Volgende week donderdag alquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:03 schreef Thistleweed het volgende:
Thee, wanneer heb jij je eerste echo? Ik mag ook eerder vanwege het medische traject. Over twee weken mag ik al, dan 7 (en een halve) week zwanger.
Ik heb er een paar positie-wikkelvestjes van, die zitten wel prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Is er iemand bekend met positiekleding van Anna Field? Ziet er leuk uit maar geen idee hoe het valt
Ah mooi, ik zag nl ook een leuk vestquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb er een paar positie-wikkelvestjes van, die zitten wel prima.
Miesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:34 schreef Mies_poes het volgende:
Jeeeej Twinkle! Wat fijn dat ze goed ligt!
En Hilz zag een hartjegisteren helemaal overheen gelezen.
Ik moet zeggen dat ik er best doorheen zit de laatste dagen. Breng tegenwoordig de dagen voor het grootste deel van de dag liggend door en zelfs dat zorgt voor veel pijn. Probeer steeds 10 minuutjes te lopen of te zitten, maar dat wil mijn lichaam gewoon niet meer. Slapen met deze hitte kan ik ook al niet dus ik ben niet meer de vrolijkste zullen we maar zeggen.
Lijkt me heel vervelend, de hitte helpt dan ook niet nee...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:34 schreef Mies_poes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er best doorheen zit de laatste dagen. Breng tegenwoordig de dagen voor het grootste deel van de dag liggend door en zelfs dat zorgt voor veel pijn. Probeer steeds 10 minuutjes te lopen of te zitten, maar dat wil mijn lichaam gewoon niet meer. Slapen met deze hitte kan ik ook al niet dus ik ben niet meer de vrolijkste zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |