Wat een koning ben jij toch ook.quote:Op maandag 5 september 2016 19:18 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Anthonie!! geen vogeltjesdans.
jij niet.quote:Op maandag 5 september 2016 19:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een koning ben jij toch ook.
Ik weet het.quote:
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...quote:Op maandag 5 september 2016 18:53 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Rot toch op iedereen weet dat ik de egte matthias24 bent.
ik ga je nu negeren.....vind je toch niet erg he?quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Maar goed, jij bent wel te dom om te poepen.
Onderdeel van mijn geniale meesterplan, DUH!quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...
Zeer zeker niet, ben je nog wel te dom om te poepen?quote:Op maandag 5 september 2016 19:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ga je nu negeren.....vind je toch niet erg he?
ja ik had je privee massage gezien.quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...
Geen UI hebben is een zwaktebod, geen meesterplan. Zelfs mijn meest onbeduidende kloontje had onmiddellijk een UI.quote:Op maandag 5 september 2016 19:23 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Onderdeel van mijn geniale meesterplan, DUH!
En? Wat vind je ervan?quote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja ik had je privee massage gezien.
Elf.quote:
Jouw mening, ik voel niet de behoefte om mezelf te onderscheiden van de rest. Ik ben speciaal genoeg zonder stom plaatjequote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen UI hebben is een zwaktebod, geen meesterplan. Zelfs mijn meest onbeduidende kloontje had onmiddellijk een UI.
Ik ben het meest goddelijke wezen wat ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. Vrouwen en mannen krijgen knikkende knieen als ze mij alleen al in de verte zien aan komen lopen. De sfeer de ambiance die om mij heen hangt alleen als genoeg om menig mens tot een hoogtepunt te laten komen. Je weet niet wat schoonheid is aangezien je mij nog nooit hebt aanschouwt, HOMO!quote:Op maandag 5 september 2016 19:31 schreef BoneThugss het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef LionPopChoc het volgende:
Die van jou is echt lelijk
Jij bent pas lelijk, Henk.
Matthias???quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Anthonie24 het volgende:
wauw!wat een gezeligheid weer.
![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat lionpopchoc zo grappig kon zijn. haaaaaa!
Maar je vindt de UI dus niet leuk?quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Anthonie24 het volgende:
wauw!wat een gezeligheid weer.
![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat lionpopchoc zo grappig kon zijn. haaaaaa!
jawol.quote:Op maandag 5 september 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar je vindt de UI dus niet leuk?
ja man ik zweer het je. ik ben het echt. maar ik ben me wachtwoord vergeten van matthias24. en ook het mailadres waar ik mijn acount aan heb gekoppeld. vandaar dat ik het nu maar ff moet doen met deze nieuwe naam. dus noem mij voortsaan maar.......... Anthonie24.quote:
wauw! lurkiequote:Op dinsdag 6 september 2016 08:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat je echt terug bent. Word er gewoon emotioneel van
Ik ben de gevoeligheid zelve, het is gewoon bijna genant.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wauw! lurkieik wist niet dat jij zo gevoelig was.
![]()
nou ik ben blij dat er teminste nog mensen zijn hier die mij echt missen.
ik krijg er zelf ook bijna tranen van.snik snik
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben de gevoeligheid zelve, het is gewoon bijna genant.
Ik had een helden topic voor je in GC. Die bracht jezelf om zeep.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.maar goed meschien is dat wel schijn.
Ok vogeltjesdansquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:45 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja man ik zweer het je. ik ben het echt. maar ik ben me wachtwoord vergeten van matthias24. en ook het mailadres waar ik mijn acount aan heb gekoppeld. vandaar dat ik het nu maar ff moet doen met deze nieuwe naam. dus noem mij voortsaan maar.......... Anthonie24.
Ik ben hard en zacht tegelijk. Zoals een lolly met kauwgom erin.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.maar goed meschien is dat wel schijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:16 schreef SecretPret het volgende:
Wordt er ook zo afscheid genomen als ik weg blijf?
WE HEBBEN ER WEER EEN!!quote:
nou je klonk anders best sarcastich hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een helden topic voor je in GC. Die bracht jezelf om zeep.
aaaawhquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben hard en zacht tegelijk. Zoals een lolly met kauwgom erin.
vast wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:16 schreef SecretPret het volgende:
Wordt er ook zo afscheid genomen als ik weg blijf?
jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt dus liever steeds met Vogeltjesdans worden verward.... - Oké, dat kan.
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.quote:
?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
?Volgens mij haal je nu het één en ander door elkaar.
Link?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.
Link?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.
Er zit wel meer in je kont!!11quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Anthonie24 het volgende:
de enige link die ik nu heb zit in mijn kontje.....nou goed.
Echt? Hoe is dat zo gebeurd?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Anthonie24 het volgende:
de enige link die ik nu heb zit in mijn kontje.....nou goed.
rot jij nou eens op man!quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Er zit wel meer in je kont!!11
HAAAA!!11
Niemand heeft je gemist vogeltjesdansquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.
jouw ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Niemand heeft je gemist vogeltjesdans
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach....op een dag stond ik op en toen zat het erin he......
Dat is niet goed hoor, ik zou daar eens voor bij de dokter langsgaan. Wie weet wat je anders morgen in je kont vindt? Er zou wel een hele olifant in kunnen zitten zonder dat je het weet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach....op een dag stond ik op en toen zat het erin he......
joh lach lekker zoveel als je wilt. jij weet toch lekker niet wie ik in het echt ben dus.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hardop gelachen.![]()
![]()
Bedankt voor het bevestigen van mijn vorige post, ik ga kapot.![]()
goed idee. ik zal morgen wel ff bij de dokter langs gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, ik zou daar eens voor bij de dokter langsgaan. Wie weet wat je anders morgen in je kont vindt? Er zou wel een hele olifant in kunnen zitten zonder dat je het weet.
Dank, koning van de lach.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:36 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh lach lekker zoveel als je wilt. jij weet toch lekker niet wie ik in het echt ben dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |