Daar denken Bayern en Atletico anders over (lol)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
De zwaarste pot die mogelijk was..
ja want dat wist de KNVB toen ze het schema maaktenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de CL uitwedstrijden (steevast op woensdag) gevolgd door een competitie wedstrijd op zaterdag.
Was al uitverkocht voordat de teams bekend waren. Vanmorgen de verkoop ingegaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Mooi toch. Dit zijn toch de wedstrijden waar jullie voor naar het stadion gaan of wat?
Grie-yesman (fonetisch) wordt des nachts nog vaak schreeuwend wakker van Jeroen Zoet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar denken Bayern en Atletico anders over (lol)
Dat begrijp ik. Als je over een man met het uiterlijke voorkomen van Zoet begint te dromen zou ik ook schreeuwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grie-yesman (fonetisch) wordt des nachts nog vaak schreeuwend wakker van Jeroen Zoet.
Top. Erg content mee. Al had ik liever Arsenal gehad ipv Alteti.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Als je over een man met het uiterlijke voorkomen van Zoet begint te dromen zou ik ook schreeuwen.
Maar goed, mooie poule toch en de derde plek is zonder meer reëel.
nooit meer Arsenal graagquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Erg content mee. Al had ik liever Arsenal gehad ipv Alteti.
ik zou er tevreden mee zijnquote:
Als Bayern en Atleti ieder 1x van elkaar winnen en beide 2x winnen van Rostov lig je er dan alsnog uit:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef XL het volgende:
Atletico zijn 2 punten, rostov 6, dan moet je er eentje van bayern pakken en je bent zeker.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga naar de eerste wedstrijd, mijn broer heeft een passpartout maar de eerste wedstrijd valt tijdens zijn vakantie
Chilllll.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga naar de eerste wedstrijd, mijn broer heeft een passpartout maar de eerste wedstrijd valt tijdens zijn vakantie
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ben er sowieso bij op alle thuiswedstrijden (misschien eentje uit pakken).
Wat kost zoiets?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja weet niet, hangt ook een beetje af wat mijn vrienden doen.
Ik wacht wel op je app.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja weet niet, hangt ook een beetje af wat mijn vrienden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |