Ervaring blijft een goede leermeester.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:55 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratdeed ze ook maar 1 keer.
Darwin award.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratdeed ze ook maar 1 keer.
Dit kan ik niet ontkennen :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring blijft een goede leermeester.
Nou nou poeh poehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Dqod het volgende:
Gewoon allemaal opbokken met je gemiep, het is hier 33
IN HUISquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik heb het er moeilijk mee ja? Laat me ;s
Als je komtquote:
Ja lach maar op dat winderige eilandje voelt 33 graden aan als 'n makkelijke 20, hier is het meteen 82 gradenquote:
En dat terwijl het twee keer een 3 betreft. Doorgaans ben je zeer verguld met dat getal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik heb het er moeilijk mee ja? Laat me ;s
Ik heb eerder last van kou, dan van warmtequote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je komten, ga jij hier lekker wonen
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lach maar op dat winderige eilandje voelt 33 graden aan als 'n makkelijke 20, hier is het meteen 82 graden
Potverdomme, heb je een punt :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl het twee keer een 3 betreft. Doorgaans ben je zeer verguld met dat getal.
Met die 50-60% luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderEn de wind komt uit het zuiden, dus die voelt alsof je een fohn in je gezicht voelt blazen
Stelletje aanstellers jullie, niks gewend
Het is hier allebei extreem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van kou, dan van warmte
Tja, Nederland. Morgen kan het sneeuwenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is hier allebei extreem.
Maar ja
[ afbeelding ]
Daar pas ik niet in denk ik :$quote:
Ja. Daarom liever gisteren dan morgen iets fatsoenlijksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, Nederland. Morgen kan het sneeuwen
Qatar hangt tegen de 40+ graden wat ik weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in denk ik :$
[..]
Ja. Daarom liever gisteren dan morgen iets fatsoenlijks
Wij trotse blanke krijgers zijn het gewoon om achter holenberen en mammoeten door de sneeuw aan te rennen om ze dood te maken, niet dat laffe luie hangmat leventje van den Mediterrane manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderEn de wind komt uit het zuiden, dus die voelt alsof je een fohn in je gezicht voelt blazen
Stelletje aanstellers jullie, niks gewend
Heeft helemaal geen ene fuck met het weer zelf te maken en alles met hoe ik woon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef ElDinosaur het volgende:
En ja, we zijn niets gewend hier qua hitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |