De team leaders geven ook commentaar op de grootte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Die update wordt dus gefaseerd uitgebracht, waarschijnlijk per regio, op het moment heeft nog bijna niemand de update, in de loop van de week zal hij wel in de playstore of het iphone-equivalent daarvan verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.Zo kinderachtig, toch heb ik er vandaag al meerdere keren om kunnen lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Voordat de battle begint, op het schermpje waar jij jouw pokemon voor het gevecht selecteert, staat links/rechts-boven een klein knopje met AR erop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:15 schreef Onufriev het volgende:
[..]
In de gym battle kon ik nergens zien waar, en bij de volgende wilde Pokemon was het wel uit.
Wie maakt een nieuw topic aan?
Die had je zeker al?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:25 schreef picodealion het volgende:
Het was een Scyther. Geen winnaars deze keer.
Gaaaaf.quote:
afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gaaaaf.
Vraagje, ben je wel eens in Oost-Souburg geweest?
Ja, op twee verschillende. Heb je ze gezien en verslagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En heb je toen een pokemon achtergelaten in een gym?.
Ik zag ze jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, op twee verschillende. Heb je ze gezien en verslagen?
Iemand anders dan geweest. Want was je 's avonds alweer kwijt. Wellicht van 't weekend weer eens daar een rondje doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zag ze jaEn nee niet verslagen, had het te druk van 't weekend, alleen maar 2 keer een pokestoprun gedaan.
Vorige week waren alle gyms in West- en Oost-Souburg van 2 gele genaamd Motosuzi en Zushusi (ofzo iets), overal dragonites en snorlaxes, benieuwd of die nog steeds actief zijn, ze waren level 30 en 31 wat op zich kan hoor...maar zo'n leger aan dragonites vind ik dan weer verdacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand anders dan geweest. Want was je 's avonds alweer kwijt. Wellicht van 't weekend weer eens daar een rondje doen.
Moet zeggen dat het is opgevallen dat er de laatste tijd steeds meer lagere mensen in gyms zitten in plaats van enkel >25.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vorige week waren alle gyms in West- en Oost-Souburg van 2 gele genaamd Motosuzi en Zushusi (ofzo iets), overal dragonites en snorlaxes, benieuwd of die nog steeds actief zijn, ze waren level 30 en 31 wat op zich kan hoor...maar zo'n leger aan dragonites vind ik dan weer verdacht.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nou, als het gaat om het trainen zodat je je eigen pokemon erbij kan zetten, dan zet ik vaak in op grass/bug type pokemon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:01 schreef probeer het volgende:
Wat is jullie tactiek bij het trainen bij een gym (om de prestige omhoog te krijgen en er een eigen pokemon bij te zetten)?
Want vaak zat heb ik niet een pokemon die qua CP net onder de zwakste gym-pokemon zit, en ook nog eens qua type goed is tegen die specifieke pokemon. En er doorheen knallen met mijn 2744 dragonitelevert ook niet echt veel prestige op.
Die "zooi" moet je juist pakken om te levelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de update net via de Playstore kunnen installeren. Eens kijken of het een verbetering is.
Net ook een rondje gefietst, wilde wel eens proberen een Pokemon in een gym van mijn team te krijgen, maar de Hypno waar ik tegen moest vechten, was te sterk voor mijn Electabuzz, Weeping Bell en Flareon... alleen mijn Rhydon kon hem verslaan, maar ik had geen idee hoe ik die weer kon oplappen voor een Vaporeon... dus ik heb het maar opgegeven.
Maar kun je eigenlijk tijdens zo'n battle ook van Pokemon wisselen?.
En in de toekomst zou een nuttige update kunnen zijn om bepaalde Pokemon (Weedles, Rattata, Pidgeys) uit te zetten in het spel, zodat je die zooi niet meer te zien krijgt... ik waag er in ieder geval geen ballen meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |