ik boycot de sticystatus van dit topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Van een sticky topic naar een gewoon topic, Timmmmm zou de tijd is moeten nemen
Maar dan kan Uccie het helemaal niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik boycot de sticystatus van dit topic.
Heb je daar toevallig de e-mail van?quote:
Die heeft alleen een brievenbus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig de e-mail van?
TR ge....oh wacht iemand boycot jouw rebelliequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik boycot de sticystatus van dit topic.
speculazerus is hier de baasquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
TR ge....oh wacht iemand boycot jouw rebellie
Maar dan zonder zwarte piet? die zitten nog in rioquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
Lijkt wel een beetje op de intocht van sinterklaas zo.
Laat Sylvana dit maar niet horen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar dan zonder zwarte piet? die zitten nog in rio
Die is al bezet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind Dafne Schippers toch echt een mooie vrouw, Gewoon lekker natural.
Alleen een beetje jammer dat ze door haar hoekige vormen een halve kerel is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
TR's hier vink ik altijd ongelezen af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
TR ge....oh wacht iemand boycot jouw rebellie![]()
Mwa, vind haar wel 1 van de leukste sporters, Ranomi Krommejojo trouwens ook wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze door haar hoekige vormen een halve kerel is.
Ja je leest gewoon meequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
TR's hier vink ik altijd ongelezen af.
Volgens mij is Ranomi helemaal geen leuke vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, vind haar wel 1 van de leukste sporters, Ranomi Krommejojo trouwens ook wel.
Ze ziet er wel leuk uit, denk alleen wel dat zij de broek aan heeft thuis ja...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is Ranomi helemaal geen leuke vrouw.
Maar daar is ze ook topsportster voor.
Die andere rennende mevrouw is ook leuk, beetje jong maar wel legaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Is dat nou jailbait, of is dat juist net niet legaal?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die andere rennende mevrouw is ook leuk, beetje jong maar wel legaal.
Volgens mij is ze 21.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is dat nou jailbait, of is dat juist net niet legaal?
Lekker naturel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Afgezien van haar vervormde hoofd en lichaam door alle anabolen is ze best naturel ja, geen laag plamuur althans.quote:
nounounounounouquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Afgezien van haar vervormde hoofd en lichaam door alle anabolen is ze best naturel ja, geen laag plamuur althans.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Een laag plamuur zou misschien niet eens zo'n gek idee zijn.
quote:
Die paddo's kunnen soms lang werken ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er echt te lang over gedaan om mijn sterrenstelsel te verlaten
Het is gelukt. Nu lunchpauze en dan zo verder om meerdere bypasses te kunnen maken. Of hyperdrives? Weet het niet meer precies. Beetje jammer dat het een giftige planeet is dus kan niet te lang chillen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die paddo's kunnen soms lang werken ja.
Ja precies....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is gelukt. Nu lunchpauze en dan zo verder om meerdere bypasses te kunnen maken. Of hyperdrives? Weet het niet meer precies. Beetje jammer dat het een giftige planeet is dus kan niet te lang chillen.
Weet niet of je daar nou zo trots op moet zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpt LTVDK mij wel.
Nou, ben je er meteen op wezen rijden ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:50 schreef Uccie het volgende:
Ik was even afgeleid, mijn nieuwe tas werd gebracht.
Het is een kipling, geen leer dus.quote:
Die zijn anders groter dan ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dacht dat kipling alleen voor brugpiepers was, tenminste, dat was in mijn tijd zo.
Ja nee, ik dacht dan echt aan zo'n rugtas die dan helemaal op je kont moest hangen omdat dat stoer was. Met aapje er aan natuurlijk.quote:
Maar hij is wel voor school, er past precies zo'n A4 blok in.quote:
Wendy, I'm homequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jack Nickeldinges? "the shining"?
Stress, morgen is het min of meer judgement Day wbt project woningruil. Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.quote:
Gewoon de dame in de OP bewonderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stress, morgen is het min of meer judgement Day wbt project woningruil. Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.
waaromquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon de dame in de OP bewonderen
Dat heb ik ook?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die heeft ogen waar je zen van wordt
Iedereen even juichenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:46 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, gelukkig ben ik er weer.
"Zie mij een leven hebben"quote:
Je gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stress, morgen is het min of meer judgement Day wbt project woningruil. Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.
Flikker toch lekker de singel in.quote:
Nee dat is niet de hoofdreden.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:14 schreef Specularium het volgende:
Zo komt Henk natuurlijk nooit terug met al jullie negativiteit.
Komt door het verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht met al die extra smileys dat je wel zou begrijpen dat ik niet serieus was.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht met al die extra smileys dat je wel zou begrijpen dat ik niet serieus was.
Alsof die FlapFlap niet geniaal was?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt door het verwachtingspatroon.
We gaan er gewoon niet vanuit dat jij al te slimme dingen zegt. Als je dan sarcastisch bent raken we helemaal de weg kwijt snapje.
Moet je hem horen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt door het verwachtingspatroon.
We gaan er gewoon niet vanuit dat jij al te slimme dingen zegt. Als je dan sarcastisch bent raken we helemaal de weg kwijt snapje.
Heb je nou al patent aangevraagd? Straks gaat een ander er met je idee vandoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof die FlapFlap niet geniaal was?
Nee daar is geen plek meer, daar staat je moeder al.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij hier niet dubbel en dwars achter staat
Moet eerst een prototype hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou al patent aangevraagd? Straks gaat een ander er met je idee vandoor.
Beetje spuit11 dit ltkdvquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar is geen plek meer, daar staat je moeder al.
Een patent op grote schaamlippen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou al patent aangevraagd? Straks gaat een ander er met je idee vandoor.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een patent op grote schaamlippen?
Ga je dan zelf vliegen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet eerst een prototype hebben.
Mooi zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. LTVDK is zo aardig om het uit te testen.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. LTVDK is zo aardig om het uit te testen.
Hoezo? Het zou gewoon moeten werken hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi zijn we daar ook weer vanaf.
Nee. Dat je moeder dat kan betekent niet dat alle vrouwen dat kunnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij ze over je hoofd trekken?
Ik heb zo mijn twijfels.... Zeker omdat je meteen naar andere planeten wilt en zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo? Het zou gewoon moeten werken hoor.
Dat kan niet met die FlapFlap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels.... Zeker omdat je meteen naar andere planeten wilt en zo.
Soooowww, een jemoedergrapje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Dat je moeder dat kan betekent niet dat alle vrouwen dat kunnen.
Dat je het maar weet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soooowww, een jemoedergrapje.
Dan is het serieus hoor.
Kun je nagaan hoe ontzettend lelijk alles gaat worden.quote:Een deel van het Utrechtse stationsgebied is korte tijd afgezet geweest wegens mogelijk instortingsgevaar. Voorbijgangers hadden de politie getipt dat een gebouw op instorten stond. Het bleek loos alarm; de architecten hebben het zo bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ontzettend lelijk alles gaat worden.Klopt wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ontzettend lelijk alles gaat worden.Kan jij niet gewoon verkassen naar Leidsche Rijn ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt Utrecht wel mooi tenminste
quote:
Wil je nou ook nog minderheden en/of beperkten gaan pesten?quote:
Dat is niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wil je nou ook nog minderheden en/of beperkten gaan pesten?
meldtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wil je nou ook nog minderheden en/of beperkten gaan pesten?
Nee jij bent gewoon een gemene nare vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een gemene nare vrouw.
Ja zulke dingen leer ik allemaal van jou om te zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens best lullig dat je Triggershot beperkt noemt LTVDK.
Ik vroeg alleen waar die was?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zulke dingen leer ik allemaal van jou om te zeggen.
Ik moest gemeen doen van jou?quote:
Ik mag geen dm's openbaren.quote:
Ja, kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon verkassen naar Leidsche Rijn ofzo.
Wordt Utrecht wel mooi tenminste
Uhuh, echt wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In geen enkele dm heb ik gezegd dat je gemeen moest zijn tegen Triggershot.
Ben niet overtuigd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/360414
Dat sowieso, maar hoe en wanneer is nog even de vraag. Wel is er een briljant plan dat nog even goedgekeurd moet worden en dat hoor ik dus morgen. Als dat plan gaat lukken dan ben ik een hele gelukkige jongen.quote:
Kijk anders hier: http://dm.fok.nl/?filter=360414quote:
Typisch wel weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani is ontzettend fan van hem omdat hij Turken haat en honden neukt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk anders hier: http://dm.fok.nl/?filter=360414
Whehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani is ontzettend fan van hem omdat hij Turken haat en honden neukt.
Gewoon klikken.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, zo doe je dat dus, en dan het betreffende user-id.
Haha, noobquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:14 schreef Oversight het volgende:
[..]Ja maar..... ja maar..... ja maar.....
Dit is sowieso een nutteloze non-discussie.quote:
Dus dat :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is sowieso een nutteloze non-discussie.
Lekker boeiend met wat je in het water wilt springen, alleen lijkt zo'n boerkini me wel een groter verdrinkingsrisico vanwege het extra gewicht.quote:
Het is vooral onhandig, zo'n tent in het zwembad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boeiend met wat je in het water wilt springen, alleen lijkt zo'n boerkini me wel een groter verdrinkingsrisico vanwege het extra gewicht.
Ben er nog nooit door in de problemen gekomen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boeiend met wat je in het water wilt springen, alleen lijkt zo'n boerkini me wel een groter verdrinkingsrisico vanwege het extra gewicht.
Dus dat ja, met kleren aan zwemmen was ook altijd het kutste onderdeel bij de zwemdiploma's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is vooral onhandig, zo'n tent in het zwembad.
Lekker elkaar je eigen gelijk proberen in te drammen, werkt altijd zo goed in een discussie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dit soort discussies.
Doe mij God van der Togt maar.
Die was wel leuk gister ja, nam bijna de uitzending over van Pauw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus dat ja, met kleren aan zwemmen was ook altijd het kutste onderdeel bij de zwemdiploma's.
Niet waarom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Waarom jullie woorden zetten verkeerd om?
Omg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Mini-Oversight vindt dat ook, maar hij houdt stoer vol.
Ik heb hem een FOK! account beloofd als ie voor B geslaagd is, en leer hem nu vast alles over The Art of Trolling,.. nog even...en dan krijg ik hier eindelijk ondersteuning.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Racist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
Er is vast wel een woordenhusselaar te vinden op Google.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:31 schreef Oversight het volgende:
[..]tem lerttes nak oko, raam si reem wekr.
Ik zie nu pas je weeping angel ava...mijn oorspronkelijke ava was een Tardis met als onderschrift "bigger on the inside"quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:27 schreef Oversight het volgende:
Ik heb hem een FOK! account beloofd als ie voor B geslaagd is, en leer hem nu vast alles over The Art of Trolling,.. nog even...en dan krijg ik hier eindelijk ondersteuning.
˙ʞɾᴉluǝƃᴉǝ ɹǝʞnǝl sᴉ ǝzǝpquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er is vast wel een woordenhusselaar te vinden op Google.
Doet er niet toe, groter dan jou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar wat ik wilde vragen...hoe oud is mini-oversight?
Leuk, een nieuw vriendje voor Fylax.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:27 schreef Oversight het volgende:
Wie niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doet er niet toe, groter dan jou.
Ik ging hier iets heel onaardigs zeggen...maar ik bedacht mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk, een nieuw vriendje voor Fylax.
Je bent toch nog niet dood?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, eerst juichen over een forensisch dierenarts, daarna mij een zandhaas noemen?
Je bent infanterist in het leger?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, eerst juichen over een forensisch dierenarts, daarna mij een zandhaas noemen?
hersendood...zijn we hier allemaal toch?quote:
Heel goed, timmmm moet al veel te veel modereren hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging hier iets heel onaardigs zeggen...maar ik bedacht mij.
Je kan best veel maken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel ongeveer dezelfde lengte gehad, maar dan minder krullend, meer golvend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal wel hetzelfde kapsel als Dion hebben.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel goed, timmmm moet al veel te veel modereren hier.
Maakt hem verdrietig.
ik vertrouw Specu in deze wat meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan best veel maken tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je weeping angel ava...mijn oorspronkelijke ava was een Tardis met als onderschrift "bigger on the inside"
quote:maar wat ik wilde vragen...hoe oud is mini-oversight?
Nja, als je de fout in gaat valt sinds dit jaar de ban te overzien, 1 dagje kun jij wel aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
ik vertrouw Specu in deze wat meer
Zon Marokkanen matjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel ongeveer dezelfde lengte gehad, maar dan minder krullend, meer golvend.
Yoki wordt hier wel weer blij vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]10
En hij heeft pas alle wachtwoorden van zijn hele klas veranderd.
...zonder hulp.
en een beetje misselijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel goed, timmmm moet al veel te veel modereren hier.
Maakt hem verdrietig.
Maar dan verdubbelen mijn notes zich eerst...en ik heb het al zo zwaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, als je de fout in gaat valt sinds dit jaar de ban te overzien, 1 dagje kun jij wel aan.
beetje madpanda ookquote:
Beter dan die lapzwansen die bij Knevel en van Brink altijd zaten, en er net een maandje zaten, maar wel meteen denken dat ze alles even kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Die man zit al tien jaar in de kamer
Als mannen langer bezig zijn met hun haar föhnen dan ik, haak ik meestal afquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oded Fehr niet kennen.
[ afbeelding ]
Ben je wat van plan dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als mannen langer bezig zijn met hun haar föhnen dan ik, haak ik meestal af
Dit is er dan 1...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oded Fehr niet kennen.
[ afbeelding ]
Drink jij ook je eigen pis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:40 schreef YokiKater het volgende:
Zonder kleren zwemmenGewoon aanhouden die hap, bespaart allemaal tijd en ze zijn meteen gewassen ook. Winwin situatie
Dat mag ik niet zeggen...maar het complimenteuze deel van de opmerking ging over mini-oversightquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk, een nieuw vriendje voor Fylax.
In jouw geval gewoon een hele valide vraag ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee? Wat is dat nou weer voor stomme vraag?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of zijn moeder ook dik is.
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jouw geval gewoon een hele valide vraag ...
Nedermocro'squote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dit kapsel bedoelde ik wel ja. Maar hier zijn et marokkanen die dat hebben.
Nektasje, trainingspak en gejatte scooter erbij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah jij had dus dat ook dat kapsel dus...
Onder ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus datquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nektasje, trainingspak en gejatte scooter erbij.
Als het moet wel, maar dat is nergens voor nodig. Bear doet dat voor de show of het is gewoon een fetisjquote:
Ook dat kan.quote:
quote:
quote:en waarom hij dat gedaan heeft.
Had ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pics van jou dan op grindr?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:43 schreef Tem het volgende:
Triggergrindr weer met al zijn homosensuele foto's
Omdat het kon dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Leerkracht account aangemaakt via zijn tablet toen hij moest rekenen,...
Omdat er een klein linkje stond op zijn opgaveblad.
[..]Hij had geen zin in rekenen.
Nah aan die steun heb je nu niks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
''Dus dat'' slaat gewoon nergens op, Elflettering had mij in deze gesteund.
Dus dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah aan die steun heb je nu niks.
RIPquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Whehehe, i knew it.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Leerkracht account aangemaakt via zijn tablet toen hij moest rekenen,...
Omdat er een klein linkje stond op zijn opgaveblad.
[..]Hij had geen zin in rekenen.
Hij heeft mijn steun ook hoor, "dus dat" is gewoon fout.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft mijn steun ook hoor, "dus dat" is gewoon fout.
Blijf het lekker toch gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft mijn steun ook hoor, "dus dat" is gewoon fout.
Veel plezier ermeequote:
Of gewoon in een gesprek met een LTS zwakstromer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien komt het wel van pas op een of andere planeet in het derde dal universum
Nee spreken ze hele andere taal...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien komt het wel van pas op een of andere planeet in het derde dal universum
Moet dit nou weer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of gewoon in een gesprek met een LTS zwakstromer.
Doe jij nu ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee spreken ze hele andere taal...
In de bocht....quote:
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of gewoon in een gesprek met een LTS zwakstromer.
Dat dus...quote:
Wat voor taal?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee spreken ze hele andere taal...
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus dat ja, met kleren aan zwemmen was ook altijd het kutste onderdeel bij de zwemdiploma's.
Nou en.quote:
quote:
quote:Nieuw onderzoek van de universiteit van Michigan wijst uit dat mensen die gevoelig zijn voor typefouten en spellingsfouten in het dagelijks leven minder aangename personen zijn. 83 proefpersonen lazen verschillende e-mails met typefouten (bijv. ovre in plaats van over), grammaticale fouten en zonder spellingsfouten.
https://www.scientias.nl/(...)-zegt-iets-karakter/
Ik ben graag grammaticaal correct onaangenaamquote:
Dus dat ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben graag grammaticaal correct onaangenaam.
Die hebben Uccie nooit ontmoet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou... Dit onderzoek wijst anders uit.
Dat is niet de conclusie. Minder aangename personen wel. Wel goed lezen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben graag grammaticaal correct onaangenaam.
Oh dus onderzoek klopt alleen als ze iedereen hebben ontmoet?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die hebben Uccie nooit ontmoet.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vreemde tekens door elkaar.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Pas op voor de bananenschil kunnen ze in ieder geval niet lezen.
[ afbeelding ]
Nee, jij zegt dat je op basis van dit onderzoek kan zeggen dat Uccie in het dagelijks leven niet aangenaam is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus onderzoek klopt alleen als ze iedereen hebben ontmoet?
Lees het onderzoek anders nog even :quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je op basis van dit onderzoek kan zeggen dat Uccie in het dagelijks leven niet aangenaam is.
Voor mensen die ik grammaticaal moet corrigeren, klopt dat wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je op basis van dit onderzoek kan zeggen dat Uccie in het dagelijks leven niet aangenaam is.
Nee, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees het onderzoek anders nog even :
https://www.scientias.nl/(...)-zegt-iets-karakter/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |