Laten we maar eerst beginnen met genoeg drinken, ik had gister al een discussie met een collega die anderhalve liter wel voldoende vond terwijl er een uitvoerder naast stondquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja zonnesteek heb je inderdaad zo met dit weer.
Vooral zorgen voor koelte in de nek, aangezien daar je temperatuurcentrum zit
1.5 liter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Laten we maar eerst beginnen met genoeg drinken, ik had gister al een discussie met een collega die anderhalve liter wel voldoende vond terwijl er een uitvoerder naast stond
quote:Programma van vandaag
17:00 - 19:00 DJ PaRo - Zomerse Beatjes
19:00 - 21:00 DJ Symph Exodus
21:00 - 23:00 Dj Melting - Classic rock
Hij kwam met het argument dat je wat kleinere slokjes kon nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
1.5 liter.! Is hij een vel papier?
Sowieso begint het bij 2 liter als je niets aan het doen bent.
Toen het een keer 40 graden was, zat ik aan het einde van de dag op 6.5 liter of zo.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij kwam met het argument dat je wat kleinere slokjes kon nemen.
Opzich heeft had hij wel een punt(met dit weer een halve liter achter elkaar opdrinken is ook geen goed idee), maar dan nog heb je minimaal 3 liter nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:31 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En dat heeft hoeveel nut dan? Goed, misschien kan hij er wat beter tegen, of let ie gewoon niet op signalen uit zijn lichaam. Tot ie neerklapt, dan. En dan mag je als het tegenzit de ambulance waarschuwen.
Inderdaad.. slokje voor slokje, niet keihard atten inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich heeft had hij wel een punt(met dit weer een halve liter achter elkaar opdrinken is ook geen goed idee), maar dan nog heb je minimaal 3 liter nodig
Hoebedoelu?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
... mits er geen bezwaren zijn vw de verzoekjes.
2, blijkbaar zitten er 8 vastquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er stonden er net nog 10 bij Gup.
Gelukkig dat symph na mij draait, anders word ik afgebroken met iets zonder voorbedachte raden.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gelukkig dat symph na mij draait, anders word ik afgebroken met iets zonder voorbedachte raden.
anders was het een psychotje geweest, en dat weet ie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:04 schreef knokkels het volgende:
Smokey is ook zo'n handige Harrie ... Zit de hele tijd stil, beweegt zo weinig mogelijk en presteert het om als ik opsta exáct met zijn hoofd onder mijn voet te gaan lopen. Kon hem echt nog net ontwijken
Livin' On The Edgequote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
anders was het een psychotje geweest, en dat weet ie.
Tribe een foutje noemenquote:
owquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die daarvoor was niet zomers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |