de goede kant van de tafel blijven met deze knakker. Alleen al omdat ie maling heeft aan ethiek als ie harde maatregelen meent te moeten nemen. Daar zul je echt geen Calais-kamp aantreffen. Onmenselijk, klinisch maar oh zo effectief.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_164850074
meeste atgm strikes van de rebellen deze maand na oct 2015

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850085
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:27 schreef Slayage het volgende:
wat houdt dit in? irak kenners.

Conflicts twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:20:23 BREAKING: Iraq parliament impeaches defense minister: MPs - @i24NEWS_EN reageer retweet
:o :o Oké dat had ik niet verwacht.
pi_164850092
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:33 schreef Jihawti het volgende:

Onmenselijk, klinisch maar oh zo effectief.
its nothing personal just business })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:o :o Oké dat had ik niet verwacht.
wat dan lan? antwoord op mijn vraag :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850137
feedback op een atgm hit zie je idd niet vaak

QalaatAlMudiq twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:33:57 Rare feedback of an #ATGM strike (#Fagot vs T-55): tank commander & gunner are critically injured, thks to @yarinah1 https://t.co/FCdP8YSGap reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850140
IraqiSecurity twitterde op donderdag 25-08-2016 om 18:05:40 Unbelievable stuff in #Iraq. Minister of defence @khalid_alobeidi is dismissed by corrupt MPs as the Mosul battle looms. No MoD, no MoI. reageer retweet
pi_164850165
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat dan lan? antwoord op mijn vraag :P
Die man was volgens mij helemaal niet corrupt. Raar dat ze net voor de slag om Mosul hem ontslaan... Doet je denken alsof paar MP's Mosul helemaal niet eens willen hebben.
pi_164850204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Die man was volgens mij helemaal niet corrupt. Raar dat ze net voor de slag om Mosul hem ontslaan... Doet je denken alsof paar MP's Mosul helemaal niet eens willen hebben.
corruptie verhaal een smoke screen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850237
Volgens CNNTurk zijn een groep YPG-ers die Jarablus naderden gebombardeerd :)
pi_164850248
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:52:50 Finally, those who have brought Iraq to where it is now have won, so I ask the people and the army to excuse me. I tried to fight (1/8) reageer retweet
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:53:14 corruption as much as possible, but it seems they are stronger, their voices are louder and their actions are longer. Regardless, I (2/8) reageer retweet
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:53:30 will remain a soldier among the brave soldiers of the Iraqi people who fight corruption and corrupt people.Thank you to all those who (3/8) reageer retweet
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:54:01 voted in our favour, stood with us, appreciated our position & supported us.To the people of Iraq, you are the ones who can judge my (4/8) reageer retweet
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:54:26 efforts. God is my witness that I exerted every effort to rebuild the army & the military institution, along with tireless efforts to (5/8) reageer retweet
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:54:49 fight corruption and the corrupt, prevent nepotism and clientelism that caused Iraq in 2014 to lose 40% of its land and displace (6/8) reageer retweet
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:55:02 millions of people and threaten the sacred places and our beloved capital Baghdad. (7/8) reageer retweet
khalid_alobeidi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 17:55:14 I take great pride in the welcome I received from you in Adhamiya & Kadhimiya - a testimony for me in front of all the corrupt people.(8/8) reageer retweet
De ontslagen MoD van Irak reageert.
pi_164850253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens CNNTurk zijn een groep YPG-ers die Jarablus naderden gebombardeerd :)
over de rivier?

of hebben ze het over het sdf?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850257
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

corruptie verhaal een smoke screen?
Kan wel.
pi_164850289
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

over de rivier?

of hebben ze het over het sdf?
http://www.cnnturk.com/dunya/tsk-ypgyi-vurdu

TSK, Menbiç'in kuzeyinde uyarılara aldırış etmeyen YPG'li grubu top atışlarıyla vurdu.

Een groep ten noorden van Manbij.
pi_164850319
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

http://www.cnnturk.com/dunya/tsk-ypgyi-vurdu

TSK, Menbiç'in kuzeyinde uyarılara aldırış etmeyen YPG'li grubu top atışlarıyla vurdu.

Een groep ten noorden van Manbij.
zal die sdf sukkels zijn wie ze bedoelen.

in turkije gebruiken sdf/ypg door elkaar.

ook rudaw gebruikt ze als synoniem, veel zeggend overigens

RudawEnglish twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:38:15 #Breaking: Turkish military forces hit Kurdish #YPG positions, east of #Jerabulus. https://t.co/YYZJi8yW8Y reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:45:59 #188
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164850327
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:56 schreef HSG het volgende:
Aanval nummer 7 of 8 afgeslagen.

Bron.
Castello Road in de repeat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164850335
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:33 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ja die ken ik ook idd _O-
Je wilt echt aan de goede kant van de tafel blijven met deze knakker. Alleen al omdat ie maling heeft aan ethiek als ie harde maatregelen meent te moeten nemen. Daar zul je echt geen Calais-kamp aantreffen. Onmenselijk, klinisch maar oh zo effectief.
Waar is die filmpje dan van die gebeurtenis waar je het over had?
pi_164850452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgens Atak werken IS en de Koerden toch samen? Hmm.
Zo raar is dat niet. Toen ISIS in Jarablus gemept werd waren het de Koerden die het hardste gingen roepen. Als je voor Syrië en tegen ISIS vecht zou je juist blij moeten zijn dan ISIS gemept wordt.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:52:37 #191
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_164850492
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet. Toen ISIS in Jarablus gemept werd waren het de Koerden die het hardste gingen roepen. Als je voor Syrië en tegen ISIS vecht zou je juist blij moeten zijn dan ISIS gemept wordt.
Dat is dus jouw gedachtenspinsel :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_164850549
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:29 schreef marsan het volgende:

[..]

De koerden naaien zichzelf ook aardig door steeds heel opportunistisch te handelen.
Het resultaat daarvan is dat ze zelf ook diezelfde behandeling krijgen.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Awww, die zielige Koerden. De keeper stopt telkens die goals die ze proberen te scoren. :'(

Natuurlijk moet iedereen de andere kant opkijken terwijl ze Assyrische, Arabische en Turkmeense dorpjes in de fik steken.

Het is heel simpel: ze probeerde misbruik te maken van de kloof tussen Turkije/Rusland. Ze hebben gewoon de verkeerde calculaties gemaakt. Ik ga niet opportunistisch zeggen omdat iedereen wel een beetje opportunistisch is maar als je iedereen tegen tegen de schenen schopt kan je gewoon een mokerslag terug verwachten.
Sorry, maar iedereen brandt daar elkaar het dorp plus de moeder af. Sterker nog, in Turkije zelf doet de regering gezellig mee. Maar dat telt natuurlijk niet. Alleen als de Koerden het doen telt het. En dan mag je alles terugdoen en er nog trots over praten ook. "Mokerslagen" blijf je maar zeggen. Stoer woord, "mokerslag".

De Koerden hebben veel meer en ergere "mokerslagen" te verwerken gekregen. Hele streken zijn vergast door Saddam Hoessein. Dezelfde streken die nu onder autonoom Koerdisch gezag vallen, overigens. Dus het is niet alsof dat geholpen heeft.

Jullie doen net alsof alle acties tegen de Koerden reactief zijn en daardoor geoorloofd. Wat dat betreft past Vladimir Poetin prima bij jullie als bondgenoot. Alles mag, en anders zenden we het gewoon niet uit of verdraaien het. Ze verbranden onze dorpen! Wraak: verbrand hun dorpen! Mokerslag! Tanks! Spierballen! Eh, oeps, ze blijven het doen. Meer mokerslagen, snel!

En nee, ik vind de Koerden niet veel liever dan de andere partijen. Ik vind ze alleen meer genaaid en gebruikt dan die anderen. Overigens zijn ze desondanks die positie tot nu toe de enige van alle partijen die een polyetnisch staatsbestuur geeft willen inrichten.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_164850570
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

zal die sdf sukkels zijn wie ze bedoelen.

in turkije gebruiken sdf/ypg door elkaar.

ook rudaw gebruikt ze als synoniem, veel zeggend overigens

RudawEnglish twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:38:15 #Breaking: Turkish military forces hit Kurdish #YPG positions, east of #Jerabulus. https://t.co/YYZJi8yW8Y reageer retweet
Volgens mij gaat er een groot offensief komen. Veel nieuwszenders komen nu opeens met dit nieuws aanzetten terwijl er sinds gisteren al gevechten gaande waren.
pi_164850602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:43 schreef vigen98 het volgende:

De ontslagen MoD van Irak reageert.
hij had te veel praatjes en tegen te veel schenen aangeschopt zo te zien. ja dan ga je het niet lang redden. politiek moet je sneaky as hell zijn


Iraqi defense minister ousted after losing confidence vote in parliament
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:58:25 #195
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164850626
Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn leefgebied wordt overgenomen door een stelletje Turkmeense salafis/wofljes o.l.v. het Turkse leger.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164850633
iAssil twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:02:44 Pics from Darayya. ppl r visiting the graves of their loved ones for the last time before the evacuation tomorrow... https://t.co/PdmEx9wv1g reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850653
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:58 schreef Domingesto het volgende:
Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn leefgebied wordt overgenomen door een stelletje Turkmeense salafis/wofljes o.l.v. het Turkse leger.
maar zou je ook zelfmoord plegen en een niet te winnen strijd aangaan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850656
CNNTURK_ENG twitterde op donderdag 25-08-2016 om 20:43:59 #BREAKING Turkish military hits YPG with artillery fire in north of Manbij as group advances ignoring warnings https://t.co/uYi43LT1KB reageer retweet
pi_164850676
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Volgens mij gaat er een groot offensief komen. Veel nieuwszenders komen nu opeens met dit nieuws aanzetten terwijl er sinds gisteren al gevechten gaande waren.
dunno. lijkt me een beetje voorbarig. misschien hadden ze niet verwacht dat die arabische sdf milities zo koppig zouden doen en dat ze nu wat extra gas geven?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164850680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet. Toen ISIS in Jarablus gemept werd waren het de Koerden die het hardste gingen roepen. Als je voor Syrië en tegen ISIS vecht zou je juist blij moeten zijn dan ISIS gemept wordt.
Ach, misschien moeten we het even hebben over die journalisten die nu veroordeeld zijn nadat ze de banden tussen Erdogan en IS blootlegden. Kunnen we daarna ruziemaken over wie het meeste fan zou zijn van IS.

http://vladtepesblog.com/(...)o-the-islamic-state/
http://theantimedia.org/1(...)g-syrian-extremists/
https://www.theguardian.c(...)-armed-syrian-rebels
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0O61L220150521
http://www.dw.com/en/turk(...)n-jihadis/a-18878867

Etc. etc.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')