zucht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Graus heeft zijn liefde voor dieren niet van een vreemde
[ afbeelding ]
Was ie er nog maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Graus heeft zijn liefde voor dieren niet van een vreemde
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hond is niet helemaal 100.quote:
Merk je op FOK! ook. Men kan het niet meer gewoon niet met elkaar eens zijn en ergens anders over denken zonder dat men elkaar een landverrader of een nazi vindt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar verdraagzaamheid zonder geweld en schelden is nogal moeilijk geworden. Nu kan ik wel het hele riedeltje over DE TOON afsteken maar dat snap jij ook wel. Je moet best een eerlijk en open debat kunnen voeren maar tegenwoordig is dat tussen normale mensen van andere kampen alleen makkelijk in de media. In het openbaar niet.
Of als je zout over een slak strooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt de dierenpolitie ook op je af als je een hert doodrijdt?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was ie er nog maarPalestina zou dat toejuichen samen met Syrië en andere Arabische landenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Of de hond in de pot vindtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Of als je zout over een slak strooit.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Hitler hield oprecht van honden. Kijk ze chillen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit dolfje helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |