SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Updates:
The Levantine War - Reddit
https://twitter.com/IraqiSecurity
Rebellen hadden IS in Aleppo zonder de luchthulp van Amerikanen er uit geknald. YPG zijn niet de enige die tegen IS kunnen knokkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk niet dat amerika dat zo snel zou doen, wegens de isis factor, dat blijft prio nr 1 voor hen en de pkk is voor de amerikanen een handige tool gebleken.
Dat zagen we met Al Rai ja, toen ze na het tellen van de lichamen begonnen te jammeren over het gebrek aan luchtsteun.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rebellen hadden IS in Aleppo zonder de luchthulp van Amerikanen er uit geknald. YPG zijn niet de enige die tegen IS kunnen knokken
TFOEEEEEEquote:
Dat kleine groepje is niet gelijk aan de rebellen die heel Allepo en Idlib hebben bevrijd van IS.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zagen we met Al Rai ja, toen ze na het tellen van de lichamen begonnen te jammeren over het gebrek aan luchtsteun.
Van ISIS ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat kleine groepje is niet gelijk aan de rebellen die heel Allepo en Idlib hebben bevrijd van IS.
dat eerste ging maar kantje boord en met het tweede is het probleem dat de amerikanen de reguliere rebellen niet 100% vertrouwen en daardoor met hun backing niet zover durven gaan zoals we met de ypg hebben gezien, namelijk amerikaanse special forces zij aan zij met rebellen. vertrouwen is het grootste obstakel voor die samenwerking.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rebellen hadden IS in Aleppo zonder de luchthulp van Amerikanen er uit geknald. YPG zijn niet de enige die tegen IS kunnen knokken
ja man, alle ypgers in de pan hakken! De gedachte alleen al, heerlijk, niet met woorden te beschrijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:27 schreef Szura het volgende:
Dat wensen van bepaalde users hier dat alle YPGers ff in de pan worden gehakt. Pathetisch.
Vind je het vreemdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat eerste ging maar kantje boord en met het tweede is het probleem dat de amerikanen de reguliere rebellen niet 100% vertrouwen en daardoor met hun backing niet zover durven gaan zoals we met de ypg hebben gezien, namelijk amerikaanse special forces zij aan zij met rebellen. vertrouwen is het grootste obstakel voor die samenwerking.
als je geen atgms of een luchtmacht tot je beschikking hebt is het knap lastig om die vbieds te stoppen. ja dan wordt je idd in de pan gehakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zagen we met Al Rai ja, toen ze na het tellen van de lichamen begonnen te jammeren over het gebrek aan luchtsteun.
SE = SW. Was in handen van SDF volgens mij.twitter:markito0171 twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:40:47#Syria #FSA control Yusuf Bayk SE of #Jarablushttps://t.co/pzoZyaFiZQ reageer retweet
Precies. De praatjes hier mogen wel wat minder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je geen atgms of een luchtmacht tot je beschikking hebt is het knap lastig om die vbieds te stoppen. ja dan wordt je idd in de pan gehakt.
onzin artikel. als 60% van de rebellen isis ideologie zou steunen was de isis suprematie niet discutabel. iets wat het dus altijd is geweest vanaf dag 1. en zelfs met nusra "isis light" zijn de rebellen niet blij mee en zien ze het al een noodzakelijk kwaad of een tijdelijke verstandshuwelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vind je het vreemd
http://www.npr.org/sectio(...)ogy-think-tank-finds
twitter:syria24english twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:41:40#DAMASCUS URGES #ANKARA TO COORDINATE ACTIONS IN FIGHTING #TERRORISM IN #SYRIA WITH SYRIAN AUTHORITIES - SYRIAN... https://t.co/Sg7fSEbLy5 reageer retweet
In andere woorden laten we een gecordineerde aanval op Hassakkah doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:43 schreef Slayage het volgende:
wat is iedereen opeens lief voor elkaartwitter:syria24english twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:41:40#DAMASCUS URGES #ANKARA TO COORDINATE ACTIONS IN FIGHTING #TERRORISM IN #SYRIA WITH SYRIAN AUTHORITIES - SYRIAN... https://t.co/Sg7fSEbLy5 reageer retweet
kennelijk was hij de avond van de coup ook in het nieuws om afstand te nemen van de couptwitter:sayed_ridha twitterde op donderdag 25-08-2016 om 13:49:40Turkish Lieutenant General Zekai Aksakallı meets with FSA militants in Jarablus https://t.co/r3dP8NW5Nn reageer retweet
Valt me op dat er altijd in het ''gele'' gedeelte van Irak ellende is, in het zuiden waar de sjiieten wonen is het volgens mij gewoon rustig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:49 schreef Slayage het volgende:
als je kijkt naar de etnografische map van syrie kan je zien hoe goed de koerden hebben geboerd met de huidige stand van zaken
[ afbeelding ]
twitter:sayed_ridha twitterde op donderdag 25-08-2016 om 13:57:57Deal reportedly reached in Daraya, fighting will be stopped and some militants will be evacuated out of the city reageer retweet
de sunni oud baathisten en sunni oud leger officieren, die nu voor veel ellende zorgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:57 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Valt me op dat er altijd in het ''gele'' gedeelte van Irak ellende is, in het zuiden waar de sjiieten wonen is het volgens mij gewoon rustig.
De rest krijgt amnestie. Misschien gaat een deel zelfs voor de SAA vechten. Is eerder gebeurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:59 schreef Slayage het volgende:
tot nu toe twee atgm hits vandaag zuid aleppotwitter:sayed_ridha twitterde op donderdag 25-08-2016 om 13:57:57Deal reportedly reached in Daraya, fighting will be stopped and some militants will be evacuated out of the city reageer retweet
ISIS en Nusra zijn ook geen matties en allebei zeer extreem. Het gaat er denk ik om dat ze in min of meerdere mate extreme denkbeelden hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
onzin artikel. als 60% van de rebellen isis ideologie zou steunen was de isis suprematie niet discutabel. iets wat het dus altijd is geweest vanaf dag 1. en zelfs met nusra "isis light" zijn de rebellen niet blij mee en zien ze het al een noodzakelijk kwaad of een tijdelijke verstandshuwelijk.
twitter:joshua_landis twitterde op donderdag 25-08-2016 om 13:57:45Ankara sent deputy intel chief to Assad, report says, but still insist Assad not 4 long term https://t.co/1hZe50e7v9 https://t.co/0oxdOseiON reageer retweet
Dat lees ik daar niet? Hieruit lees ik juist dat men totaal niet cordineert op het moment.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:43 schreef Slayage het volgende:
wat is iedereen opeens lief voor elkaartwitter:syria24english twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:41:40#DAMASCUS URGES #ANKARA TO COORDINATE ACTIONS IN FIGHTING #TERRORISM IN #SYRIA WITH SYRIAN AUTHORITIES - SYRIAN... https://t.co/Sg7fSEbLy5 reageer retweet
Want dat ligt ook echt in de buurt, jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:50 schreef Atak het volgende:
[..]
In andere woorden laten we een gecordineerde aanval op Hassakkah doen.
ik lees een handreikingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat lees ik daar niet? Hieruit lees ik juist dat men totaal niet cordineert op het moment.
Ligt gewoon op de grens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Want dat ligt ook echt in de buurt, ja
Oh nee, dat zie ik totaal niet. Dit is meer Turkije die iets doet zonder de Syrische regering hierover genformeerd te hebben, de Syrirs die beseffen dat ze er eigenlijk toch niks aan kunnen doen en nu proberen toch de Turken zover te krijgen hun te informeren over hun acties.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik lees een handreikingook dat de nr 1 van de trukse inlichtingen diensten in damascus zit atm is veelzeggend. liefde all around atm.
Hasakah op de grens, volgens jou?quote:
dude denk je echt dat de turken hun troepen de grens over zouden sturen zonder de assadisten hierover te informeren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh nee, dat zie ik totaal niet. Dit is meer Turkije die iets doet zonder de Syrische regering hierover genformeerd te hebben, de Syrirs die beseffen dat ze er eigenlijk toch niks aan kunnen doen en nu proberen toch de Turken zover te krijgen hun te informeren over hun acties.
Dat is niet echt liefde, dat is meer onverschilligheid.
Ja, waarom niet? Ze hebben toch de 'stille' toestemming van de Russen en de directe steun van de Amerikanen. Meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
dude denk je echt dat de turken hun troepen de grens over zouden sturen zonder de assadisten hierover te informeren?
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 24-08-2016 om 13:02:55#BreakingNews:#Syria Foreign Ministry condemned the Turkish intervention in Jarablus:" any foreign forces should coordinate with Damascus". reageer retweet
das voor de buhne dude, als ze zouden willen zouden ze hun luchtmacht nu inzetten tegen de rebllen/turken die daar zitten, maar daar zit het em in. dit is allemaal georkestreerd. iedereen vindt het best muv de koerden uiteraardquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ze hebben toch de 'stille' toestemming van de Russen en de directe steun van de Amerikanen. Meer heb je niet nodig.twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 24-08-2016 om 13:02:55#BreakingNews:#Syria Foreign Ministry condemned the Turkish intervention in Jarablus:" any foreign forces should coordinate with Damascus". reageer retweet
Nee, want stille toestemming van de Russen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
das voor de buhne dude, als ze zouden willen zouden ze hun luchtmacht nu inzetten tegen de rebllen/turken die daar zitten, maar daar zit het em in. dit is allemaal georkestreerd. iedereen vindt het best muv de koerden uiteraard
quote:American YPG fighter: US backing Turkey-led Jarabulus operation is a slap in the face for
ALEPPO – A former US volunteer who fought with the Kurds against ISIS and was waiting for the Jarabulus operation, called the Turkish operation a slap in the face of Kurds, and a betrayal by the US that backed the Turkish operation.
“It’s a slap in the face to the Kurds. Not only them but also foreign volunteers,” Erwin Stran told ARA News. “We lost two Americans in the Manbij operation as well as others. Not to mention the Kurdish body count. Now the Kurdish push has been halted. At least it seems for now,” he added.
The Kurdish-led Syrian Democratic Forces (SDF) lost at least 264 fighters in the Manbij operation, including at least 6 foreign volunteers, according to military sources.
The former American volunteer in the ranks of the Kurdish People’s Protection Units (YPG), Erwin Stran, called the Turkish invasion into Jarabulus on Wednesday “a betrayal by the US government”. “It certainly seems that way,” he said.
“The same air support the Kurds had during their advance [in the war on ISIS] is now supporting an operation that the Kurds were told to back away from,” he said.
“Did the US betrayed the Kurds? It certainly seems that way,” he said when asked if the US deceived the Kurds.
“I think it’s pretty much a game at this point. We sat on the Euphrates about 2 kilometers from Jarabulus for a little over three months. The whole reason my group and myself ended up there was because we knew how important Jarabulus was [as a jihadi border pocket for ISIS],” Stran told ARA News.
“We figured then though the push probably wasn’t going to happen. Even the Kurds who had been on the river since Koban understood that the politics involving Turkey would prevent it,” he stated.
He added it’s ironic that ISIS was able to escape when Turks entered Syria’s Jarabulus on Wednesday morning. “I just find it ironic that Daesh [ISIS] has a clear path to run whatever they need from turkey, all the way down to Raqqa and most likely into Mousl as well. Now Turkey wants to control that portion of the border and keep the Kurds out,” he said.
Reporting by: Wladimir van Wilgenburg
Source: ARA News
en putin is tegenwwordig de baas van assad dus you do the mathquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, want stille toestemming van de Russen.
Precies, dus de Russen hoefden de Syrirs hier niet over te informeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
en putin is tegenwwordig de baas van assad dus you do the math
Ja. Ligt op armafstand. Volgende eis is dat de Koerden uit die gebieden oprotten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hasakah op de grens, volgens jou?
Op de grens van wat?
Op armafstand van wat? Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe jou topografie in elkaar zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja. Ligt op armafstand. Volgende eis is dat de Koerden uit die gebieden oprotten.
twitter:Dalatrm twitterde op donderdag 25-08-2016 om 13:57:21#Kurds news agency footage (possibly shot across from #Kobane) shows #Turkey tank in #Jarablus #Cereblus countryside https://t.co/4MtLvnM9cZ reageer retweet
Kobane.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Op armafstand van wat? Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe jou topografie in elkaar zit.
Hasakah ligt hemelsbreed 70 km van de Turkse grens af (maar dan moet je door het Kobane Canton, good luck with that) en ruim 250 km van Jarabalus.
Dus ik weet niet hoe lang jouw arm is maar eh...
Dat wantrouwen hebben Amerikanen gelijk in. Maar Turkije kan zeker nu en grotere rol spelen. Als zij wel loyale milities hebben waar Turkse en Amerikaanse special forces backing geven dan kan dat een anti-IS force worden. Wellicht dat Turkije dit ook gaat voorstellen straks.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:32 schreef Slayage het volgende:
dat eerste ging maar kantje boord en met het tweede is het probleem dat de amerikanen de reguliere rebellen niet 100% vertrouwen en daardoor met hun backing niet zover durven gaan zoals we met de ypg hebben gezien, namelijk amerikaanse special forces zij aan zij met rebellen. vertrouwen is het grootste obstakel voor die samenwerking.
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag and a very poor deflection at that.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Kobane.Je bedoelt Ayn Al-Arab. Zonder VS ondersteuning zijn de Koerden er zo uitgeknikkerd. Als die stad voor paar dagen wordt gebombardeerd kan het FSA zo naar binnen rollen.
Kap eens met dit soort idiote vergezichtenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Kobane.Je bedoelt Ayn Al-Arab. Zonder VS ondersteuning zijn de Koerden er zo uitgeknikkerd. Als die stad voor paar dagen wordt gebombardeerd kan het FSA zo naar binnen rollen. Zelfs IS kon die bombardementen in Jarabulus niet aan. Ga maar na.
Waar jij je zorgen om moet maken is dat de YPG aan het eind nog geen een vierkante km onder zijn macht mag houden. Het is duidelijk dat Assad en Turkije samen gaan werken. Er wordt nu in Damascus gediscussieerd hoe jouw soort eruit geknikkerd worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag and a very poor deflection at that.
Liefdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik lees een handreikingook dat de nr 1 van de trukse inlichtingen diensten in damascus zit atm is veelzeggend. liefde all around atm.
nog niet zo lang geleden vond jij een Turkse bufferzone een idiote voorspelling. Niemand neemt jou meer serieus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Kap eens met dit soort idiote vergezichten.
toch goed dat de turkse inlichtingen bepaalde connecties hebben bij isisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:41 schreef Koskesh het volgende:
PS: wat ik ook wel grappig vind is dat IS, altijd als ze terugtrekken, verschroeide aarde achterlaten met talloze IED's etc. maar nu toevallig dat Turkije aanvalt, niks van dat alles.
Mijn soort? Komen ze alle Tukkers elimineren dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar jij je zorgen om moet maken is dat de YPG aan het eind nog geen een vierkante km onder zijn macht mag houden. Het is duidelijk dat Assad en Turkije samen gaan werken. Er wordt nu in Damascus gediscussieerd hoe jouw soort eruit geknikkerd worden.
is gratis ja tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:43 schreef DustPuppy het volgende:
FSA pakt Yusuy Bayk,
SDF pakt Hadrah
Kat en muis spelletje dit.
Nog niet zo lang geleden was jij TT-hunter eersteklas, nu loop je bij de mods te janken als iemand bij jou hetzelfde flikt. Dankzij je Azerbeidzjan/Armeni-gezever en je draai in dit conflict heb jij jezelf ook allang buitenspel gezet, clown. Kun je nog zoveel sektarische idiotie ('jouw soort') hier tentoonspreiden als je wil.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:42 schreef Atak het volgende:
[..]
nog niet zo lang geleden vond jij een Turkse bufferzone een idiote voorspelling. Niemand neemt jou meer serieus.
Die sind of die Flucht, dan muss man nemen was man kann!quote:
De oude stad van Rhodos is schitterendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:45 schreef Charleville het volgende:
Ik heb zo net mijn vakantie omgeboekt, zou over 'n week, eerst 7 in dagen Istanbul verblijven, met 2 weken strandverlening bij Antalya, maar nu de turken de koerden op Syrisch grondgebied aan het verjagen zijn vrees ik het ergste.
Binnen enkele dagen / weken verwacht ik een paar krachtige vergeldingen en sluit totaal niet uit dat ze dit ook in badplaatsen gaan doen, aangezien het Westen (Amerika) de PKK ook heeft laten vallen.
Dus nu maar naar Rhodos omgeboekt, lijkt me nu zeer onverstandig om naar Turkije af te reizen, de kans op aanslagen is na gister enorm toegenomen.
Heel handig van turkije idd om te onderhandelen met ISIL.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
toch goed dat de turkse inlichtingen bepaalde connecties hebben bij isis
Toch wel een beetje vreemd dat Turkije en IS zo'n band met elkaar hebben, dat lijkt me toch wel beangstigendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:51 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Heel handig van turkije idd om te onderhandelen met ISIL.
Bespaart heel veel doden bij het innemen van steden die elke andere strijdende kracht tegen IS tot nu toe moest incasseren.
Het wordt beangstigender als je je bedenkt dat Turkije ook gewoon lid is van de NAVO.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:54 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje vreemd dat Turkije en IS zo'n band met elkaar hebben, dat lijkt me toch wel beangstigend
Gewoon een kwestie van: keep your friends close, but keep your enemy closerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Het wordt beangstigender als je je bedenkt dat Turkije ook gewoon lid is van de NAVO.
![]()
Bitches and guns.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef zarGon het volgende:
Valt Turkije IS niet aan, is het niet goed.
Valt Turkije IS aan, is het ook niet goed.
Maareh, wat willen jullie nou precies dan?
aaaaaaawwwwwwwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:45 schreef Charleville het volgende:
Ik heb zo net mijn vakantie omgeboekt, zou over 'n week, eerst 7 in dagen Istanbul verblijven, met 2 weken strandverlening bij Antalya, maar nu de turken de koerden op Syrisch grondgebied aan het verjagen zijn vrees ik het ergste.
Binnen enkele dagen / weken verwacht ik een paar krachtige vergeldingen en sluit totaal niet uit dat ze dit ook in badplaatsen gaan doen, aangezien het Westen (Amerika) de PKK ook heeft laten vallen.
Dus nu maar naar Rhodos omgeboekt, lijkt me nu zeer onverstandig om naar Turkije af te reizen, de kans op aanslagen is na gister enorm toegenomen.
Persoonlijk zou ik het wel waarderen als Turken terug zouden gaan naar Mongoli en er weer gewoon Grieks en Perzisch in Anatoli gesproken kan worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef zarGon het volgende:
waar heb je het over dude? alles is koek en ei!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Doe even allemaal een beetje normaal hier. Ik kom de boel als ik zo thuis ben schoonmaken
hoezo eng? keep your friends close and your enemys closer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:54 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje vreemd dat Turkije en IS zo'n band met elkaar hebben, dat lijkt me toch wel beangstigend
hey das mijn lijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van: keep your friends close, but keep your enemy closer
Turken kunnen het nooit goed doen ja tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef zarGon het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het wel waarderen als Turken terug zouden gaan naar Mongoli en er weer gewoon Grieks en Perzisch in Anatoli gesproken kan worden.
Denk dat de kans dat zuid-Azerbeidzjan onafhankelijkheid gaat krijgen groter is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het wel waarderen als Turken terug zouden gaan naar Mongoli en er weer gewoon Grieks en Perzisch in Anatoli gesproken kan worden.
Is Koksal Baba ook aan het meevechten in jarablus?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat zuid-Azerbeidzjan onafhankelijkheid gaat krijgen groter is.
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:20:23BREAKING: Iraq parliament impeaches defense minister: MPs - @i24NEWS_EN reageer retweet
Hij komt er al aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Is Koksal Baba ook aan het meevechten in jarablus?
Die kerel rent nooit weg voor een gevecht.![]()
Hij zou waarschijnlijk eigenhandig met enkel een bezem in zn handen een hele YPG divisie doen wegvluchten.
Excuus, een bezem heeft hij niet eens nodig:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Is Koksal Baba ook aan het meevechten in jarablus?
Die kerel rent nooit weg voor een gevecht.![]()
Hij zou waarschijnlijk eigenhandig met enkel een bezem in zn handen een hele YPG divisie doen wegvluchten.
Wat een baas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij komt er al aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
twitter:sayed_ridha twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:56:30Civilians evacuated from Daraya will reportedly be relocated to Qudsaya, Damascus, militants will be taken to Idlib prov. reageer retweet
En dan ...twitter:TheInsideSourc twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:30:41#Syria // #Aleppo // About 6k SAA soldier are set to be redeployed if the talks of handing Daraya over to the government are successful. reageer retweet
(Vertaling: Nabaa agency reporter in damascus countryside: SAA captures Darayya completely)twitter:NabaaSyria twitterde op donderdag 25-08-2016 om 07:56:35عــاجل | مراسل #نبأ_سوريا في #ريف_دمشق: الجيش السوري يسيطر بالكامل على مدينة #داريا بالغوطة الغربية . reageer retweet
quote:MOSCOW IMPLIES THAT THE PYD/YPG ARE UNPATRIOTIC SYRIANS.
In what amounts to an earthquake shift in policy, Russia has hinted in the strongest way possible that it is reconsidering its relations with the Syrian Kurds in light of their treacherous attack against the Syrian Arab Army in Hasakah, which may to a great extent explain the Moscow's comparatively passive reaction to Turkey's anti-YPG operation in northern Syria and Damascus' unwillingness to call upon its Russian and Iranian international protectors to expel them:
"Russia is deeply concerned about clashes between pro-government forces and Kurdish units. All Syrian patriots, Arabs and Kurds, should avoid fratricidal war as they have one common enemy — terrorists, the spokeswoman said."
http://sputniknews.com/po(...)nistry-briefing.html
oud nieuwsquote:
die sneer is wel heel subtielquote:
het zijn geen updates...quote:
misschien zijn de arabische SDF elementen al aan het thee drinken met de "turkse proxys"?quote:
quote:
Dat er een nieuwe moet komenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:27 schreef Slayage het volgende:
wat houdt dit in? irak kenners.twitter:Conflicts twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:20:23BREAKING: Iraq parliament impeaches defense minister: MPs - @i24NEWS_EN reageer retweet
corruptie is KOELTOER in het M-O. waar hebben we het over jongens?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat er een nieuwe moet komen.
Volgens mij werd ie beschuldigd van corruptie.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar heb je het over dude? alles is koek en ei!
Dat YPG de NDF aanviel in hasakah sloeg helemaal nergens op.quote:
ja ik zag achteraf dat de ene turuk van de andere turuk de TT had "gepikt", waardoor de andere turuk zat te huilen bij Feedback.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:34 schreef timmmmm het volgende:
Een Turk die iets steelt, hier mogen we geen grappen over maken.
Nee idd, alles is flex hierzo. No worriesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ik zag achteraf dat de ene turuk van de andere turuk de TT had "gepikt", waardoor de andere turuk zat te huilen bij Feedback.
waarop timmm reageerde met
[..]![]()
![]()
Wat gek, ik zie op deze kaartjes dat er toch echt ook een boel veel Koerden en Arabieren wonen van oudsherquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:14 schreef Atak het volgende:
[..]
In het verleden gebruikte Turkije Arabieren en Koerden maar die stapte al heel snel over naar IS en co. Nu gebruikt Turkije Turkmenen met paar Arabieren en Koerden erin. Als ze iets raars doen dan kunnen ze hen gelijk de kop in drukken. Turkmenen zijn een inheems volk van die regio terwijl Koerden en Arabieren van andere regio's komen.
De Russen hebben de Koerden ook gedropt. De Armenirs zijn ook gedropt door Rusland. Rusland probeert Azerbeidzjan/Turkije aan zijn kant te krijgen en de VS doen concessies om de Turken weer beetje aan hun kant te trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]Was al te verwachten. De VS heeft hier hoogverraad gepleegd tegen de Koerden, ten gunste van Turkije. Nu kunnen de Russen de Koerden weer gebruiken tegen de VS en Turkije door hen weer te steunen\bewapenen.
Al die rebellen in Syri zijn niet meer dan pionnen voor de buitenlandse machten die deze hele oorlog aansturen.
![]()
Eerst kregen de Koerden Amerikaanse TOW missiles om tegen de Syrirs te gebruiken, binnenkort gaan de Russen dreigen de Koerden Russische Komet systemen te leveren om tegen de Turken/Amerikanen te gebruiken. Deze oorlog wordt een steeds grotere clusterfuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |