Nee het is vrij normaal mijn ouders flippen gewoon als ik 2 halve liters drink op een dag, daarom moet ik stiekem wel een beetje bij drinken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Je hebt er zelf ook een probleem mee want anders zou je het niet stiekem doen.
Dus 3-4 dagen per week. 3 liter per dag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:54 schreef Argo het volgende:
Het is best normaal als je een halve liter of 4-6 drinkt om de dag.
Giet het in een thermosfles dan. Het blijft koud en je kan niet zien wat er in zit. Win/win.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee het is vrij normaal mijn ouders flippen gewoon als ik 2 halve liters drink op een dag, daarom moet ik stiekem wel een beetje bij drinken.
Slijterij is hier gewoon om 9u openquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:59 schreef TUFKAL het volgende:
Drinken mag toch al vanaf 15 uur dus wat is het probleem?
Het is altijd wel ergens middagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:59 schreef TUFKAL het volgende:
Drinken mag toch al vanaf 15 uur dus wat is het probleem?
Klinkt wel goed ouders doen ook wel erg kinderachtig erover.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:10 schreef PesteNoire het volgende:
Harde struggles als je thuis woont. Ik ken het. Dronk ooit eens 's ochtends een fles absint binnen 5 minuten leeg en had het grootste gedonder met mijn ouders.
Woon sinds enkele jaren op mezelf en heb dat gezeik nu niet meer. Proost!
Geerdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:17 schreef Geerd het volgende:
Ga je toch terras op ? Of koude pils in de super halen en bij de lokale alcies zitten
Held!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:17 schreef Geerd het volgende:
Ga je toch terras op ? Of koude pils in de super halen en bij de lokale alcies zitten
Een "echte alfa" hoeft niet te vertellen dat hij een "echte alfa" is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon je ouders confronteren met het feit dat jij wel een echte alfa vent bent en niet langer onderbroken wil worden door mietjes en faggs
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Je hebt er zelf ook een probleem mee want anders zou je het niet stiekem doen.
En die andere dagen kop je wodka'tjes?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:54 schreef Argo het volgende:
Het is best normaal als je een halve liter of 4-6 drinkt om de dag.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En die andere dagen kop je wodka'tjes?
Maar ff serieus, na 12.00 uur kan je gewoon bier pakken als je niet hoeft te werken of te rijden. 's Ochtends drink ik niet, alleen voor het avondmaal (is gek genoeg in de ochtend) maak ik een uitzondering.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar ff serieus, na 12.00 uur kan je gewoon bier pakken als je niet hoeft te werken of te rijden. 's Ochtends drink ik niet, alleen voor het avondmaal (is gek genoeg in de ochtend) maak ik een uitzondering.
Ja, als de kerk is afgelopen ga je na de koffie toch meteen aan de drank?! Ga ik niet tot 16:00 uur wachten of zo...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]Als het conservatieve baken dat zegt dan telt het gewoon als wet!
Ik ga niet meer naar de kerk man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, als de kerk is afgelopen ga je na de koffie toch meteen aan de drank?! Ga ik niet tot 16:00 uur wachten of zo...
Oei, je moet gwn refo worden, dan ontvang je het ware geloof!quote:
Nee man, die hebben geen papa.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oei, je moet gwn refo worden, dan ontvang je het ware geloof!
Ok, kom dan naar de Chinese Muur, gaan we halve liters klappen en babi pangang eten!quote:
Vriend van me woont er heel dichtbij, dus ik zal wel eens komen man ik moet gewoon even twee treinkaartjes kopen om daarheen te gaan en weer terug blijf ik pitten bij hem kunnen we de hele avond zuipen Geelman. Ik zal eens vragen of hij er wat voor voelt mee te gaan dan gaan we met drie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, kom dan naar de Chinese Muur, gaan we halve liters klappen en babi pangang eten!
Is goed man, wordt een toffe tijd!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Vriend van me woont er heel dichtbij, dus ik zal wel eens komen man ik moet gewoon even twee treinkaartjes kopen om daarheen te gaan en weer terug blijf ik pitten bij hem kunnen we de hele avond zuipen Geelman. Ik zal eens vragen of hij er wat voor voelt mee te gaan dan gaan we met drie.
Babi pangang is altijd tof! Chinese muurquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is goed man, wordt een toffe tijd!
Kijk, deze mannen begrijpen het echte levenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Babi pangang is altijd tof! Chinese muurmaar komt goed man ik laat je binnenkort wat weten!
Dat had ik er nog niet achter gezocht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:16 schreef Murdy het volgende:
Zo erg is bierdrinken toch niet?
In een krat zitten vierentwintig flesjes,een dag heeft 24uur.
Ja, daar is over nagedacht..
Er is een verschil tussen je normen opdringen en je zorgen maken over je kind over iets wat feitelijk bewezen ongezond is. Niet zo zeer de hoeveelheid alleen, maar vooral het feit dat ie het zo vaak stiekem doet en veel alleen drinkt en zich er hier druk over maakt (mede ook in de hoop om medestand om het goed te praten) dat lijkt op klassiek (beginnend) verslavingsgedrag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
Herkenbaar, mensen die hun normen op willen dringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |