dat doe ik bij iedereen dus je hoeft je niet speciaal te voelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zegt ie
Ondertussen stuurt dm's of ik z'n cock wil zien
volgens mij heb je iemand overgeslagenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doe ik bij iedereen dus je hoeft je niet speciaal te voelen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb je iemand overgeslagen
Ik keek het eerst ook, maar ergens in s2 afgehaakt. Dat er vrouwen bijkwamen kon nog gezien de titel, maar meer mannen...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:21 schreef Trollscience het volgende:
oh last man on earth of hoe heet die shit. en dan vanaf aflevering twee steeds meer characters erbij doen.. matige cc-serie #627292
sitcoms, dat is zooooo 15 jaar geledenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er nu nog een beetje leuke sitcoms om te volgen?
Ik ben wel speciaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha homoquote:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook een oude manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sitcoms, dat is zooooo 15 jaar geleden
Meh. kan je beter terug naar oude series.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks nieuwer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan raad ik seinfeld of 3rd rock from the sun aan
heb comedy central alleen soms op als er een that 70s show marathon is ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:26 schreef Trollscience het volgende:
sws die series die cc aan je forceert door ze iedere dag 8 keer uit te zenden voor een half jaar langook dat life in pieces wat nu is
dat doe je toch zelf of zetten ze pistool tegen je hoofdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:26 schreef Trollscience het volgende:
sws die series die cc aan je forceert door ze iedere dag 8 keer uit te zenden voor een half jaar langook dat life in pieces wat nu is
gilmore girls?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh. kan je beter terug naar oude series.
Ik kijk die serie over lorelai en die andere chick nu weer
Met mijn vriendin en veel bier is t wel lachen.
ja maar cc is over het algemeen gwn chille zender die je altijd wel kunt opzetten als er niks op is, maar als ze dat soort series uitzenden dan gaat dat nie :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doe je toch zelf of zetten ze pistool tegen je hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |