ik boycot de sticystatus van dit topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Van een sticky topic naar een gewoon topic, Timmmmm zou de tijd is moeten nemen
Maar dan kan Uccie het helemaal niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik boycot de sticystatus van dit topic.
Heb je daar toevallig de e-mail van?quote:
Die heeft alleen een brievenbus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig de e-mail van?
TR ge....oh wacht iemand boycot jouw rebelliequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik boycot de sticystatus van dit topic.
speculazerus is hier de baasquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
TR ge....oh wacht iemand boycot jouw rebellie
Maar dan zonder zwarte piet? die zitten nog in rioquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
Lijkt wel een beetje op de intocht van sinterklaas zo.
Laat Sylvana dit maar niet horen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar dan zonder zwarte piet? die zitten nog in rio
Die is al bezet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind Dafne Schippers toch echt een mooie vrouw, Gewoon lekker natural.
Alleen een beetje jammer dat ze door haar hoekige vormen een halve kerel is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
TR's hier vink ik altijd ongelezen af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
TR ge....oh wacht iemand boycot jouw rebellie![]()
Mwa, vind haar wel 1 van de leukste sporters, Ranomi Krommejojo trouwens ook wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze door haar hoekige vormen een halve kerel is.
Ja je leest gewoon meequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
TR's hier vink ik altijd ongelezen af.
Volgens mij is Ranomi helemaal geen leuke vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, vind haar wel 1 van de leukste sporters, Ranomi Krommejojo trouwens ook wel.
Ze ziet er wel leuk uit, denk alleen wel dat zij de broek aan heeft thuis ja...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is Ranomi helemaal geen leuke vrouw.
Maar daar is ze ook topsportster voor.
Die andere rennende mevrouw is ook leuk, beetje jong maar wel legaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Is dat nou jailbait, of is dat juist net niet legaal?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die andere rennende mevrouw is ook leuk, beetje jong maar wel legaal.
Volgens mij is ze 21.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is dat nou jailbait, of is dat juist net niet legaal?
Lekker naturel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Afgezien van haar vervormde hoofd en lichaam door alle anabolen is ze best naturel ja, geen laag plamuur althans.quote:
nounounounounouquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Afgezien van haar vervormde hoofd en lichaam door alle anabolen is ze best naturel ja, geen laag plamuur althans.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Een laag plamuur zou misschien niet eens zo'n gek idee zijn.
quote:
Die paddo's kunnen soms lang werken ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er echt te lang over gedaan om mijn sterrenstelsel te verlaten
Het is gelukt. Nu lunchpauze en dan zo verder om meerdere bypasses te kunnen maken. Of hyperdrives? Weet het niet meer precies. Beetje jammer dat het een giftige planeet is dus kan niet te lang chillen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die paddo's kunnen soms lang werken ja.
Ja precies....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is gelukt. Nu lunchpauze en dan zo verder om meerdere bypasses te kunnen maken. Of hyperdrives? Weet het niet meer precies. Beetje jammer dat het een giftige planeet is dus kan niet te lang chillen.
Weet niet of je daar nou zo trots op moet zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpt LTVDK mij wel.
Nou, ben je er meteen op wezen rijden ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:50 schreef Uccie het volgende:
Ik was even afgeleid, mijn nieuwe tas werd gebracht.
Het is een kipling, geen leer dus.quote:
Die zijn anders groter dan ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dacht dat kipling alleen voor brugpiepers was, tenminste, dat was in mijn tijd zo.
Ja nee, ik dacht dan echt aan zo'n rugtas die dan helemaal op je kont moest hangen omdat dat stoer was. Met aapje er aan natuurlijk.quote:
Maar hij is wel voor school, er past precies zo'n A4 blok in.quote:
Wendy, I'm homequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jack Nickeldinges? "the shining"?
Stress, morgen is het min of meer judgement Day wbt project woningruil. Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.quote:
Gewoon de dame in de OP bewonderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stress, morgen is het min of meer judgement Day wbt project woningruil. Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.
waaromquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon de dame in de OP bewonderen
Dat heb ik ook?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die heeft ogen waar je zen van wordt
Iedereen even juichenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:46 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, gelukkig ben ik er weer.
"Zie mij een leven hebben"quote:
Je gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stress, morgen is het min of meer judgement Day wbt project woningruil. Ik weet even niet waar ik het zoeken moet.
Flikker toch lekker de singel in.quote:
Nee dat is niet de hoofdreden.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:14 schreef Specularium het volgende:
Zo komt Henk natuurlijk nooit terug met al jullie negativiteit.
Komt door het verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht met al die extra smileys dat je wel zou begrijpen dat ik niet serieus was.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht met al die extra smileys dat je wel zou begrijpen dat ik niet serieus was.
Alsof die FlapFlap niet geniaal was?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt door het verwachtingspatroon.
We gaan er gewoon niet vanuit dat jij al te slimme dingen zegt. Als je dan sarcastisch bent raken we helemaal de weg kwijt snapje.
Moet je hem horen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt door het verwachtingspatroon.
We gaan er gewoon niet vanuit dat jij al te slimme dingen zegt. Als je dan sarcastisch bent raken we helemaal de weg kwijt snapje.
Heb je nou al patent aangevraagd? Straks gaat een ander er met je idee vandoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof die FlapFlap niet geniaal was?
Nee daar is geen plek meer, daar staat je moeder al.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij hier niet dubbel en dwars achter staat
Moet eerst een prototype hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou al patent aangevraagd? Straks gaat een ander er met je idee vandoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |