nee das waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar cc is over het algemeen gwn chille zender die je altijd wel kunt opzetten als er niks op is, maar als ze dat soort series uitzenden dan gaat dat nie :s
keek het toen Penny nog geile slet was maar toen kreeg ze een jongenskapsel en toen werd ik boos en sindsdien nooit meer gezienquote:
ja die.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gilmore girls?
big bang theory kijk ik nog wel en 2 broke girls.
en you're the worst. die is nog wel leuk
volgens mij hebben ze hele weekenden dat je alleen south park, family guy en american dad zietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee das waar
hebben ze ook nog steeds van die weekenden dat ze de godganse dag 1 serie uitzenden
zal eens iets tegen jou aan gooienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef gianni61 het volgende:
mag kapen in deze sc ook, anders gooi ik er een tr tegenaan
ik denk oprecht dat je daar te weinig kracht voor in je armen hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal eens iets tegen jou aan gooien
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef gianni61 het volgende:
mag kapen in deze sc ook, anders gooi ik er een tr tegenaan
dat is een beetje veel van het goeiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze hele weekenden dat je alleen south park, family guy en american dad ziet
ja, dat is wss ook wel zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk oprecht dat je daar te weinig kracht voor in je armen hebt
beetje de ziektes van klb hierheen slepen. walgelijkquote:
is je pasta al op?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
ben al paar uur wakker dus kan nu gewoon cola pakken toch
Gooi Tess maar naar hemquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal eens iets tegen jou aan gooien
ik weet niet wie dat isquote:
jijquote:
dan moet het kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die was binnen 5 minuten al verdwenen
Ik ken je voor de rest niet, maar ik maak me wel zorgen om je. Je overmatige zweetverzameling en je zucht naar suiker voorspellen een grotere kans op allerlei ziektes. Mag ik je aanraden om meer te gaan bewegen en je voedselinname te optimaliseren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
ben al paar uur wakker dus kan nu gewoon cola pakken toch
doe eens niet zo raarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik maak me wel zorgen om je. Je overmatige zweetverzameling en je zucht naar suiker voorspellen een grotere kans op allerlei ziektes. Mag ik je aanraden om meer te gaan bewegen en je voedselinname te optimaliseren?
nee bedankt, wil plezier in het levenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik maak me wel zorgen om je. Je overmatige zweetverzameling en je zucht naar suiker voorspellen een grotere kans op allerlei ziektes. Mag ik je aanraden om meer te gaan bewegen en je voedselinname te optimaliseren?
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef Der_Mann het volgende:
moet zo erg poepen dat de drol een beetje uit mijn kontgat probeert te kijken en voelt best wel lekker :s
liver te dik in de kist, dan een mexicano gemistquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, wil plezier in het leven
hehehequote:
deze komt op mijn grafsteenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liver te dik in de kist, dan een mexicano gemist
zou dat niet ideaal voor je zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:37 schreef Der_Mann het volgende:
maar jeetje ik ga toch maar even naar de wc voordat ik voortaan luiers aanmoet
maar wie is tess nouquote:
Hey opsoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
hee drankorgelquote:
dus je volgt naast wielrennen ook nog handbalquote:
moet je ff klb feedback teruglezen daar staat het allemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:42 schreef goodtripbob het volgende:
Free klb-sc!!!!!!
Waarom gooide Yvonne hem eigenlijk op slot weet iemand dat?
ik beschuldig je ook nergens vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig en ontken alle beschuldigingen
omdat jullie je nooit kunnen gedragen als ik er niet benquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:42 schreef goodtripbob het volgende:
Free klb-sc!!!!!!
Waarom gooide Yvonne hem eigenlijk op slot weet iemand dat?
Nee, alleen op de OS gekekenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
dus je volgt naast wielrennen ook nog handbal
oh jee, als dat maar goed komtquote:
vroegah, toen mysteryland nog hard was..quote:
http://www.mysteryland.nl(...)y/saturday/afrojack/quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, toen mysteryland nog hard was..
dan moet ik die shit steeds verschonenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou dat niet ideaal voor je zijn
ik kan er toch niks aan doen dat de mannelijke g-spot zich in de aars bevindtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Volwassen_Man houdt van gestimuleerde anusjes en HPLC kijkt naar geschorenmannensport.
Wat een gay sc.
mss wil je moeder dat doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet ik die shit steeds verschonen
zou alleen bij de q-dance stage staan..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.mysteryland.nl(...)y/saturday/afrojack/
die line-up![]()
lkkr naar afrojack jatoch
en dan ook alleen voor angerfist en charly lownoise en mental theoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou alleen bij de q-dance stage staan..
maar ze hebben wel The Viper geboekt hoor!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.mysteryland.nl(...)y/saturday/afrojack/
die line-up![]()
lkkr naar afrojack jatoch
oh en die dan ook nog maarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ze hebben wel The Viper geboekt hoor!!!
en the viper.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan ook alleen voor angerfist en charly lownoise en mental theo
meh, hardstylequote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en the viper.
maar eigenlijk vind ik coone, of da tweekaz ook wel leuk. zeker bij een zonnig buitenfestival
ehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
buurmeisje zit nu al te trampolinespringen
Picsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
buurmeisje zit nu al te trampolinespringen
vraag ik pas als haar secundaire geslachtskenmerken tevoorschijn komenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
eh
hoe oud is je buurmeisje, hermann?
godverdomme hardopquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vraag ik pas als haar secundaire geslachtskenmerken tevoorschijn komen
mijn buurmeisje is in de 20 en die mensen hebben ook nog steeds een trampoline in de tuinquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
eh
If it is on the clock, then it's old enough for Hermann's cockquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
eh
Trampolinespringen is ook olympisch hoor, dus zo gek is het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn buurmeisje is in de 20 en die mensen hebben ook nog steeds een trampoline in de tuin
maar is ze beetje lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn buurmeisje is in de 20 en die mensen hebben ook nog steeds een trampoline in de tuin
niks van gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trampolinespringen is ook olympisch hoor, dus zo gek is het niet
redelijk, het is vooral haar innerlijk dat lelijk isquote:
dat heb ik wel gezien op de olympische spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Zolang mapima nog aan hoelahoepen doet mogen wij alles
heb je hier gifjes van?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik spring okk nog op de trampo hoor ;s waz daar mis mee
gelukkig heb je daar geen last van als ze op de trampoline staatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:59 schreef gianni61 het volgende:
redelijk, het is vooral haar innerlijk dat lelijk is
Vooral voor dit jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
trampolines zijn ook gewoon voor volwassenen, mijn buurman bijvoorbeeld gebruikt het soms om shirtloos op te liggen
quote:
quote:
ik snap hem nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:01 schreef Murdera het volgende:
http://www.volkskrant.nl/foto/collignon~p3761431/4032142/
Ghehehe
jij snapt hem ook nietquote:
maakt niet uit, mannen hebben goeie fantasiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Srry maar dan wel met mn burkini
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:
je zou eerst jezelf in de spiegel bewonderen als je mij wasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |