Dat zal em niet gaan worden vrees ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:34 schreef XL het volgende:
Vanavond bij NOS headline:
Zware loting voor psv met Rostov, Kopenhagen en Leicester City
Inderaad... Kopenhagen moet natuurlijk Porto zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zal em niet gaan worden vrees ik.
Dan had ik wel voor Ajax geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:20 schreef rmrt2010 het volgende:
Misschien kan je beter Barcelona wensen want dat is qua cultuur een veel interessantere stad en compacter.
*wasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan had ik wel voor Ajax geweest.![]()
Barca
Jouw usernamequote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:31 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet heel erg warm van worden.. Ik snap de link met onze historie maar misschien moet ik ze eerst nog 'live' bewonderen. Deze halve photoshop doet me nog niet zo veel.
quote:
kloptquote:
Nog een jaartje wachten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom zit Hendrix niet achter dat vrouwtje tussen die 3 nitwits?
twitter:stefdebont_vi twitterde op donderdag 25-08-2016 om 18:10:57Marcel Brands laat weten dat Zinchenko een serieuze optie is. Alleen moet er dan snel duidelijkheid komen. Meer dadelijk op vi.nl reageer retweet
Mwah, dat was Barca en City.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
De zwaarste pot die mogelijk was..
zie ik niet gebeuren. vorig jaar hadden ze wel geluk dat van gaal trainer was bij man u en er een zooite van maakte..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie de berichten alweer bij het behalen van de nummer 2 positie in deze groep: bayern speelde met een b-eltal, atletico was dit jaar helemaal niet zo goed.
Ja, als ze die 2e plek halen zal dat ook wel zo zijn. Was afgelopen jaar een stunt, in deze poule 2e worden is vrijwel onmogelijk. Atletico zal PSV in elk geval zeker niet onderschatten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie de berichten alweer bij het behalen van de nummer 2 positie in deze groep: bayern speelde met een b-eltal, atletico was dit jaar helemaal niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |