Dat is er ook 1 van mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:02 schreef Carambola het volgende:
Veel vrouwen hebben het vaak koud. Ik daarentegen schijn een straalkacheltje te zijn. Ik heb dat nooit begrepen, maar ben ook geen arts. Zal het eens vragen bij de volgende keuring.
Je bedoelt trouwens denk ik koudbloedig ipv koelbloedig. Koelbloedig betekent dat je iemand zou kunnen vermoorden zonder scrupules. Da's iets heel anders.
wajong?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:02 schreef Carambola het volgende:
Veel vrouwen hebben het vaak koud. Ik daarentegen schijn een straalkacheltje te zijn. Ik heb dat nooit begrepen, maar ben ook geen arts. Zal het eens vragen bij de volgende keuring.
Je bedoelt trouwens denk ik koudbloedig ipv koelbloedig. Koelbloedig betekent dat je iemand zou kunnen vermoorden zonder scrupules. Da's iets heel anders.
ze?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Echt wtf willen ze mijn whatsapp lezen, smerige privacyschenders
ligt er aan: wat wil je zelf?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:09 schreef Carambola het volgende:
Zal ik naar buiten gaan vandaag of gewoon binnen voor de ventilator blijven zitten
Wat aardig dat je aan hem denkt, hij zal er zeer content mee zijnquote:
beter laat dan nooit, niet te laat om over te stappen op rijst en kokosmelkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom er nu pas achter wat een leed de koe wordt aangedaan om melk te geven
wil je er over praten?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom er nu pas achter wat een leed de koe wordt aangedaan om melk te geven
Maar je werkt toch in Engelandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:22 schreef Toto69 het volgende:
ik heb echt grote moeite met klanten helpen die ontzettend slecht NL spreken
Koemelk zit in duizenden dingen menquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter laat dan nooit, niet te laat om over te stappen op rijst en kokosmelk
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:24 schreef Carambola het volgende:
[..]
Maar je werkt toch in Engeland
vertel mij watquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koemelk zit in duizenden dingen men
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
Oke volgende week ga ik vegan eten.
Gewoon NL markt hequote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:24 schreef Carambola het volgende:
[..]
Maar je werkt toch in Engeland
hahs typisch als fckquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:25 schreef Carambola het volgende:
https://m.soundcloud.com/(...)interview-met-niels0
ouwe zeevaarderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:25 schreef Carambola het volgende:
https://m.soundcloud.com/(...)interview-met-niels0
Internationale jongen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ouwe zeevaarder
toen was iedereen nog fan van hem
ik niet, nooit geweestquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ouwe zeevaarder
toen was iedereen nog fan van hem
Een man van de wereld.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, nooit geweest
Zijn er nog meer kanslozen aan het woord gekomen toentertijd?
Fylax elke vrijdagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, nooit geweest
Zijn er nog meer kanslozen aan het woord gekomen toentertijd?
jmmrquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een man van de wereld.
[..]
Geen idee.
hmm, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:33 schreef Carambola het volgende:
In Azie is het heel makkelijk aan een vriendin komen. Binnen een dag is het geregeld.
Heb nog van gister tnxquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha ja gewoon even uit mijn dick melken toch hahaha
Is op basis van soja. Eet jij dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alpro heeft wel dacht ik
nee niet echt maar is best lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is op basis van soja. Eet jij dat?
zou eens tijd wordenquote:
Waarom zou je per se volgens één hokje moeten eten? Als je overtuigd bent dat vegan het beste is, dan is vegan muv yoghurt beter dan helemaal niet vegan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck it ik begin wel eerst vega. Ik zou sterven zonder yoghurt.
Holy shit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:38 schreef Swlabr het volgende:
Ha, wat sneu.
Bij een mannetje als jij zou ik die lul zo hard berijden en dan net in een gek hoekje draaien tot 'ie breekt. Dan een klap tegen je neus en als toetje nog even in je gezicht spugen.
We zullen godverdomme eens zien wie de baas is.
het is stalknecht..quote:
Ja maar kaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je per se volgens één hokje moeten eten? Als je overtuigd bent dat vegan het beste is, dan is vegan muv yoghurt beter dan helemaal niet vegan.
terechte klachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |