SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ben niet zo onder de indruk van zijn truukjes. Sta je 1-0 achter krijg je kritiek, en 3-0 voor ben je aan het provoceren. Veel van zijn highlights zijn voornamelijk op de counter, nu zegt me dat niet zoveel maar toch.
15 miljoen is daarnaast ook gewoon heel erg veel geld. Daar kun je ook iemand van halen die het al ergens heeft laten zien.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Waarvan Alleen Sink nu in het eerste speelt, en Ziyech > Sinkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ziyech komt niet, we hebben De Jong, Nuri en Sink.
gr gr Ajax.
Als ze overigens dit seizoen niet minimaal Nouri of De Jong 20 wedstrijden laten spelen in het eerste is dat argument ook complete kul. Voor zover het dat al niet is.
Die moeten volgend seizoen basis staan anders is het gewoon complete kul om dat als argument te geven.
Ziyech is, als hij naar Ajax komt, over twee jaar ook weer weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ben tegen aankopen die duurder zijn dan 8 miljoen. Is nog maar de vraag of je op lange termijn winst maakt op Bailey. Dat zeiden we ook van Sulejmani![]()
als ze hem voor 20 halen heeft hij ook weinig krediet lijkt mij, wordt je veel sneller afgerekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Ben niet zo onder de indruk van zijn truukjes. Sta je 1-0 achter krijg je kritiek, en 3-0 voor ben je aan het provoceren. Veel van zijn highlights zijn voornamelijk op de counter, nu zegt me dat niet zoveel maar toch.
15 miljoen is daarnaast ook gewoon heel erg veel geld. Daar kun je ook iemand van halen die het al ergens heeft laten zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar zonder risico krijg je nooit meer toppers.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben tegen aankopen die duurder zijn dan 8 miljoen. Is nog maar de vraag of je op lange termijn winst maakt op Bailey. Dat zeiden we ook van Sulejmani
maar 20 zou te zot zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet zozeer op tegen. Maar dan moet een speler wel van zekere naam en statuur zijn, die gebaseerd is op prestaties.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben tegen aankopen die duurder zijn dan 8 miljoen. Is nog maar de vraag of je op lange termijn winst maakt op Bailey. Dat zeiden we ook van SulejmaniCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als je ze volgend jaar een vaste waarde wilt laten zijn moet je ze nu verhuren aan een subtopper.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Waarvan Alleen Sink nu in het eerste speelt, en Ziyech > Sink
Als ze overigens dit seizoen niet minimaal Nouri of De Jong 20 wedstrijden laten spelen in het eerste is dat argument ook complete kul. Voor zover het dat al niet is.
Die moeten volgend seizoen basis staan anders is het gewoon complete kul om dat als argument te geven.
Ziyech is, als hij naar Ajax komt, over twee jaar ook weer weg.
EDIT: Waar ze hoogstwaarschijnlijk niet eens een vaste waarde zullen zijn.![]()
Hem halen voor 20 miljoen is nettos eigen ontslagbrief tekenen imo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze hem voor 20 halen heeft hij ook weinig krediet lijkt mij, wordt je veel sneller afgerekend.Charlie: How's it going in there?
of minimaal 20 wedstrijden basis en/of meer dan 20 minuten laten invallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je ze volgend jaar een vaste waarde wilt laten zijn moet je ze nu verhuren aan een subtopper.
maar ik zie dat niet gebeuren, derhalve kan je makkelijk Ziyech halen. Want die staat dan niemand in de weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan moet hij er dus 20 inschieten en van enorme waarde zijn. En dan verkocht worden voor minimaal 34 miljoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hem halen voor 20 miljoen is nettos eigen ontslagbrief tekenen imo.
Dat zie ik nou ook weer niet gebeuren.
15 (incl bonussen) is echt het ultieme max, alles daarboven is doosvonnis voor zowel Bailey als Marc.(wat in het geval van marc ajax best 20 mil mag kosten als dat het resultaat is, maar das mijn mening)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
15 inclusief bonussen vind ik nog heel erg royaal. Zulk soort bedragen trek je uit voor directe versterkingen. Ik betwijfel zwaar of Bailey dat is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan moet hij er dus 20 inschieten en van enorme waarde zijn. En dan verkocht worden voor minimaal 34 miljoen.
Dat zie ik nou ook weer niet gebeuren.
15 (incl bonussen) is echt het ultieme max, alles daarboven is doosvonnis voor zowel Bailey als Marc.(wat in het geval van marc ajax best 20 mil mag kosten als dat het resultaat is, maar das mijn mening)Charlie: How's it going in there?
"We gaan het doen met deze selectie" gaan we straks horen indien Ajax uitgeschakeld is voor de groepsfase CL vermoedt ik.
Indien Ajax zich weet te plaatsen verwacht ik dat er nog wel een buitenspeler voor einde van transfermarkt erbij zal komen.
Hoe dan ook zal het billen knijpen worden vanavond.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
15 miljoen is veel te veel. Zoveel heeft hij niet laten zien en 2 jaar geleden was hij gratis. En vorig jaar 1.4 miljoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:19 schreef inslagenreuring het volgende:
15 miljoen is daarnaast ook gewoon heel erg veel geld. Daar kun je ook iemand van halen die het al ergens heeft laten zien.![]()
Ben ik met je eens, 15 miljoen is veel te gortig voor een speler dat net een jaar goed heeft gedraaid. Sulejmani *kuch kuch*quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
15 inclusief bonussen vind ik nog heel erg royaal. Zulk soort bedragen trek je uit voor directe versterkingen. Ik betwijfel zwaar of Bailey dat is.
Op dit moment heb je gewoon zekerheid nodig, deze gok nemen zou wanbeleid zijn.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Als Nouri dit jaar niet gaat debuteren en serieus minuten gaat maken is het helemaal belachelijk. Die jongen doet het onwijs goed bij Jong, dat kan je niet negeren. Anders ben je hem kwijt binnenkortquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Waarvan Alleen Sink nu in het eerste speelt, en Ziyech > Sink
Ziyech is, als hij naar Ajax komt, over twee jaar ook weer weg.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja snap ik ook wel. Met deze selectie moet je ook top eredivisie en in de EL mee kunnen doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:29 schreef marp0 het volgende:
"We gaan het doen met deze selectie" gaan we straks horen indien Ajax uitgeschakeld is voor de groepsfase CL vermoedt ik.
Indien Ajax zich weet te plaatsen verwacht ik dat er nog wel een buitenspeler voor einde van transfermarkt erbij zal komen.
Hoe dan ook zal het billen knijpen worden vanavond.Charlie: How's it going in there?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:31 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, 15 miljoen is veel te gortig voor een speler dat net een jaar goed heeft gedraaid. Sulejmani *kuch kuch*
Op dit moment heb je gewoon zekerheid nodig, deze gok nemen zou wanbeleid zijn.Charlie: How's it going in there?
Als Klaassen, Gudelj, Bazoer en VdBeek je eerste 4 keuzes blijven op het middenveld zal het nooit wat worden met Ajax dit seizoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel. Met deze selectie moet je ook top eredivisie en in de EL mee kunnen doen.![]()
Schone, Serero verkopen en Klaassen verkopen indien je een top bod krijgt
Gudelje verkopen als het kan
vd Beek of Sinkgraven verhuren
Ziyech halen
Bailey halen voor 12 miljoen
LB halenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als je nu 15 mil neerlegt bewijs je op zo ontiegelijk veel fronten je onkunde.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
15 miljoen is veel te veel. Zoveel heeft hij niet laten zien en 2 jaar geleden was hij gratis. En vorig jaar 1.4 miljoen.Charlie: How's it going in there?
Mwah je pakt er vorig seizoen ook bijna de titel mee. Maar dat verwacht ik sowieso niet dit seizoen. Dus zet dat maar uit je hoofdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Klaassen, Gudelj, Bazoer en VdBeek je eerste 4 keuzes blijven op het middenveld zal het nooit wat worden met Ajax dit seizoen.
Charlie: How's it going in there?
Dus je halve as verkopen en dan resultaat verwachten?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech halen
LB halenCharlie: How's it going in there?
Ik bedoel qua voetballen. Je zal altijd meer kwaliteit hebben en daarom wedstrijden winnen, maar mooi voetbal gaan we er niet mee spelen. Misschien op de lange termijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah je pakt er vorig seizoen ook bijna de titel mee. Maar dat verwacht ik sowieso niet dit seizoen. Dus zet dat maar uit je hoofd![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech halen
LB halen![]()
![]()
Dat wordt echt wel beter. Heb wat dat betreft wel hoopgevende momenten gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik bedoel qua voetballen. Je zal altijd meer kwaliteit hebben en daarom wedstrijden winnen, maar mooi voetbal gaan we er niet mee spelen. Misschien op de lange termijn.Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech halen
LB halen![]()
![]()
Samenvatting van alle geopperde ideeën van de afgelopen twee weken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus je halve as verkopen en dan resultaat verwachten?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als Gudelj niet meedoet kunnen we het wel vergeten.quote:Charlie: How's it going in there?
Krul is een lijnkeeper, ziet er wat spectaculair uit maar "beter" is grove onzin.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verkoop je Cillessen voor een mooi bedrag, haal je een betere keeper voor terug. Marcgod!Charlie: How's it going in there?
de reden waarom we van Willem ll verloren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Gudelj niet meedoet kunnen we het wel vergeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ga er niet op achteruit denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Krul is een lijnkeeper, ziet er wat spectaculair uit maar "beter" is grove onzin.
Beter optie dan Room.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan zal het je nog gaan verrassen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Krul is een lijnkeeper, ziet er wat spectaculair uit maar "beter" is grove onzin.![]()
Vind je? Krul is een beetje gehyped in Nederland vanwege die penaltyreeks, maar stond meestal niet al te hoog in de keeperslijstjes in Engeland en ook nooit de voorkeur van een bondscoach gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verkoop je Cillessen voor een mooi bedrag, haal je een betere keeper voor terug. Marcgod!
Wel prima gehandeld door Overmars inderdaad.![]()
Ik roep al jaren dat het onze beste keeper is. Ook voor die pingel. Time will tell.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind je? Krul is een beetje gehyped in Nederland vanwege die penaltyreeks, maar stond meestal niet al te hoog in de keeperslijstjes in Engeland en ook nooit de voorkeur van een bondscoach gehad.
Wel prima gehandeld door Overmars inderdaad.![]()
Niet echt mee eens, maar ik denk dat hij wel meedoetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Gudelj niet meedoet kunnen we het wel vergeten.en anders maar Sinkgraven op het middenveld, ik vond Beekie echt extreem zwak zaterdag
![]()
Laat Krul vanavond maar al spelen dan is er nog enige hoop dat de 0 gehouden gaat worden
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
kan niet natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:10 schreef TLC het volgende:
Laat Krul vanavond maar al spelen dan is er nog enige hoop dat de 0 gehouden gaat wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
Hup hup
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En in Alkmaarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:10 schreef KingRadler het volgende:
Champagne staat al koud in Eindhoven![]()
quote:Rostov-spits lacht over Younes-wissel bij Ajax: "Daarna werd het makkelijker"
Alexander Bukharov heeft in zijn dagen als speler van Azhi Makhachkala, Zenit Sint-Petersburg en Rubin Kazan het nodige meegemaakt, maar wat hij met Rostov beleefde tijdens het bezoek aan Ajax vorige week zal hij nooit vergeten.
"Ik heb al heel lang niet in zulke grote stadions gespeeld", zegt de Russische spits van de Ajax-opponent in de play-offs van de Champions League in het clubblad van Rostov. "Het was de eerste keer dat in de Amsterdam Arena speelde en ik was verrast over hoe mooi het stadion was." Ook de Champions League-hymne maakte indruk op Bukharov. "Een onvergetelijke sfeer. Mijn hart begon sneller te kloppen."
De 31-jarige neo-international van Rusland heeft een hoge pet op van Ajax en in het bijzonder Amin Younes. "Het Nederlandse voetbal is leuk", zegt Bukharov. "Ajax is een team met zijn eigen stijl, met spelers die vanaf jonge leeftijd zo worden getraind. Amin Younes speelde vorige week goed. Een snelle, technische speler. Het verbaasde me dat hij gewisseld werd. Daarna werd het makkelijker om te voetballen", lacht Bukharov, die met Rostov woensdag het 1-1 gelijkspel in de Arena verdedigt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hebben we er wel een beetje zin aan jongons??FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben nog maar een paar dagen héquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech halen
LB halen![]()
![]()
Nerveus welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
Hebben we er wel een beetje zin aan jongons??
Oh.![]()
ik ook...quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laat het nu maar snel beginnen, hebben we dat ook weer gehad.quote:
Kunnen we weer lekker opportunistisch nababbelen. Als we het niet halen is alles kut met peren, en als we het halen is Marc een topvent en gaat Ajax voor de CL winst.Oh.![]()
het is goffetomme zo godsgruwelijk belangrijk dat ze dit amateurclubje ff aan de kant zetten. Kan mij eigenlijk schelen hoe. We moeten die puntjes hebben, een gunstigere loting ga je niet snel meer krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat het nu maar snel beginnen, hebben we dat ook weer gehad.
Kunnen we weer lekker opportunistisch nababbelen. Als we het niet halen is alles kut met peren, en als we het halen is Marc een topvent en gaat Ajax voor de CL winst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja deze kans moet je pakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is goffetomme zo godsgruwelijk belangrijk dat ze dit amateurclubje ff aan de kant zetten. Kan mij eigenlijk schelen hoe. We moeten die puntjes hebben, een gunstigere loting ga je niet snel meer krijgen.
En daarom zie ik het Ajax verneuken, en dan vrijdag lekker loten tegen nog meer gare Oostblokclubs.Oh.![]()
En juist daarom gaan we vandaag episch falen zodat we het lachertje van Nederland, Europa en ver daarbuiten worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is goffetomme zo godsgruwelijk belangrijk dat ze dit amateurclubje ff aan de kant zetten. Kan mij eigenlijk schelen hoe. We moeten die puntjes hebben, een gunstigere loting ga je niet snel meer krijgen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het moet toch een keer meezitten zou je zeggen?
We hebben een hoop pech gehad in Europa, zou het dan nu voor een keer wel allemaal goed vallen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben ons geluk al opgemaakt tegen PAOK denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
We hebben een hoop pech gehad in Europa, zou het dan nu voor een keer wel allemaal goed vallen?Oh.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
We hebben een hoop pech gehad in Europa, zou het dan nu voor een keer wel allemaal goed vallen?!
Een hoop pech in Europa?![]()
![]()
ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja deze kans moet je pakken.
En daarom zie ik het Ajax verneuken, en dan vrijdag lekker loten tegen nog meer gare Oostblokclubs.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
puntje, maar ik doelde meer op "geluk hebben om de groepsfase te halen".quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben ons geluk al opgemaakt tegen PAOK denk ik.
Ajax is op papier beter.
Individueel zijn de spelers beter.
De eerste wedstrijd zijn we geen moment echt in gevaar geweest.
je zou zeggen dat het juist raar zou zijn als we verliezen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat waren we al dus dat maakt niet uit, vandaag de kans om dat om te draaienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En juist daarom gaan we vandaag episch falen zodat we het lachertje van Nederland, Europa en ver daarbuiten worden.![]()
uh jaquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit ja, ongelofelijk dat mensen dat nu al vergeten zijn. Warem daar gewoon kansloos ten onder gegaan als ze die kansen hadden afgemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben ons geluk al opgemaakt tegen PAOK denk ik.
Hebben helemaal niks in de CL te zoeken.Snelle Egel![]()
Nou nou. De thuiswedstrijd vs PAOK had je ook 6-0 kunnen winnen he.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit ja, ongelofelijk dat mensen dat nu al vergeten zijn. Warem daar gewoon kansloos ten onder gegaan als ze die kansen hadden afgemaakt.
Hebben helemaal niks in de CL te zoeken.![]()
wie wel dan op een club of 4 na?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit ja, ongelofelijk dat mensen dat nu al vergeten zijn. Warem daar gewoon kansloos ten onder gegaan als ze die kansen hadden afgemaakt.
Hebben helemaal niks in de CL te zoeken.![]()
niet echt het punt, maar dat heeft Rosov ook niet. Er moet er toch 1 doorgaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hebben helemaal niks in de CL te zoeken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En toch is de uitwedstrijd vaak een heel ander verhaalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
puntje, maar ik doelde meer op "geluk hebben om de groepsfase te halen".
Ajax is op papier beter.
Individueel zijn de spelers beter.
De eerste wedstrijd zijn we geen moment echt in gevaar geweest.
je zou zeggen dat het juist raar zou zijn als we verliezen.Oh.![]()
Nou denk ik dat we wel beter tegen goede tegenstanders kunnen spelen waar de spelers gemotiveerd tegen zijn en vanuit de underdogrol kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hebben helemaal niks in de CL te zoeken.
Want in de EL wordt het sowieso niks, en ga je eruit tegen de lamme en de blinde.Oh.![]()
In elk toernooi of wedstrijd doet de meerderheid mee zonder een echte kans om te winnen.quote:
'Niks te zoeken' geldt alleen voor ploegen die elke wedstrijd kansloos ten onder gaan. Ja, er zijn maar 4 of misschien 6 ploegen die een kans maken om de CL te winnen. Maar verder zijn er nog veel ploegen die zeker invloed kunnen hebben door punten te pakken tegen ploegen die een volgende ronde zouden kunnen halen. Daarmee hebben ze invloed en hebben ze er dus iets te zoeken.
Als Ajax zich plaatst doen ze terecht mee en hebben ze aangetoond dat ze volgens de regels van de UEFA iets te zoeken hebben in de CL.
Als je elke wedstrijd alleen de spelers en ploegen laat meedoen doe een serieuze kans hebben op de eindzege, dan wordt het een suffe bedoeling.![]()
Dat viel ook wel mee, zoveel kansen kregen we nou ook weer niet. Met een 2-0 overwinning had je in je handjes mogen knijpen toen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou. De thuiswedstrijd vs PAOK had je ook 6-0 kunnen winnen he.Oh.![]()
Daarom, al vond ik het leuker toen er nog een kans op de overwinning was ook al werd die door meer gedeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In elk toernooi of wedstrijd doet de meerderheid mee zonder een echte kans om te winnen.
'Niks te zoeken' geldt alleen voor ploegen die elke wedstrijd kansloos ten onder gaan. Ja, er zijn maar 4 of misschien 6 ploegen die een kans maken om de CL te winnen. Maar verder zijn er nog veel ploegen die zeker invloed kunnen hebben door punten te pakken tegen ploegen die een volgende ronde zouden kunnen halen. Daarmee hebben ze invloed en hebben ze er dus iets te zoeken.
Als Ajax zich plaatst doen ze terecht mee en hebben ze aangetoond dat ze volgens de regels van de UEFA iets te zoeken hebben in de CL.
Als je elke wedstrijd alleen de spelers en ploegen laat meedoen doe een serieuze kans hebben op de eindzege, dan wordt het een suffe bedoeling.![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In elk toernooi of wedstrijd doet de meerderheid mee zonder een echte kans om te winnen.
Als je elke wedstrijd alleen de spelers en ploegen laat meedoen doe een serieuze kans hebben op de eindzege, dan wordt het een suffe bedoeling.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is waar. Maar het toernooi had in die tijd ook een heel ander deelnemersveld. Jaren 80 en 90 was het veel makkelijker om ver te komen, niet alleen omdat Nederland toen nog iets voorstelde, ook omdat er toen veel minder sterke clubs meededen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, al vond ik het leuker toen er nog een kans op de overwinning was ook al werd die door meer gedeeld
In dat licht zijn de kwartfinales (Ajax en PSV) en de halve finale van PSV deze eeuw echte sportieve hoogtepunten van het Nederlandse voetbal.![]()
PSV had de CL gewoon kunnen winnen in 2005 met een beetje meer geluk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het toernooi had in die tijd ook een heel ander deelnemersveld. Jaren 80 en 90 was het veel makkelijker om ver te komen, niet alleen omdat Nederland toen nog iets voorstelde, ook omdat er toen veel minder sterke clubs meededen.
In dat licht zijn de kwartfinales (Ajax en PSV) en de halve finale van PSV deze eeuw echte sportieve hoogtepunten van het Nederlandse voetbal.Oh.![]()
Wij ook in 1996quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV had de CL gewoon kunnen winnen in 2005 met een beetje meer geluk.![]()
![]()
Klopt. Dat PSV was echt goed. Maar we weten inmiddels ook wat die sportieve opleving onder Hiddink uiteindelijk gekost heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV had de CL gewoon kunnen winnen in 2005 met een beetje meer geluk.![]()
De Cl win je niet zonder geluk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV had de CL gewoon kunnen winnen in 2005 met een beetje meer geluk.
Je kunt de finale halen op eigen kracht en goed spel, de finale win je alleen met meer geluk dan de tegenstander.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben ook fucking nerveus voor vanavond.
Vooral omdat we in Europa de laatste paar jaren in bepalende wedstrijden er niks van hebben gebakken, kansen niet afmaken en daardoor steeds teleurgesteld achterbleven.
Ik hoop dat Tete speelt vanavond!As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
dat is het nu al behoorlijk en gaat alleen nog maar erger worden met de nieuwe opzetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
Niks te zoeken' geldt alleen voor ploegen die elke wedstrijd kansloos ten onder gaan. Ja, er zijn maar 4 of misschien 6 ploegen die een kans maken om de CL te winnen. Maar verder zijn er nog veel ploegen die zeker invloed kunnen hebben door punten te pakken tegen ploegen die een volgende ronde zouden kunnen halen. Daarmee hebben ze invloed en hebben ze er dus iets te zoeken.
Als Ajax zich plaatst doen ze terecht mee en hebben ze aangetoond dat ze volgens de regels van de UEFA iets te zoeken hebben in de CL.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nah. Was een hele prestatie dat we toen nog de finale haalden . En in die finale werden we vervolgens weggespeeldquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Door een volgestopt Juventus ja. Dat zet het wel in perspectief.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nah. Was een hele prestatie dat we toen nog de finale haalden . En in die finale werden we vervolgens weggespeeldCharlie: How's it going in there?
Ajax was zelf kreupel en verdeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Door een volgestopt Juventus ja. Dat zet het wel in perspectief.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ook maar doping moeten spuitenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax was zelf kreupel en verdeeldCharlie: How's it going in there?
Net zoals vroeger begin jaren 70quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook maar doping moeten spuitenRED ONS HENNIEGOD![]()
Kleiner maar een veel zwaarder deelnemersveld. Goede spelers zaten toen echt bij de goede teams.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het toernooi had in die tijd ook een heel ander deelnemersveld. Jaren 80 en 90 was het veel makkelijker om ver te komen, niet alleen omdat Nederland toen nog iets voorstelde, ook omdat er toen veel minder sterke clubs meededen.
In dat licht zijn de kwartfinales (Ajax en PSV) en de halve finale van PSV deze eeuw echte sportieve hoogtepunten van het Nederlandse voetbal.
Als je dan kijkt hoe Real vorig seizoen freewheelend naar de finale mocht. Is om te janken.Charlie: How's it going in there?
Ik heb ook het idee dat de topspelers uit die tijd nog steeds beter zijn dan de topspelers van nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kleiner maar een veel zwaarder deelnemersveld. Goede spelers zaten toen echt bij de goede teams.
Als je dan kijkt hoe Real vorig seizoen freewheelend naar de finale mocht. Is om te janken.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Het zijn nu allemaal atleten, destijds voetballers. Als je zag hoe een Pirlo of Maldini met gemak op de been bleef in het moderne voetbal. Dat kan je punt wel eens bekrachtigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:43 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat de topspelers uit die tijd nog steeds beter zijn dan de topspelers van nu.Charlie: How's it going in there?
Logische opstelling, enige minpunt is dat de backs aanvallend gezien niet geweldig zijn. Maar verdedigend niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij wilt het middenveld van afgelopen zaterdag begijp ik ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:25 schreef TheJanitor het volgende:
Gelukkig is het middenveld vol POWER en DRIVE in ere hersteld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een middenveld dat wat meer in balans is dan deze.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt het middenveld van afgelopen zaterdag begijp ik ?![]()
Netto koop aub een nieuwe back want dit kan echt nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef Ooku het volgende:
Dijks niet fit genoeg, viergever in de basisRED ONS HENNIEGOD![]()
Best mogelijke opstelling.
Nou hup Ajax!She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Hoe vaker hij met dit middenveld speelt hoe meer ik begin te twijfelen aan Bosz. Hoe kun je nou voorstander zijn van aanvallend en attractief voetbal en toch telkens weer voor dit middenveld kiezen zonder techniek en zonder creativiteit.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het is meer dat tegenwoordig alle goede spelers bij paar clubs spelen daar waar toentertijd elk team wel één eigen topspeler had en de krachten zo veel beter verdeeld lagen toentertijdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kleiner maar een veel zwaarder deelnemersveld. Goede spelers zaten toen echt bij de goede teams.
Als je dan kijkt hoe Real vorig seizoen freewheelend naar de finale mocht. Is om te janken.![]()
En waarom geen Riedewald op het middenveld?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe vaker hij met dit middenveld speelt hoe meer ik begin te twijfelen aan Bosz. Hoe kun je nou voorstander zijn van aanvallend en attractief voetbal en toch telkens weer voor dit middenveld kiezen zonder techniek en zonder creativiteit.
Oh.![]()
Meer voetbal in de laatste linie en wat meer zekerheid. Sánchez oogt nog heel onwennig wat overigens geen schande is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En waarom geen Riedewald op het middenveld?She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Succes luitjes,
Ik denk oprecht dat Ajax doorgaat, stomme 1-0 achter, en daarna alsnog met 1-2 winnen.![]()
Spannendmaar vertrouwen! Ronald heeft het gezegd, Traore gaat het doen
Iedere keer als het erom gaat verliezen ze dus we gaan het zien. Reken op een verlies in deze vorm of zullen ze een keertje scherp zijn![]()
![]()
Een goed moment tegen w2?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen Sanchez wtf. Mijn held. Zorgde voor het beste moment tegen Willem2 bijvoorbeeld...![]()
![]()
Haha klopt, eens. Een zekere kans of iemand die zich kansloos langs 3 man wil pingelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Ik kots nog altijd op korte corners, wat was hier het doel van?
Dat bedoelde ik![]()
![]()
![]()
Ik las hier laatst iets aardigs over wat Cruijff er ooit over gezegd hadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Dat bedoelde ik![]()
Al ik het onthoud zoek ik het binnenkort wel een keertje op
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nog erger zijn de schijn korte corners, dat er 1 man bij komt staan, maar dat de bal toch in 1 keer wordt genomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Dat bedoelde ik![]()
![]()
Cruijff vond dat juist tof omdat je dan mensen uit de 16 weghaaltquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog erger zijn de schijn korte corners, dat er 1 man bij komt staan, maar dat de bal toch in 1 keer wordt genomen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij wel eens aangetoond dat je statistisch gezien meer kans hebt op een goal met een korte corner.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Dat bedoelde ik![]()
![]()
Word je dan toch een ziyech fanaat als ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeven geen middenvelders bij hoor met dit betonmiddenveld..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ze zitten al met hun hoofd bij de wedstrijd van zondagquote:(of zaterdag, geen idee wanneer we spelen eigenlijk)
![]()
Ja het enige ongeveer. Toen hij bij die Ajax vrije trap in de muur ging staan en de w2 spelers wegduwde.quote:
gr gr![]()
Naja ik ben er wel voor om er minstens 3 eruit te flikkeren . Niet per se voor Ziyechquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Word je dan toch een ziyech fanaat als ik?RED ONS HENNIEGOD![]()
WTF zijn ze aan het doennauwelijks beter dan tegen Willem II
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Weer lekker FC Frank. Ik snap dat je hier niet direct heel veel risico wilt nemen, maar het is weer ouderwets dramatisch met deze opstelling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er zit zo ongelofelijk weinig aanvallend vermogen in dit elftalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die ziekenhuisballenlekker net tussen twee man in te zacht balletje geven. De tyfus, en dat verdient dan tonnen.
Fc oogaids is er weer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Back and stronger than everquote:
El Ghazi is echt dramatisch, knal die maar gewoon op de bankOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Ik word er een beetje verdrietig van.
Lekker doorgaan zonder creativiteit op het middenveld.
Gelukkig hebben we KRACHT BODY LOOPVERMOGENOh.![]()
![]()
gut.
Zo slecht was het nog nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt al vijf jaar geen Ajax bekeken?![]()
Zo simpel weer, mijn god!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mijn god wat slecht dit. Paok uit all over again..As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Goeie goal. Gecreëerd op een manier die Peter Bosz graag van Ajax zou zien.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doek maar op. Ben er klaar mee. Seizoen nu al mislukt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het was er op wachten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nou ja, ze moesten toch al scoren zullen we maar zeggen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Schrale troost, we zijn op deze manier sneller af van BoszOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bazoer is ook overal te laat. Wat een drama zegAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Rostock uit altijd lastig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Sickert het volgende:
Middenvelders genoeg Ziyech niet nodig.
Doe er eens 6 weg verdomme!
Zit totaal niks in.
Echt hevan deze 11 mogen er 6 per direct verkocht worden, wat een oogtyfus.
Dadelijk weer zwarte cijfers en een bonusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef KingRadler het volgende:
CL geld is niet zo belangrijk Dagobert Overmans heeft toch genoeg geld in kas.
Ondertussen zit je te kijken naar een slechter
Ajax (NV) dan die van 1999/2000RED ONS HENNIEGOD![]()
in 99/00 hadden jullie chivu machlas en gronkjaer maatquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bosz is echt het probleem niet. Dat zijn de slappe zakken op het veld kapot gemaakt met het spel van Drankquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Shreyas het volgende:
Schrale troost, we zijn op deze manier sneller af van BoszNarf!![]()
Dit is dan ook slechter.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in 99/00 hadden jullie chivu machlas en gronkjaer maat
Machlas was trouwens een matige voetballerRED ONS HENNIEGOD![]()
Gastquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bosz is echt het probleem niet. Dat zijn de slappe zakken op het veld kapot gemaakt met het spel van Drank
maar hij legde wel de ballen in het netje, zo iemand hebben jullie sinds pantelic nauwelijks gehad (inb4 Milik)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is dan ook slechter.
Machlas was trouwens een matige voetballer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zolang zo slecht spelen heeft weinig meer met slap te maken maar met iets heel andersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bosz is echt het probleem niet. Dat zijn de slappe zakken op het veld kapot gemaakt met het spel van DrankRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Quote de rest ook dan! Of wil jij zeggen dat de meisjes er goed van af komen?![]()
![]()
Wat heb je aan een scorende spits met deze selectie ? . Hij had trouwens bij Vitesse Curovic, een geweldige voetballerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar hij legde wel de ballen in het netje, zo iemand hebben jullie sinds pantelic nauwelijks gehad (inb4 Milik)RED ONS HENNIEGOD![]()
GGMM is een mietje. Gras is groen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Quote de rest ook dan! Of wil jij zeggen dat de meisjes er goed van af komen?![]()
De erfenis van Cruijff is een eerste plaats in de Jupiler League. Ook mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch Joden gedrag van Cruijff, nu hij met verklaringen moet komen naait hij eruit.![]()
Nee dat kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh niet alleen het middenveld hoor.
Alles is kutOh.![]()
Hij was niet voor FC Twentequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De erfenis van Cruijff is een eerste plaats in de Jupiler League. Ook mooi.![]()
Enorm ondergewaardeerde speler ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat heb je aan een scorende spits met deze selectie ? . Hij had trouwens bij Vitesse Curovic, een geweldige voetballer
Ja dat je liever een Chivu hebt ipv het juffertje Riedewald of Gronkjaer ipv Al Gaza snap ik ook wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klaassen speelt ook echt met 0 zelfvertrouwen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik schrok, een bal in de 16 meter.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik heb zelfs liever Aron Winter dan Davy Klaassen. Een Witschge zou ook geweldig zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enorm ondergewaardeerde speler ja.
Ja dat je liever een Chivu hebt ipv het juffertje Riedewald of Gronkjaer ipv Al Gaza snap ik ook welRED ONS HENNIEGOD![]()
DAT KOMT GEWOON OMDAT ZE HET SPEL VAN DE BOER NOG IN HUN SYSTEEM HEBBEN ZITTEN!!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef Zelus het volgende:
F. de boer voor Bosz.
Zou het veldspel beter worden???![]()
Geen enkele speler haalt een voldoende vandaag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dacht je vorig seizoen naar FC oogaids te kijken, krijg je dit voorgeschoteld.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jasper?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geen enkele speler haalt een voldoende vandaag.![]()
Dit kan gewoon gebruikt worden om IS leden te martelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef Reemi het volgende:
Dacht je vorig seizoen naar FC oogaids te kijken, krijg je dit voorgeschoteld.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Richard Knopperquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb zelfs liever Aron Winter dan Davy Klaassen. Een Witschge zou ook geweldig zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit ligt totaal niet aan Bosz maar aan een stuk of 5 spelers die structureel onder de maat zijn: Viergever, Bazoer, El Ghazi, Veltman en Klaassenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:22 schreef Shreyas het volgende:
Schrale troost, we zijn op deze manier sneller af van BoszOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik moet bij hem altijd denken aan die vieze chocokoeken van de aldi of lidlquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schoot er 15 in maar toen brak die zijn been[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom geen aankopen dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ligt totaal niet aan Bosz maar aan een stuk of 5 spelers die structureel onder de maat zijn: Viergever, Bazoer, El Ghazi, Veltman en Klaassen![]()
Wat bizar bizar bizar slecht!! Dit gaat toch helemaal nergens over. Zie Ajax never nooit zo in de top 5 eindigen. Dit middenveld wordt met de week slechter. Alles terug of balverlies.
Gelukkig is de leiding tevreden....![]()
Aan een volksbuurt waar ze in de zomer voor de deur buiten zitten terwijl Richard sleutelt aan zijn opgevoerde brommertquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet bij hem altijd denken aan die vieze chocokoeken van de aldi of lidlRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was ook niet best, maar geloof me, met Bosz eindigen we 4e ofzo. Als we geluk hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onder Frank was het net zo kut.![]()
Achterin op het laagst mogelijk tempo rond spelen. Peer naar voren. Bal kwijt. Tegenstoot Rostov, eventueel gepaard met een defensieve blunder van Ajax' kant. Repeat.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kampioen worden PSV zijnde kan ook niet echt meer als een prestatie worden gezien zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Het wordt een beetje genant wat Ajax laat zien![]()
Traorequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geen enkele speler haalt een voldoende vandaag.
De enige die het probeert ook![]()
![]()
Dat is onderhand echt niet meer te verklaren neequote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ach lul toch niet zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook niet best, maar geloof me, met Bosz eindigen we 4e ofzo. Als we geluk hebben.![]()
![]()
En toch moet je die wisselen voor Dolberg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Traore
En geen opvolger gaat het beter doen met dit materiaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook niet best, maar geloof me, met Bosz eindigen we 4e ofzo. Als we geluk hebben.Oh.![]()
Traore naar rechts, Dolberg in de spits... El Ghazi douchequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch moet je die wisselen voor Dolberg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Enige waar Frank niet alle creativiteit heeft uitgeslagen. Toeval?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Traore
PSV mag sowieso niks zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kampioen worden PSV zijnde kan ook niet echt meer als een prestatie worden gezien zo.gewoon vies kampioen geworden.
![]()
Ook een optie, maar Dolberg die zit niet zo tegen zijn eerste doelpunt aan te hikken. En zal zich niet zo laten uitzakken als Traoré.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Traore naar rechts, Dolberg in de spits... El Ghazi douche![]()
Vorig seizoen was het De Boer, nu het materiaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En geen opvolger gaat het beter doen met dit materiaal.![]()
![]()
Zou Mark een gokverslaving hebben en alles opgebrast hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is onderhand echt niet meer te verklaren nee![]()
![]()
Nu ook bij Internazionalequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Enige waar Frank niet alle creativiteit heeft uitgeslagen. Toeval?
Goeie selectie hebben hij en Netto samengebrachtRED ONS HENNIEGOD![]()
Lijkt nooit echt pit in Ajax-spelers te zitten..allemaal zo flauwtjes. Kom op, gooi er eens wat strijd in![]()
Maar een trainer kan een selectie toch niet zo slecht maken?? Morgen Overmars weer interviewen aub.
Eveb serieus, hoeveelste plek dit seizoen?![]()
De Boer is verantwoordelijk voor dit materiaalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het De Boer, nu het materiaal.Oh.![]()
Tuurlijk wel, met deze achterlijke tactiek.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:39 schreef wackmack het volgende:
Maar een trainer kan een selectie toch niet zo slecht maken??
Je denkt toch niet daadwerkelijk dat wij individueel gezien een minder team hebben dan Willem II?Mensen hier die zeggen dat het daar aan ligt zijn knettergek.
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer is verantwoordelijk voor dit materiaal![]()
![]()
Instellingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je denkt toch niet daadwerkelijk dat wij individueel gezien een minder team hebben dan Willem II?Mensen hier die zeggen dat het daar aan ligt zijn knettergek.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan had ie Messi wel gekochtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer is verantwoordelijk voor dit materiaal![]()
En, er van uitgaande dat je gelijk hebt, wat niet zo is, wie is er verantwoordelijk om de spelers met de juiste instelling het veld in te laten stappen?![]()
Dus jij wil zeggen dat Peter de spelers zondag heeft opgedragen om te stoppen met voetballen na de 1-0?quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wie in dit team is gekocht door De Boer?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer eens inhoudelijk te reageren.![]()
![]()
Nee, ik wil zeggen dat ze met de tactiek van Peter niet in staat zijn een fatsoenlijke aanval te creëren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat Peter de spelers zondag heeft opgedragen om te stoppen met voetballen na de 1-0?![]()
Misschien is de opleiding niet zo goed als men denktquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
En, er van uitgaande dat je gelijk hebt, wat niet zo is, wie is er verantwoordelijk om de spelers met de juiste instelling het veld in te laten stappen?![]()
God Stijn, niet jij ook...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is verziekt door het FdB-bewind. Wat een werkschuw tuig staat er in het veld.
[insertkotsgif]![]()
TH in zijn geheel heeft er echt een zooitje van gemaakt incl Nettoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is verziekt door het FdB-bewind. Wat een werkschuw tuig staat er in het veld.
[insertkotsgif]RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is niet de instelling denk ik.. ze willen wel maar Ajax mist al jaren persoonlijkheden.. mentaal zwakke broedersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ze moeten gewoon Balotelli halenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet de instelling denk ik.. ze willen wel maar Ajax mist al jaren persoonlijkheden.. mentaal zwakke broeders![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is niet de instelling denk ik..Dat sowieso. Poulsen, (die hier regelmatig uitgekotst werd) was de laatste.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
ze willen wel maar Ajax mist al jaren persoonlijkheden..![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
TH in zijn geheel heeft er echt een zooitje van gemaakt incl Netto
Surprise.![]()
Dit team heeft wel een mentaal probleem. Verkramping als de druk erop staat of bij tegenslag zie je toch iets te vaak optreden.![]()
Je ziet een chronisch gebrek aan vertrouwen en creativiteit, de spelers hebben echt geen idee hoe ze moeten aanvallenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[insertkotsgif]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Onvrede met bosz?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit team heeft wel een mentaal probleem. Verkramping als de druk erop staat of bij tegenslag zie je toch iets te vaak optreden.![]()
Gudelj en Viergever. Niet doorgeselecteerd met types als Veltmanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie in dit team is gekocht door De Boer?Oh.![]()
Dit team heeft gewoon angst om te voetballen of met durf te spelen. Tegen zonale teams MOET je niet blijven vervallen in U-voetbal. Dan moet je actief op het middenveld bezig zijn, ervoor zorgen dat je controleurs direct aanspeelbaar zijn en niet via de backs op te bouwen, want dat is wat er vandaag veel te vaak gebeurt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hahaha geweldig om te lezen dat mensen nog steeds de Boer de schuld geven.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Heeft toch wel een aardig punt hier. Men stort zich vol op een bepaalde oorzaak van het probleem, is die oorzaak weg, dan stort men zich vol op een andere oorzaak. Als Ziyech wordt gehaald vindt men heus wel weer iets nieuws.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Heeinz het volgende:
GGMM is ook een waardeloze user geworden zeg![]()
Graag een bron? Of ga je hier klakkeloos van uit omdat De Boer toen trainer was?quote:Uh.. juist. Gelukkig stelt Bosz hem ook niet constant op.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet doorgeselecteerd met types als Veltman![]()
Nou, het begin is veelbelovendOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: