doe eens niet zo raarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik maak me wel zorgen om je. Je overmatige zweetverzameling en je zucht naar suiker voorspellen een grotere kans op allerlei ziektes. Mag ik je aanraden om meer te gaan bewegen en je voedselinname te optimaliseren?
nee bedankt, wil plezier in het levenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik maak me wel zorgen om je. Je overmatige zweetverzameling en je zucht naar suiker voorspellen een grotere kans op allerlei ziektes. Mag ik je aanraden om meer te gaan bewegen en je voedselinname te optimaliseren?
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef Der_Mann het volgende:
moet zo erg poepen dat de drol een beetje uit mijn kontgat probeert te kijken en voelt best wel lekker :s
liver te dik in de kist, dan een mexicano gemistquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, wil plezier in het leven
hehehequote:
deze komt op mijn grafsteenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liver te dik in de kist, dan een mexicano gemist
zou dat niet ideaal voor je zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:37 schreef Der_Mann het volgende:
maar jeetje ik ga toch maar even naar de wc voordat ik voortaan luiers aanmoet
maar wie is tess nouquote:
Hey opsoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
dus je volgt naast wielrennen ook nog handbalquote:
moet je ff klb feedback teruglezen daar staat het allemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:42 schreef goodtripbob het volgende:
Free klb-sc!!!!!!
Waarom gooide Yvonne hem eigenlijk op slot weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |