weenie eiglk mss lette ik gewoon niet opquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die rook is toch gewoon een vorm van gas
sorry dat ik niet altijd oplette op school godverdomme
lette alleen op toen we films of series in de klas keken :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie eiglk mss lette ik gewoon niet op
series keken wij nooit en films waren altijd kutquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lette alleen op toen we films of series in de klas keken :s
Weet ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier zaten we allemaal op te wachten
haha dit maak je ons echt niet wijs hoorquote:
van de engels docent op de middelbare mochten we voor kerst zelf iets uitkiezen als het maar met kerst te maken hadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
series keken wij nooit en films waren altijd kut
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van de engels docent op de middelbare mochten we voor kerst zelf iets uitkiezen als het maar met kerst te maken had
critter christmas opgezet
al gore waarschuwde ons alquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:08 schreef deadprez het volgende:
Deze zomer in top 10 van warmste zomers ooit
nou, geweldig godverdomme
Poolpartyyyyyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:08 schreef deadprez het volgende:
Deze zomer in top 10 van warmste zomers ooit
nou, geweldig godverdomme
hij was super serialquote:
ik ken niemand met een zwembadquote:
quote:
Pool party, je kent vast wel zo'n oostblokkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ken niemand met een zwembad
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ken niemand met een zwembad
dit is de eerste keer dat ik moest lachen om een post van jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Pool party, je kent vast wel zo'n oostblokker
quote:
Voel je je nu misselijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik moest lachen om een post van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |