quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was ie er nog maarPalestina zou dat toejuichen samen met Syrië en andere Arabische landenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Of de hond in de pot vindtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Of als je zout over een slak strooit.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Hitler hield oprecht van honden. Kijk ze chillen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit dolfje helemaal niet.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar kan ik een trio bestellen met die tweeling?
Wel eerst haar los en voorhoofd verbergen.
Wel heel snel en blits.quote:
Zijn haar zou strak naar achter nóg viezer lijken dan bij de Weverszustersquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
Dion heeft net zo'n voorhoofd als de Wevers zusjes.
Misschien worden ze nog ooit Verona van der Leurtjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet.
In Rusland misschien met turnmeisjes die niet goed genoeg zijn.
Nou Verona kon er ook wat van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet.
In Rusland misschien met turnmeisjes die niet goed genoeg zijn.
Het is een lifestyle.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV is geen politieke partij.
Als we als criterium het aantal verkrachtte vrouwen nemen, gaat ie goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
Best presterende PVV'er.
Dat zegt wat over de andere PVV'ers.
Denk ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
Best presterende PVV'er.
Dat zegt wat over de andere PVV'ers.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nou Verona kon er ook wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |