ja en een beetje viesquote:
hahahahquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar zo'n badje op t balkon.Lekker in liggen met een tree pils.
![]()
Binnen 2 dagen was het goor door alle drijvende bierblikjes en flessen en cocktailglazen.
kan ik me voorstellen na wat ik gister bij haar heb gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:12 schreef Der_Mann het volgende:
ok laat maar ik denk dat mijn moeder nu gaat poepen
mijn moeder heeft gewoon bij mij in bed gelegen weeniequote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen na wat ik gister bij haar heb gedaan
heeft al 9 dagen niet gepost dus denk niet dat hij er wakker van ligtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:16 schreef deadprez het volgende:
zou 2nutz doorhebben dat we hier zitten trouwens dadelijk is die jongen helemaal in paniek op zn werk
Wat waarom zitten we in onz.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:16 schreef deadprez het volgende:
zou 2nutz doorhebben dat we hier zitten trouwens dadelijk is die jongen helemaal in paniek op zn werk
ohquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft al 9 dagen niet gepost dus denk niet dat hij er wakker van ligt
ja ze hebben klb sc geslotenquote:
of ze hebben FOK! geblokkeerd op z'n werkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ligt gewoon op het strand in hawaï met swek in de ene hand en een stack money in de andere
welke serie is dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond dat een vrij matige serie..
het was awesome.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond dat een vrij matige serie..
last man on earthquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was awesome.
Tot aflevering 2 waar hij dat wijf tegenkwam.
En toen zijn baard eraf ging was hij echt een fucking mongool dus ben ik gestopt.
Jij las zijn posts toch nooit?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha dit maak je ons echt niet wijs hoor
dus hij is nu een andere baan aan het zoekenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
of ze hebben FOK! geblokkeerd op z'n werk
heb toch nooit gezegd dat ik dat ook nooit ging doenquote:
O okquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb toch nooit gezegd dat ik dat ook nooit ging doen
haha uitgeluldquote:
O okquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat toevallig, rozevla is er net en nu jij ook
| Forum Opties | |
|---|---|