twitter:Schiphol twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:01:46Ze zijn er bijna! #TeamNL Kijk rond 13u live mee hoe onze helden voet op NLe bodem zetten:
https://t.co/myA5ZnUwGR reageer retweet
twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 11:58:51Busjes voor de #TeamNL helden staan klaar! Zie ook plek waar ze aankomen met vliegtuig op #Schiphol.
reageer retweet
Ze komen er aan.twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:41:29Stickers staan er mooi 🤗 bij op de medaillebus van #TeamNL
reageer retweet
quote:
En Hendriksquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Alleen de medaljewinnaars hebben van die stoelen?
Zelfs dit vliegtuig heeft een losersdeelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Alleen de medaljewinnaars hebben van die stoelen?
Haha, jij denkt dat de politici avonds of in het weekend werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:12 schreef YazooW het volgende:
Waarom doen ze dit niet savonds of in het weekend? Heb je toch veel meer publiek?
Stage, volgende spelen wordt hij Chef de missionquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
Wat moet Humberto daar nou ineens weer bij.
Verschoor ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind die ene met dat plofkapsel van het dames hockeyelftal ordinair geil.
Lijkt me wel eentje met capsones. Zo'n type; kijk mij eens een hip kapsel hebben. Ik ben lekker !11
Humberto moet overal bij zijn. Als hij maar de aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
Omdat het nu aansluit op hun vlucht, die sporters willen hierna ook wel eens wat rust.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:12 schreef YazooW het volgende:
Waarom doen ze dit niet savonds of in het weekend? Heb je toch veel meer publiek?
Dat sowiesoquote:
Nope.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft ze al een topic op FOK.
Lekker palen in wc-hokjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ranomi zal Ferry goed onthalen
Eh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zit hij niet op de losersvlucht ?
Volgens krijgt zij de 100 meter rukslag in d'r kut vandaag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ranomi zal Ferry goed onthalen
Geen medaille. En bij een medaille had het ook zijn voorkeur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zit hij niet op de losersvlucht ?
Hij was gewoon daarnaartoe gekomen vanuit z'n huisquote:
2de week sporterquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:16 schreef AF_ het volgende:
Waarom zat martinagod wel op deze vlucht?
Zeker ook weer contractueelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij was gewoon daarnaartoe gekomen vanuit z'n huis
Ik was lekker thuis gebleven. Ik ben toen bij de huldiging in Zwolle geweest van de winterspelen van Turijn. Dat was in de avond. Was goed te doen en gezelligquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal maar daar vooraan staan bij hek en dan vol met mensen achter je. Lekker met 30 graden kapotgaan
Het schijnt de hoofdstad te zijn. Dat las ik ergens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom 2x in 8 jaar in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens krijgt zij de 100 meter rukslag in d'r kut vandaag.
Laten ze hem zijn oefening op dat podium nog even doen, samba-bandje erbijquote:
En als beloning een biertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:24 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Laten ze hem zijn oefening op dat podium nog even doen, samba-bandje erbij
Veel ergerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:24 schreef IbanMayo het volgende:
Ik luister op de radio en cringe gewoon. Is het echt zo erg?
Hoe kan het nou al erg zijn? De sporters komen nu pas het podium op..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:24 schreef IbanMayo het volgende:
Ik luister op de radio en cringe gewoon. Is het echt zo erg?
Boeiend. Er vindt al genoeg plaats in Amsterdam. Doe het lekker in Utrecht of Rotterdam, die waren niet geweest afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het schijnt de hoofdstad te zijn. Dat las ik ergens.
Bedoening*quote:
Slechte opkomst, kutmuziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan het nou al erg zijn? De sporters komen nu pas het podium op..
Hoorde dat ie naar Cirque du Soleil mochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:26 schreef maan_man het volgende:
Wammes de oude stapkoning is er ook bij
Ben bang dat ze Umberto daarvoor vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:25 schreef tralalala het volgende:
Gaat Hendriks nog wat zeggen? Misschien wordt hij wel uitgefloten
Tja.. Nederland is zo klein dat je makkelijk even heen en weer kan voor een huldiging in Amsterdam. Behalve als je in Maastricht woont maar dan is alles ver weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Boeiend. Er vindt al genoeg plaats in Amsterdam. Doe het lekker in Utrecht of Rotterdam, die waren niet geweest afgelopen jaren.
Misschien wil zij zich dit, niet net als tweede week van spelen, laten afpakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:27 schreef Remzz het volgende:
Inge Dekker er wel bij had ik niet verwacht na haar tweets gisteren en eergisteren
Idd..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:29 schreef AF_ het volgende:
Zelfs hier is er een winnaars en losers gedeelte
daar was in ieder geval veel volk op de beenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Alles beter dan Assen twee jaar geleden
dat zit altijd zo, voor eeuwigquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef tralalala het volgende:
Gooi dat haar eens los zusjes Wevers, het turnen is afgelopen.
Het groeit bij hen van nature zo. Zit ook geen elastiek omheen of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef tralalala het volgende:
Gooi dat haar eens los zusjes Wevers, het turnen is afgelopen.
De opkomst is hier van braziliaans niveau jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar was in ieder geval veel volk op de been
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:32 schreef the_ring het volgende:
wat een schijt irritant kut nummer is dit trouwens
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:32 schreef the_ring het volgende:
wat een schijt irritant kut nummer is dit trouwens
wel mooi dat ze die sfeer doortrekkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De opkomst is hier van braziliaans niveau ja
wordt zeker geen bier verkocht daarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:33 schreef the_ring het volgende:
Je merkt wel dat er geen voetbalsupporters staan anders kon je Eberhardgod niet verstaan
Die wil nog wel even een feestje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:35 schreef Specularium het volgende:
Wat doet Maurits daar?
Hij was toch teleurgesteld? Rot dan op.
Gratis bier wijst hij niet afquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:35 schreef Specularium het volgende:
Wat doet Maurits daar?
Hij was toch teleurgesteld? Rot dan op.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:36 schreef rubbereend het volgende:
Even lekker de camera over de lege parkeerplaats laten vliegen
Max Caldas heeft al een trainingssessie gepland vanmiddagquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:37 schreef Strani het volgende:
Max Caldas wil per direct naar Argentinie, vrees ik..
Daar zal Brinkman blij mee zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max Caldas heeft al een trainingssessie gepland vanmiddag
straftraining in dit gevalquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max Caldas heeft al een trainingssessie gepland vanmiddag
Eng menneke inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brinkman moet zijn kop houden
[..]
Terecht
Affaire Yuri breekt m op vrees ik. Het idee van loservlucht werd gedeeld door veel mensen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Maurits nog 4 jaar doorgaan?
Mwa, toch wel veel kritiek ook op de losersvlucht, geen enkel ander land heeft dat ook gedaan. Denk dat het mooi tijd voor hem is om te stoppen. Tijd voor vers bloed, niet dat een chef de mission veel te doen heeft met de prestaties van de sportersquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Affaire Yuri breekt m op vrees ik. Het idee van loservlucht werd gedeeld door veel mensen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Konden ze echt niks beters krijgen dan Ruud
Ik hoop het, sporters dwingen op die loservlucht te stappen is te schandalig voor woorden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Affaire Yuri breekt m op vrees ik. Het idee van loservlucht werd gedeeld door veel mensen.
het ingewikkelde is dat hij vooraf veel geroemd is omdat TeamNL zo goed voorbereid was in de aanloop. Waar andere landen in bouwvallen binnen kwamen had het NOCNSF alle appartementen van de Nederlandse sporters helemaal afgebouwd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat zou een andere chef de mission ook wel geregeld hebben lijkt mequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ingewikkelde is dat hij vooraf veel geroemd is omdat TeamNL zo goed voorbereid was in de aanloop. Waar andere landen in bouwvallen binnen kwamen had het NOCNSF alle appartementen van de Nederlandse sporters helemaal afgebouwd bijvoorbeeld.
tja, andere grote landen deden dat niet. Hendriks heeft een hoop gestroomlijnd en goed geregeld binnen NOCNSF. Er is de afgelopen jaren ook best weinig kritiek geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou een andere chef de mission ook wel geregeld hebben lijkt me
Idd, dit was gewoon top gedaan door oom Mauritsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ingewikkelde is dat hij vooraf veel geroemd is omdat TeamNL zo goed voorbereid was in de aanloop. Waar andere landen in bouwvallen binnen kwamen had het NOCNSF alle appartementen van de Nederlandse sporters helemaal afgebouwd bijvoorbeeld.
Zeker, wat dat betreft heeft Maurits zulke dingen op een hoger plan gekregen, maar nu kan zijn draaiboek weer mooi doorgegeven worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, andere grote landen deden dat niet. Hendriks heeft een hoop gestroomlijnd en goed geregeld binnen NOCNSF. Er is de afgelopen jaren ook best weinig kritiek geweest volgens mij.
Is ook niet helemaal waar, met de sporters gingen nog loodgieters ed. mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wie zou je een goede kandidaat vinden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, wat dat betreft heeft Maurits zulke dingen op een hoger plan gekregen, maar nu kan zijn draaiboek weer mooi doorgegeven worden.
Ik heb geen flauw idee, ik las net dat Jeroen Bijl al gekozen is als Chef de Mission voor OS 2018. Wellicht dat hij dan verder kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wie zou je een goede kandidaat vinden?
Ja dat was toch geregeld door het NOCNSF, die hadden die ervaring al uit andere Spelen en gingen dus voorbereid op stap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal waar, met de sporters gingen nog loodgieters ed. mee.
Toon Gerbrands en Robert Eenhoornquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wie zou je een goede kandidaat vinden?
Jawel, maar was dus niet voor de tijd al helemaal klaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat was toch geregeld door het NOCNSF, die hadden die ervaring al uit andere Spelen en gingen dus voorbereid op stap.
Dat klopt, maar echt grote problemen hebben ze niet gehad. Niet zoals ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal waar, met de sporters gingen nog loodgieters ed. mee.
Wauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar echt grote problemen hebben ze niet gehad. Niet zoals dit
https://www.instagram.com/p/BItbXnsBFgB/?taken-by=stybarzdenek
Maurits zei dat het behoorlijk shocking was anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar echt grote problemen hebben ze niet gehad. Niet zoals dit
https://www.instagram.com/p/BItbXnsBFgB/?taken-by=stybarzdenek
Deze bedoelde ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)K8AKHUNND2oQ_AUIBigB
5de plaatje
zou goed kunnen of ze gaan gewoon weer Winterspelen en Zomerspelen uit elkaar trekken qua chef de mission, zou niet gek zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik las net dat Jeroen Bijl al gekozen is als Chef de Mission voor OS 2018. Wellicht dat hij dan verder kan
Toon is niet beschikbaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Toon Gerbrands en Robert Eenhoorn
dat is het nooit dus nemen ze die klusmannen al elke keer meequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar was dus niet voor de tijd al helemaal klaar.
Hij was daar toch ook en gat vanavond een speciale Late Night presenteren met de winnaars in de RAI .quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
Dit was dus de huldigingquote:
ik denk dat ze het nu al opnemen zodat ze zo naar huis kunnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij was daar toch ook en gat vanavond een speciale Late Night presenteren met de winnaars in de RAI .
Ik had hem nog niet gezien, maar hij doet zijn best maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij was daar toch ook en gat vanavond een speciale Late Night presenteren met de winnaars in de RAI .
Moeten nu door naar Ridderzaal tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat ze het nu al opnemen zodat ze zo naar huis kunnen
17.05 NPO1 een samenvatting van dit gebeurenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:53 schreef Specularium het volgende:
Kan niet wachten op de samenvatting bij het 6 uur journaal.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:54 schreef swimmie86 het volgende:
Wat een aanfluiting. 2012 was dik beter.
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanaf 14.15 niet kunnen kijken, maar je verwacht het niet
Niet terugkijken waard zeker
De rest dolblij dat ze niet met deze poppenkast hoeven mee te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen medaillewinnaars
REST DOET ER NIET TOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |