nee ...maar wist dat hij extreem rechts is..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee das die harvest89 toch of ben ik in de war
lekker onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar snap niet waarom hij dat niet gewoon toegeeft.
Ja Gewas en zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee ...maar wist dat hij extreem rechts is..
maar ik denk dat die al 40 namen gheeft gehad..
Bij gebrek aan een betere partij stem ik SP.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh excuus dat had ik gemist.
[..]
Maar je hebt verder wel extreemrechtse sympathieën, of niet?
ik mag hem wel voor de persoon die die is...althans voor zover ik kan checken...quote:
Ja, is verder wel aardige gast.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag hem wel voor de persoon die die is...althans voor zover ik kan checken...
agh als ik dat zo lees.ben ik blij met mezelf..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, is verder wel aardige gast.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee ...maar wist dat hij extreem rechts is..
maar ik denk dat die al 40 namen gheeft gehad..
Ik kan het niet meer volgen.quote:
Dat weten ze zelf ook niet meer wssquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het niet meer volgen.
Waar hebben jullie het over?
morgen werken zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf ook niet meer wss
jij stabiel? ;squote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
agh als ik dat zo lees.ben ik blij met mezelf..
lekker stabiel..
Ik dacht dat jij een kloon was van de user waar TS een kloon van is, maar toen zag ik je registratiedatum en bleek dat niet te kloppen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zojuist aangetoond dat de NVU zo links als de pest is, waarna het onderwerp enige malen veranderd werd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we een nieuwe term verzinnen voor clubjes als de NVU aangezien zowel links als rechts ze niet wil hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zojuist aangetoond dat de NVU zo links als de pest is, waarna het onderwerp enige malen veranderd werd.
Haha dus toch, ik had al dat vermoeden toen je Jörg Hähnel poste.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Gewas, Galgeras, Rodulf, Reliekrover, DansNotreChute en nu PesteNoire.
ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ben linkse parasiet, ik werk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |