Ik begrijp dat linksen de associatie niet echt kunnen waarderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moeten we een nieuwe term verzinnen voor clubjes als de NVU aangezien zowel links als rechts ze niet wil hebben.
Achterlijk lijkt me wel een goeie.
scherp ben je niet he..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha dus toch, ik had al dat vermoeden toen je Jörg Hähnel poste.
Alles goed kameraad?
nee, niet echtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik begrijp dat linksen de associatie niet echt kunnen waarderen.
geen probleem..dat was ook mijn vraag..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:45 schreef PesteNoire het volgende:
@TheZappa
Ik kan niet reageren op je DM omdat ik pas sinds gister geregistreerd ben. Het gaat redelijk. Kamp nog steeds met alcoholproblemen maar goed.
Terwijl jij nadenkt wat je moet zeggen pak ik nog ff biertje van jouw geld g.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hierop moet zeggen
kost mij elke maand bijna 2000¤ die freeloaders
Black metal en klassieke muziekquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:46 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geen probleem..dat was ook mijn vraag..
lukt dus nog niet zo best..
luister je nog wel goede muziekjes?
hoeveel kloontjes had jij ookweer?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Waarom maak jij eigenlijk zo vaak een nieuw account?
Het is weer een tijd geleden sinds ik met Galgeras/Rodulf gesproken heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
scherp ben je niet he..
wat ik van jou weet is datje wel extreem rechts bent
Ja, check klb fbquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
is de sc dicht?
zo ja, moet iedereen ff hierheen komen
ik wilde teruglezen, maar was teringveel dus toen deed ik dat toch maar nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, check klb fb
maar we zitten in fernanders: ONZ / [hihaho#283] ja
ja maar hij krijgt geen (perm)bansquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoeveel kloontjes had jij ookweer?
edgard varese...probeer die maar eensquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Black metal en klassieke muziek![]()
![]()
Haal ik veel energie uit.
Alles OK in Guantanamo Bayquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha dus toch, ik had al dat vermoeden toen je Jörg Hähnel poste.
Alles goed kameraad?
maar ook niet van negers moslims en joden zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Harvest89 het volgende:
k hou in elk geval niet van de NVU of white power verenigingen.
geen trots op zn death count numbersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
heb wel eens wat van jou gelezen dat niet echt best wasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is weer een tijd geleden sinds ik met Galgeras/Rodulf gesproken heb.
Dat ligt er toch echt aan wat je onder extreem rechts verstaat.
Ik hou in elk geval niet van de NVU of white power verenigingen.
Toen was ik vast dronken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb wel eens wat van jou gelezen dat niet echt best was
Goed excuus.quote:
Het is geen geheim dat ik geen fan van moslims ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ook niet van negers moslims en joden zeker
oh okequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat ik geen fan van moslims ben.
Wel knap dat je et allemaal kunt onthouden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb wel eens wat van jou gelezen dat niet echt best was
Ter bescherming van mezelf en anderen. Heb de afgelopen twee maanden behoorlijk veel gedronken. Anders had je elke dag dit soort topics over de NVU, moslims en/of joden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |