abonnement Unibet Coolblue
pi_164781724
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
pi_164781743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Vertel, wat spreekt je meer aan in deze tov anderen?
Ken je de app? Als gebruiker kun je foto's en video's toevoegen aan je profiel. Ben wel van het visuele en je krijgt een beter beeld van wat iemand bezighoudt in het dagelijks leven. Maakt het, wat mij betreft, ook wat makkelijker om contact te leggen over iets wat je ziet.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164781750
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Sws is het gebruikelijk om bij binnenkomst alle vrouwen even snel te zwaffelen.
Bedankt voor de tip O+ Zal deze ook ter harte nemen :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164781760

Deezertje, deze maar eens luisteren. Sorry voor de baggerkwaliteit.

(Sparks _O_ )
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164781777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:54 schreef Scary_Mary het volgende: [..] Heb je geen kut aan als je niet inhoudelijk reageert hè :( Wat voor dates heb jij nog staan?
Ja een in de sauna maar dat leek me zo dom om nu te zeggen :')
pi_164781788
Topic gaat ineens hard, in 4 dagen meer topics dan in de hele maand juli. 8-)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164781793
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip O+ Zal deze ook ter harte nemen :)
Je weet dat je daarmee serieus mijn hart zou stelen :D
pi_164781811
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Je weet dat je daarmee serieus mijn hart zou stelen :D
Dacht je dat ik een grapje maakte dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164781836
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Je weet dat je daarmee serieus mijn hart zou stelen :D
Zal je liefelijk zwaffelen O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:23:27 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164781907
Jongens, doe dat lekker in de SC ;)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:24:02 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164781924
Inderdaad, de SC is hiernaast :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:28:21 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164782030
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Ken je de app? Als gebruiker kun je foto's en video's toevoegen aan je profiel. Ben wel van het visuele en je krijgt een beter beeld van wat iemand bezighoudt in het dagelijks leven. Maakt het, wat mij betreft, ook wat makkelijker om contact te leggen over iets wat je ziet.

[ afbeelding ]
Die is nieuw geloof ik, ziet er leuk uit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164782044
Dus ik die mijn meisje zwaffel is SC maar praten over bedrijfsuitjes en feestjes, wat wel of niet daten is, en bromances niet? :P

Maar ok :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164782111
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Ken je de app? Als gebruiker kun je foto's en video's toevoegen aan je profiel. Ben wel van het visuele en je krijgt een beter beeld van wat iemand bezighoudt in het dagelijks leven. Maakt het, wat mij betreft, ook wat makkelijker om contact te leggen over iets wat je ziet.

[ afbeelding ]
Ken de app niet nee, ziet er leuk uit :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja een in de sauna maar dat leek me zo dom om nu te zeggen :')
Misschien kom je Hosti nog wel tegen :D

Sorry zal kappen met sc :P
pi_164782120
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die is nieuw geloof ik, ziet er leuk uit.
Pepper is toch niet nieuw? Wordt al best lang geadverteerd met die site volgens mij. Ben er nu ook 2 maandjes lid van, en ik moet ook zeggen, het ziet er leuk uit, je kunt je beter profileren qua foto's/interesses en er zijn veel leuke, hoopgeleide en serieuze dames.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:33:10 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164782134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:32 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Pepper is toch niet nieuw? Wordt al best lang geadverteerd met die site volgens mij. Ben er nu ook 2 maandjes lid van, en ik moet ook zeggen, het ziet er leuk uit, je kunt je beter profileren qua foto's/interesses en er zijn veel leuke, hoopgeleide en serieuze dames.
Oh echt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua datingsites echt niet op de hoogte ben :@.

De app ken ik dus ook niet :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164782179
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh echt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua datingsites echt niet op de hoogte ben :@.

De app ken ik dus ook niet :P.
bestaat al jaren. Is van RTL, dus na de zomer en rond de feestdagen altijd een nieuwe campagne.. moest ooit concurreren met Lexa en relatieplanet.
pi_164782192
Hmm ik ken het dan vooral omdat ik het weleens langs heb zien/horen komen op TV of radio volgens mij. En in dit topic werd het ook al eens aangeraden. Het is wel betaald als je eenmaal berichten wil uitwisselen, maar daardoor heb je eigenlijk wel alleen maar serieuze profielen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:51:02 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164782550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Hmm ik ken het dan vooral omdat ik het weleens langs heb zien/horen komen op TV of radio volgens mij. En in dit topic werd het ook al eens aangeraden. Het is wel betaald als je eenmaal berichten wil uitwisselen, maar daardoor heb je eigenlijk wel alleen maar serieuze profielen.
Ik luister bijna geen radio en tv kijk ik ook niet veel, dus gemist :P.

Maar ik heb sowieso geen zin te betalen voor datingsites. Hoewel je wel gelijk hebt qua serieuzr profielen. Vond dat bij Tinder echt tegenvallen. 1 op de 20 was serieus, zo ongeveer :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164782619
Niemand heeft echt zin om te betalen voor datingsites denk ik. Heb het ook nooit gedaan (oke wel eens voor tinder een maandje om extra te swipen), maar aan de andere kant, als dat al flink het kaf van het koren scheidt, en je verrekent het gewoon met de rest van het datinggebeuren (drankjes doen, reiskosten etc), tsja, hoe erg is het dan. Die sites vervullen nu eenmaal een behoefte en moeten ook ergens van leven ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 23-08-2016 12:11:29 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164782885
Hmm op datingsites met een profiel haal je ze er makkelijk uit denk ik. Als er bijna niks staat weet je genoeg. En die zijn er ook gratis

Maar apps is misschien te 'makkelijk' en hebben daardoor meer niet serieuze mensen?
pi_164782931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Niemand heeft echt zin om te betalen voor datingsites denk ik. Heb het ook nooit gedaan (oke wel eens voor tinder een maandje om extra te swipen), maar aan de andere kant, als dat al flink de kaf van het koren scheidt, en je verrekent het gewoon met de rest van het datinggebeuren (drankjes doen, reiskosten etc), tsja, hoe erg is het dan. Die sites vervullen nu eenmaal een behoefte en moeten ook ergens van leven ;)
Ja precies dat.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:22:20 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164783165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Niemand heeft echt zin om te betalen voor datingsites denk ik. Heb het ook nooit gedaan (oke wel eens voor tinder een maandje om extra te swipen), maar aan de andere kant, als dat al flink het kaf van het koren scheidt, en je verrekent het gewoon met de rest van het datinggebeuren (drankjes doen, reiskosten etc), tsja, hoe erg is het dan. Die sites vervullen nu eenmaal een behoefte en moeten ook ergens van leven ;)
Dat anderen het doen moeten ze zelf weten, ik snap de argumentatie het wel te doen ook :Y. Ik doe het echter niet :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:05:35 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_164784069
Hmm ik ben eigenlijk gestopt met tinder omdat het te geforceerd daten werd EN het is te makkelijk ( in de zin van thuisbestellen.nl ).

In mijn geval moet het maar op m'n pad komen #cliche
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:37:58 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_164784815
Betalen voor een datingsite is geen gek idee. Serieuze profielen (geen mensen er staan 'om dat ze eens willen kijken wat het is hihi'), controle en ik heb het idee dat vrouwen er ook gerichter mannen berichten sturen dan bij een gratis site (maar misschien is dat eigen ervaring). Het is er ook minder om de seks te doen.

Natuurlijk is in het wild tegenkomen leuker, maar dan moet je weer je afvragen of ze vrijgezel is (hoewel het natuurlijk ook leuk is als ze jou benaderd (of dat vriendinnen van haar het aangeven), maar goed, als man snap je de hint toch niet). Ik vind 'in het wild' wel minder gedwongen dan een datingsite date, waar je de zoveelste in de week bent.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:59:27 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164785308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:37 schreef -Splash- het volgende:
Betalen voor een datingsite is geen gek idee. Serieuze profielen (geen mensen er staan 'om dat ze eens willen kijken wat het is hihi'), controle en ik heb het idee dat vrouwen er ook gerichter mannen berichten sturen dan bij een gratis site (maar misschien is dat eigen ervaring). Het is er ook minder om de seks te doen.

Natuurlijk is in het wild tegenkomen leuker, maar dan moet je weer je afvragen of ze vrijgezel is (hoewel het natuurlijk ook leuk is als ze jou benaderd (of dat vriendinnen van haar het aangeven), maar goed, als man snap je de hint toch niet). Ik vind 'in het wild' wel minder gedwongen dan een datingsite date, waar je de zoveelste in de week bent.
In het wild is het vaak veel spontaner, onverwachter en daardoor minder beladen. Lijkt mij. Op een site sta je puur met een bepaald doel natuurlijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:05:03 #27
416020 K44S
The bearded man
pi_164785416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:37 schreef -Splash- het volgende:
Betalen voor een datingsite is geen gek idee. Serieuze profielen (geen mensen er staan 'om dat ze eens willen kijken wat het is hihi'), controle en ik heb het idee dat vrouwen er ook gerichter mannen berichten sturen dan bij een gratis site (maar misschien is dat eigen ervaring). Het is er ook minder om de seks te doen.

Natuurlijk is in het wild tegenkomen leuker, maar dan moet je weer je afvragen of ze vrijgezel is (hoewel het natuurlijk ook leuk is als ze jou benaderd (of dat vriendinnen van haar het aangeven), maar goed, als man snap je de hint toch niet). Ik vind 'in het wild' wel minder gedwongen dan een datingsite date, waar je de zoveelste in de week bent.
Dat vrijgezel kom je vanzelf achter:
"hoi, zullen wij hier aan de bar wat drinken?"
'sorry, ik ben bezet' (klaar, of je bent brutaal en dan:)
"ja en in ben K44S, aangenaam"
Goed, ik heb er een super grote bek in op het forum en ik weet niet meer vragen mogen ook weleens op mij jagen.
Dus dan wordt het online makkelijker
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164785718
Ik vind het juist offline veel makkelijker. Online heb ik het idee dat je (via tinder) een beetje geforceerd grappig moet doen om het gesprek op gang te houden om een date 'te regelen'. Al ben ik er tegenwoordig vrij snel klaar mee als een vrouw saaie en korte antwoorden geeft. Als het gesprek niet vanzelf loopt stop ik meteen met praten.

Offline sta je gewoon met wat vrienden lol te maken, bier te zuipen en dan raak je vanzelf in gesprekken met vrouwen. Die in de meeste gevallen ook nog eens uit zichzelf met je gaan praten. Dan nog een kwartier/half uur slap ouwehoeren en kussen en klaar.
pi_164786216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef JAOC het volgende:
Ik vind het juist offline veel makkelijker. Online heb ik het idee dat je (via tinder) een beetje geforceerd grappig moet doen om het gesprek op gang te houden om een date 'te regelen'. Al ben ik er tegenwoordig vrij snel klaar mee als een vrouw saaie en korte antwoorden geeft. Als het gesprek niet vanzelf loopt stop ik meteen met praten.

Offline sta je gewoon met wat vrienden lol te maken, bier te zuipen en dan raak je vanzelf in gesprekken met vrouwen. Die in de meeste gevallen ook nog eens uit zichzelf met je gaan praten. Dan nog een kwartier/half uur slap ouwehoeren en kussen en klaar.
Zo simpel ja? En als je daar in je uppie staat?
pi_164786275
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zo simpel ja? En als je daar in je uppie staat?
Ik ga nooit in mijn eentje op stap, dus ik heb geen flauw idee.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:42:35 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164786340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef JAOC het volgende:
Ik vind het juist offline veel makkelijker. Online heb ik het idee dat je (via tinder) een beetje geforceerd grappig moet doen om het gesprek op gang te houden om een date 'te regelen'. Al ben ik er tegenwoordig vrij snel klaar mee als een vrouw saaie en korte antwoorden geeft. Als het gesprek niet vanzelf loopt stop ik meteen met praten.

Offline sta je gewoon met wat vrienden lol te maken, bier te zuipen en dan raak je vanzelf in gesprekken met vrouwen. Die in de meeste gevallen ook nog eens uit zichzelf met je gaan praten. Dan nog een kwartier/half uur slap ouwehoeren en kussen en klaar.
Mijn mening en ervaring eigenlijk ook. Online probeer ik af en toe weer eens, maar het valt mij altijd tegen.
Ten eerste omdat ik zelf dan een stuk kritischer ben, plus ik het meestal voor een avondje gezellig vind, maar de volgende dag eigenlijk al geen zin meer heb in het berichten op en neer sturen.
De kroeg gaat mij een stuk beter af. Al komt daar zelden wat serieus uit, maar tot nu toe meer dan online.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:44:53 #32
416020 K44S
The bearded man
pi_164786392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:40 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik ga nooit in mijn eentje op stap, dus ik heb geen flauw idee.
_O_ _O_ _O- Het antwoord
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164786607
Ik dacht dat ik veroordeeld was tot het ontmoeten op sites, maar ben nu al weer even aan het daten, met iemand die ik in het wild tegenkwam...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164786771
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht dat ik veroordeeld was tot het ontmoeten op sites, maar ben nu al weer even aan het daten, met iemand die ik in het wild tegenkwam...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^

Als ik ook lees dat iemand (ElDinosaur dacht ik) toch maar weer eens de apps aan gaat slingeren om te daten, hij was een tijdje wat minder gemotiveerd en het moet maar weer gebeuren...ik begrijp dat niet.
Je wil leuke dingen doen. Doe die dingen en ontmoet nieuwe mensen en misschien ook wel een leuke date. Maar leuk is je leven dan al, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164786871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

^O^

Als ik ook lees dat iemand (ElDinosaur dacht ik) toch maar weer eens de apps aan gaat slingeren om te daten, hij was een tijdje wat minder gemotiveerd en het moet maar weer gebeuren...ik begrijp dat niet.
Je wil leuke dingen doen. Doe die dingen en ontmoet nieuwe mensen en misschien ook wel een leuke date. Maar leuk is je leven dan al, toch?
Dat preach ik hier al jaren, maar lijkt vaak tegen dovemansoren gericht :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164786879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

^O^

Als ik ook lees dat iemand (ElDinosaur dacht ik) toch maar weer eens de apps aan gaat slingeren om te daten, hij was een tijdje wat minder gemotiveerd en het moet maar weer gebeuren...ik begrijp dat niet.
Je wil leuke dingen doen. Doe die dingen en ontmoet nieuwe mensen en misschien ook wel een leuke date. Maar leuk is je leven dan al, toch?
Ik zei dat ik er weer eens moeite in moest gaan stoppen. Je doet een hoop aannames op basis van twee korte zinnen.
pi_164786951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

^O^

Als ik ook lees dat iemand (ElDinosaur dacht ik) toch maar weer eens de apps aan gaat slingeren om te daten, hij was een tijdje wat minder gemotiveerd en het moet maar weer gebeuren...ik begrijp dat niet.
Je wil leuke dingen doen. Doe die dingen en ontmoet nieuwe mensen en misschien ook wel een leuke date. Maar leuk is je leven dan al, toch?
Bij het voetbal zijn geen leuke vrouwen. :')

Ben het er overigens wel mee eens dat offline meer succes is te behalen. Mensen zien sneller hoe je bent dan via een app. Heb wel meer succes via het online gebeuren. Ik moet altijd even opwarmen rond nieuwe mensen, al begint dat te verbeteren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164786995
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zei dat ik er weer eens moeite in moest gaan stoppen. Je doet een hoop aannames op basis van twee korte zinnen.
,

Moeite stoppen in daten, je was de motivatie een beetje kwijt, toch?

Ik begrijp dat niet, dat mag toch? Doe het omdat je het leuk vindt, maar dit klinkt voor mij meer alsof je jezelf een schop onder je hol moet geven om een of ander naar karweitje op te pakken.

Ik doe weinig aannames, denk ik, in ieder geval niet bewust. Ik heb geen aannames over jou, maar dit was het gevoel dat ik kreeg bij je post.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164787007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat preach ik hier al jaren, maar lijkt vaak tegen dovemansoren gericht :D
:D jammer he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164787034
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat preach ik hier al jaren, maar lijkt vaak tegen dovemansoren gericht :D
Nee, het is gewoon nog steeds een kwestie van dom geluk hebben
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:11:02 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164787067
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zo simpel ja? En als je daar in je uppie staat?
Dan komen ze minder snel naar je toe, omdat ze dan denken dat je minder sociaal bent ofzo. Met vrienden uitgaan is wel echt de beste manier.

Toen ik vorig jaar op een groot feest was (en nog helemaal niet met dit soort dingen bezig was) met bier halen enzo steeds contact met vrouwen. Of tijdens het gek doen met vrienden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:11:49 #42
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164787089
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mijn mening en ervaring eigenlijk ook. Online probeer ik af en toe weer eens, maar het valt mij altijd tegen.
Ten eerste omdat ik zelf dan een stuk kritischer ben, plus ik het meestal voor een avondje gezellig vind, maar de volgende dag eigenlijk al geen zin meer heb in het berichten op en neer sturen.
De kroeg gaat mij een stuk beter af. Al komt daar zelden wat serieus uit, maar tot nu toe meer dan online.
De kroegen hier in de buurt komt nauwelijks vrouwelijk volk. Nadeel van een dorp denk ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164787094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon nog steeds een kwestie van dom geluk hebben
Inderdaad, maar als ik leuke dingen aan het doen ben terwijl ik wacht op dat geluk, heb ik een gay ol' time in de tussentijd, daar waar een ander zit te zuurpruimen en wachten op dat geluk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164787130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Inderdaad, maar als ik leuke dingen aan het doen ben terwijl ik wacht op dat geluk, heb ik een gay ol' time in de tussentijd, daar waar een ander zit te zuurpruimen en wachten op dat geluk.
Ja nou, lekker een gay ol'time tot in de kist :{w
pi_164787161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Inderdaad, maar als ik leuke dingen aan het doen ben terwijl ik wacht op dat geluk, heb ik een gay ol' time in de tussentijd, daar waar een ander zit te zuurpruimen en wachten op dat geluk.
En hoe zuurder je bent hoe kleiner de kans dat die ene leuke persoon zomaar langs komt.
For great justice!
pi_164787169
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja nou, lekker een gay ol'time tot in de kist :{w
Ik teken er voor *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164787197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja nou, lekker een gay ol'time tot in de kist :{w
Dan was het in ieder geval leuk tot in de kist.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164787215
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

,

Moeite stoppen in daten, je was de motivatie een beetje kwijt, toch?

Ik begrijp dat niet, dat mag toch? Doe het omdat je het leuk vindt, maar dit klinkt voor mij meer alsof je jezelf een schop onder je hol moet geven om een of ander naar karweitje op te pakken.

Ik doe weinig aannames, denk ik, in ieder geval niet bewust. Ik heb geen aannames over jou, maar dit was het gevoel dat ik kreeg bij je post.
Ja, de motivatie was er niet en daarom deed ik er bar weinig mee. Is dat zo gek? Vorig jaar aardig wat gedate, een keer hard op m'n bek gegaan en was er daarna aardig klaar mee.

Her en der nog wat met apps aan lopen rommelen, maar iedere keer hetzelfde riedeltje doorgaan werd ik ook niet vrolijk van.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:19:13 #49
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164787306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht dat ik veroordeeld was tot het ontmoeten op sites, maar ben nu al weer even aan het daten, met iemand die ik in het wild tegenkwam...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serendipity dus :) Werkt in mijn ogen nog altijd het beste. Als het toevallig is en er komt wat uit is het een spontane klik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164787325
Raar als je plots midden in de nacht een berichtje krijgt van een chick waar je een half jaar geleden mee hebt gebroken.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:20:38 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164787354
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Bij het voetbal zijn geen leuke vrouwen. :')
Bij het voetbal wel, alleen in Rotjeknor dan misschien niet ;) :P

quote:
Ben het er overigens wel mee eens dat offline meer succes is te behalen. Mensen zien sneller hoe je bent dan via een app. Heb wel meer succes via het online gebeuren. Ik moet altijd even opwarmen rond nieuwe mensen, al begint dat te verbeteren.
Misschien ook omdat het contact leggen zonder verdere verwachtingen is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164787479
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:19 schreef Kamina het volgende:
Raar als je plots midden in de nacht een berichtje krijgt van een chick waar je een half jaar geleden mee hebt gebroken.
ik denk serieus dat het het weer is. Als het warmer wordt krijg ik altijd berichtjes van mannen die ik maanden niet gesproken heb :') warmte maakt mensen hitsig of zo?
pi_164787575
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:20 schreef sanger het volgende:

Misschien ook omdat het contact leggen zonder verdere verwachtingen is.
Wellicht onderbewust wel. Toch probeer ik altijd met open vizier een gesprek in te gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164787894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon nog steeds een kwestie van dom geluk hebben
Nou, niet echt. Zelfverzekerde mensen die een rijk sociaal leven hebben, hebben tig keer zo veel kans om iemand te vinden dan de mensen die alleen thuis in hun vrije tijd kruiswoordpuzzels maken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164788015
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:25 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk serieus dat het het weer is. Als het warmer wordt krijg ik altijd berichtjes van mannen die ik maanden niet gesproken heb :') warmte maakt mensen hitsig of zo?
Ja, dat zal het zijn.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:47:56 #56
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164788169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:25 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk serieus dat het het weer is. Als het warmer wordt krijg ik altijd berichtjes van mannen die ik maanden niet gesproken heb :') warmte maakt mensen hitsig of zo?
For sure :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164788237
Of slapeloos en verveeld :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164788534
Ze had een gaatje vrij in d'r schema, denk ik.
1 + 1 = blauw
pi_164789261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon nog steeds een kwestie van dom geluk hebben
Dus half vrouwelijk Fok! neuken was gewoon geluk? :D |:(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164789407
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus half vrouwelijk Fok! neuken was gewoon geluk? :D |:(
Je hebt het over jezelf? :P
pi_164789609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt het over jezelf? :P
Ik heb nooit een Fokster geneukt. Dat laat ik aan jou over :{w
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164789645
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb nooit een Fokster geneukt. Dat laat ik aan jou over :{w
Er zijn niet veel Foksters dan
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:59:30 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164790083
Hallo, datingtopic hier. Merci :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164791925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:59 schreef Samzz het volgende:
Hallo, datingtopic hier. Merci :*.
Datinggerelateerd nieuws; binnenkort mijn eigen casa, dus alle vrijheid om mensen uit te nodigen..
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:31:42 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164791951
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Datinggerelateerd nieuws; binnenkort mijn eigen casa, dus alle vrijheid om mensen uit te nodigen..
Hoe is dàt datinggerelateerd?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164791970
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Datinggerelateerd nieuws; binnenkort mijn eigen casa, dus alle vrijheid om mensen uit te nodigen..
Niemand boeit het een kut.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164792105
Nou, ik heb contact gezocht met dat meisje waarover ik laatst postte. Nu wacht ik een reactie af. Zij werkt soms 's nachts, dus ik weet niet wat haar tijden zijn. Wel denk ik dat ze graag in de avond wil afspreken, en dat ze het daarom noemde in het gesprek. :%
1 + 1 = blauw
pi_164792203
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe is dàt datinggerelateerd?
Niet meer eerst elke meid langs je ouders loodsen en onzelfstandig overkomen upgraden altijd je datingkansen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:46:29 #69
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164792221
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Datinggerelateerd nieuws; binnenkort mijn eigen casa, dus alle vrijheid om mensen uit te nodigen..
Zou ik persoonlijk nooit doen op een eerste date..... Maar dat is mijn mening.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:46:33 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164792224
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet meer eerst elke meid langs je ouders loodsen en onzelfstandig overkomen upgraden altijd je datingkansen.
Hoeveel meiden heb je dan al langs je ouders moeten loodsen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:47:37 #71
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164792244
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet meer eerst elke meid langs je ouders loodsen en onzelfstandig overkomen upgraden altijd je datingkansen.
Serious.... Jij doet een eerste date bij je ouders thuis :|W
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164792315
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende: binnenkort mijn eigen casa, dus alle vrijheid om mensen uit te nodigen..
Woning toegewezen gekregen? Gefeliciteerd. :) (En nu weer ontopic.)
pi_164792488
Leuke date gehad, ze at mij bijna op. Leuk vervolg contact en ineens bam over.. Nu komt ze voor mijn gevoel met smoesjes (afstand, leeftijd), dingen die van tevoren al bekend waren.. En ze zegt dat haar kinderen moeite met mij hebben (heb ze nog niet eens gezien / ontmoet). Heb zo het idee dat ze de ware reden gewoon niet durft te vertellen.

Geen idee wat hier nu wijsheid is, buiten het gewoon los te laten en laten gaan.
pi_164792635
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke date gehad, ze at mij bijna op. Leuk vervolg contact en ineens bam over.. Nu komt ze voor mijn gevoel met smoesjes (afstand, leeftijd), dingen die van tevoren al bekend waren.. En ze zegt dat haar kinderen moeite met mij hebben (heb ze nog niet eens gezien / ontmoet). Heb zo het idee dat ze de ware reden gewoon niet durft te vertellen.

Geen idee wat hier nu wijsheid is, buiten het gewoon los te laten en laten gaan.
Het kan vriezen, het kan dooien. Meer is er niet echt over te zeggen.. Het kan zijn dat ze na een nachtje slapen de zaken op een rijtje heeft gezet en heeft besloten om er niet verder mee te gaan.
pi_164792714
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke date gehad, ze at mij bijna op. Leuk vervolg contact en ineens bam over.. Nu komt ze voor mijn gevoel met smoesjes (afstand, leeftijd), dingen die van tevoren al bekend waren.. En ze zegt dat haar kinderen moeite met mij hebben (heb ze nog niet eens gezien / ontmoet). Heb zo het idee dat ze de ware reden gewoon niet durft te vertellen.

Geen idee wat hier nu wijsheid is, buiten het gewoon los te laten en laten gaan.
Lastig is dat he.
Stel ze zou een andere reden zeggen, zou je het dan nog maar zonder meer geloven?

Als iemand netjes iets afsluit scheelt dat echt een slok op een borrel (ongeacht het een klote reden is of niet)
Hell To The Liars
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:09:45 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164792822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke date gehad, ze at mij bijna op. Leuk vervolg contact en ineens bam over.. Nu komt ze voor mijn gevoel met smoesjes (afstand, leeftijd), dingen die van tevoren al bekend waren.. En ze zegt dat haar kinderen moeite met mij hebben (heb ze nog niet eens gezien / ontmoet). Heb zo het idee dat ze de ware reden gewoon niet durft te vertellen.
Kids kunnen dan nog wel een probleem met jou hebben. Gewoon het feit van een andere man op zich al. Dat heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar met dat de kids er nog niet aan toe zijn mama met een andere man te zien.

quote:
Geen idee wat hier nu wijsheid is, buiten het gewoon los te laten en laten gaan.
Je weet het dus wel :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164792846
Ik heb ook datinggerelateerd nieuws: Binnenkort appelsap kopen, dus mocht ik een date hebben thuis die appelsap drinkt, heb ik appelsap in huis.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke date gehad, ze at mij bijna op. Leuk vervolg contact en ineens bam over.. Nu komt ze voor mijn gevoel met smoesjes (afstand, leeftijd), dingen die van tevoren al bekend waren.. En ze zegt dat haar kinderen moeite met mij hebben (heb ze nog niet eens gezien / ontmoet). Heb zo het idee dat ze de ware reden gewoon niet durft te vertellen.

Geen idee wat hier nu wijsheid is, buiten het gewoon los te laten en laten gaan.
Daarbuiten is geen wijheid meer ben ik bang. Ze wil niet meer verder, om wat voor reden dan ook, daar kun je niks meer aan veranderen. Loslaten dus inderdaad.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:15:45 #78
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164792950
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:10 schreef habitue het volgende:
Ik heb ook datinggerelateerd nieuws: Binnenkort appelsap kopen, dus mocht ik een date hebben thuis die appelsap drinkt, heb ik appelsap in huis.
Haal je wel van alle merken iets in huis? Als ze kieskeurig is heb je altijd precies de juiste! Dat maakt indruk :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:16:56 #79
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164792975
Dan echt OT; date voor morgen wordt ietwat gewijzigd. Ze moet eerst langs haar vader die is opgenomen. Dus iets later en hoogstwaarschijnlijk ergens anders (in de stad denk ik). Maar gaat wel gewoon door :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164793003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Haal je wel van alle merken iets in huis? Als ze kieskeurig is heb je altijd precies de juiste! Dat maakt indruk :Y

Zo rol ik, 8-)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:23:45 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164793126
quote:
_O-

Als ik nu na een date iemand thuis zou uitnodigen zal ik eerst langs de super moeten denk.... Weinig tot niets te drinken in huis anders dan wat cola en ijsthee :') Drink zelf alleen water en koffie, de kids siroop. :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164793464
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:19 schreef Kamina het volgende:
Raar als je plots midden in de nacht een berichtje krijgt van een chick waar je een half jaar geleden mee hebt gebroken.
Drunk texting, altijd slim. :D
pi_164793522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon nog steeds een kwestie van dom geluk hebben
Voor de meerderheid hoort het gewoon bij het sociale leven...
pi_164794265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Kids kunnen dan nog wel een probleem met jou hebben. Gewoon het feit van een andere man op zich al. Dat heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar met dat de kids er nog niet aan toe zijn mama met een andere man te zien.

[..]

Je weet het dus wel :P
Iedereen dank voor de reacties!

Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar deze kinderen zijn al 18+, dus vandaar dat ik het nogal "apart" vind overkomen :)
pi_164794427
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor de meerderheid hoort het gewoon bij het sociale leven...
Of een account maken op Fok
pi_164794495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Of een account maken op Fok
Fok is een verlenging van het sociale leven, dus ja.
pi_164794843
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fok is een verlenging van het sociale leven, dus ja.
Daar zijn de meningen over verdeeld.

Sowieso Fok!kers en sociaal zijn :')

Die koelkast tip is wel een aardige. Maar anders werkt een supermarkt op loop afstand, gecombineerd met gevulde portemonnee ook.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164795261
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fok is een verlenging van het sociale leven, dus ja.
Zit vol met sociale mensen hier ja _O-
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:37:44 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164795285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zit vol met sociale mensen hier ja _O-
Kan je nou eens kappen met dat constante slowchatten? Kom maar terug als je een date hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164795597
Date van zaterdag/zondag was trouwens wel leuk verlopen, maar was een beetje 'off' vergeleken met de eerste twee. Gelukkig bleken daar -achteraf- goede redenen voor (en buiten mijn macht). Niets aan de hand dus, en zondag date 4. Gezien het lekkere weer, dagje strand was het idee. :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164795657
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Date van zaterdag/zondag was trouwens wel leuk verlopen, maar was een beetje 'off' vergeleken met de eerste twee. Gelukkig bleken daar -achteraf- goede redenen voor (en buiten mijn macht). Niets aan de hand dus, en zondag date 4. Gezien het lekkere weer, dagje strand was het idee. :)
Wat bedoel je off? Was ze sjagrijnig?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164795690
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat bedoel je off? Was ze sjagrijnig?
offtopic
pi_164795973
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je nou eens kappen met dat constante slowchatten? Kom maar terug als je een date hebt.
Dat telkens dezelfde onzin voorbij blijft komen is natuurlijk helemaal prima. Ze daten immers :')
pi_164795982
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat bedoel je off? Was ze sjagrijnig?
Nou het is niet dat ze met een lang gezicht zat, maar ze was ook niet haar spontane en vrolijke zelf van de eerste twee dates. Maar dat bleek later dat ze niet zo fijn nieuws had gekregen eerder op de dag. Maar goed, ze was nog steeds hierheen gekomen en de volgende dag laat in de middag weer weggegaan, dus dat telde ook wel. Ze nam nu zelf ook het initiatief voor komende zondag, dus all is good :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:01:19 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164795996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat telkens dezelfde onzin voorbij blijft komen is natuurlijk helemaal prima. Ze daten immers :')
Ontopic is ontopic. Jij zit alleen maar te slowchatten. Cut. It. Out.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164796576
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Nou het is niet dat ze met een lang gezicht zat, maar ze was ook niet haar spontane en vrolijke zelf van de eerste twee dates. Maar dat bleek later dat ze niet zo fijn nieuws had gekregen eerder op de dag. Maar goed, ze was nog steeds hierheen gekomen en de volgende dag laat in de middag weer weggegaan, dus dat telde ook wel. Ze nam nu zelf ook het initiatief voor komende zondag, dus all is good :P
Ok.

Nu maar hopen dat ze niet iemand is met continue stemming wisselen. Tenzij jou dat niet interesseert, dan zit je verder goed :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164797108
Nee geloof niet dat dat ze zo is. Maar goed, daarvoor zijn de dates, om dat soort dingen te ontdekken :P

@Deezertje nog gebeld? Of toch maar het advies van hier opgevolgd en het er bij laten zitten?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164797626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee geloof niet dat dat ze zo is. Maar goed, daarvoor zijn de dates, om dat soort dingen te ontdekken :P

@Deezertje nog gebeld? Of toch maar het advies van hier opgevolgd en het er bij laten zitten?
Ik heb het er bij laten zitten ja. Teleurgesteld als ik gewoon niks hoor deze week, maar ik verwacht er niks meer van eerlijk gezegd en heb nu (gelukkig) andere dingen aan mijn hoofd de komende weken/maanden.
pi_164797846
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb het er bij laten zitten ja. Teleurgesteld als ik gewoon niks hoor deze week, maar ik verwacht er niks meer van eerlijk gezegd en heb nu (gelukkig) andere dingen aan mijn hoofd de komende weken/maanden.
Da's maar goed dat je andere dingen aan je hoofd hebt, want dan ga je gegarandeerd iemand tegenkomen :Y

Zijn er nog leuke apps tegenwoordig behalve Happn en Tinder? Ik ben niet zo meer op de hoogte...
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:56:47 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164797959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Da's maar goed dat je andere dingen aan je hoofd hebt, want dan ga je gegarandeerd iemand tegenkomen :Y

Zijn er nog leuke apps tegenwoordig behalve Happn en Tinder? Ik ben niet zo meer op de hoogte...
Pokemon Go schijnt leuk te zijn.
Oh.
pi_164798277
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Pokemon Go schijnt leuk te zijn.
Alsof er hier Pokemon te vinden zijn...

Sowieso heb ik nooit wat gehad met die beesten, en ik vind het een spelletje voor kansloze meelopers.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:27:39 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164799173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alsof er hier Pokemon te vinden zijn...

Sowieso heb ik nooit wat gehad met die beesten, en ik vind het een spelletje voor kansloze meelopers.
Er schijnen mensen te zijn die ermee gehosseld hebben.
Oh.
pi_164799461
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er schijnen mensen te zijn die ermee gehosseld hebben.
Dat schijnen met met Tinder ook gedaan te hebben. Pff zelfs met Wordfeud :')
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:35:35 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164799498
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat schijnen met met Tinder ook gedaan te hebben. Pff zelfs met Wordfeud :')
Vast ook met DrawSomething.
Oh.
pi_164799574
Mijn pa van zestig heeft ook gedated via wordfeud. En ruzzle.
pi_164800591
Nou ik ga gelijk spelletjes installeren die me geen zak aan lijken om een date te scoren. ^O^
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:29:12 #107
442397 UitStraling
pi_164801416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat schijnen met met Tinder ook gedaan te hebben. Pff zelfs met Wordfeud :')
Yep, is me ooit wel eens per ongeluk overkomen ja met Wordfeud en nog een absoluut prachtige meid ook, relatie van dik 2 jaar mee gehad en elkaar helemaal schraal gewipt in die tijd dus ^O^
  woensdag 24 augustus 2016 @ 00:05:14 #108
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164802519
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:17 schreef JAOC het volgende:
Ik vind het juist offline veel makkelijker. Online heb ik het idee dat je (via tinder) een beetje geforceerd grappig moet doen om het gesprek op gang te houden om een date 'te regelen'. Al ben ik er tegenwoordig vrij snel klaar mee als een vrouw saaie en korte antwoorden geeft. Als het gesprek niet vanzelf loopt stop ik meteen met praten.

Offline sta je gewoon met wat vrienden lol te maken, bier te zuipen en dan raak je vanzelf in gesprekken met vrouwen. Die in de meeste gevallen ook nog eens uit zichzelf met je gaan praten. Dan nog een kwartier/half uur slap ouwehoeren en kussen en klaar.
Als het zo simpel was...

Gesprekken in de kroeg of elders 'in het wild' altijd genoeg gehad, ook dat ik zelf benaderd werd maar het bleef altijd bij ggezellige gesprekken tenzij we nummers uitwisselden en ik later om een date vroeg.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 24 augustus 2016 @ 07:26:21 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164805013
Dus, we gaan weer opnieuw beginnen. Misschien ook maar aan de Pokémon go :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164805068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:26 schreef Samzz het volgende:
Dus, we gaan weer opnieuw beginnen. Misschien ook maar aan de Pokémon go :P.
Huh?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 07:43:59 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164805082
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Huh?
Oh, mijn date weet niet zo goed wat zijn gevoelens zijn, hij vindt me leuk maar weet niet of hij verliefd is, drukte, veel aan t hoofd, zoiets :).

Dus maar weer verder kijken :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164805088
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, mijn date weet niet zo goed wat zijn gevoelens zijn, hij vindt me leuk maar weet niet of hij verliefd is, drukte, veel aan t hoofd, zoiets :).

Dus maar weer verder kijken :).
Pff mannen :(

:*
pi_164805089
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alsof er hier Pokemon te vinden zijn...

Sowieso heb ik nooit wat gehad met die beesten, en ik vind het een spelletje voor kansloze meelopers.
Typisch.
pi_164805107
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Typisch.
Je bent zelf typisch :6
  woensdag 24 augustus 2016 @ 07:48:56 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164805113
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pff mannen :(

:*
Ach, shit happens :). Was leuk geweest wanneer hij me eerst echt zou leren kennen en andersom, want in het begin hebben we best regelmatig gedate (vijf keer in twee weken), maar toen werd hij druk en nu dit. Maar goed, better luck next time :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:04:06 #116
416020 K44S
The bearded man
pi_164805204
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ach, shit happens :). Was leuk geweest wanneer hij me eerst echt zou leren kennen en andersom, want in het begin hebben we best regelmatig gedate (vijf keer in twee weken), maar toen werd hij druk en nu dit. Maar goed, better luck next time :).
Zullen wij daten .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164805651
Jammer Samzz -O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 09:11:17 #118
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164805805
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Iedereen dank voor de reacties!

Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar deze kinderen zijn al 18+, dus vandaar dat ik het nogal "apart" vind overkomen :)
Nou, ik zal zeggen dat ik (35 jaar oud) er zelfs wat moeite mee had toen mijn moeder onlangs met een nieuwe vriend op de proppen kwam hoor. En dat terwijl mijn vader al 8 jaar darvoor was overleden en ze al die tijd alleen was, en ik haar ook wel een liefde in haar leven gunde. Is niet echt te beschrijven denk ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 09:12:04 #119
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164805815
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld.

Sowieso Fok!kers en sociaal zijn :')

Die koelkast tip is wel een aardige. Maar anders werkt een supermarkt op loop afstand, gecombineerd met gevulde portemonnee ook.
Ja leuk, tijdens de date besluit samen nog een afzakkertje thuis te doen. Allebei vol verwachting de auto in, op naar huis. Ohja, sorry effe tussenstop :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164805835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke date gehad, ze at mij bijna op. Leuk vervolg contact en ineens bam over.. Nu komt ze voor mijn gevoel met smoesjes (afstand, leeftijd), dingen die van tevoren al bekend waren.. En ze zegt dat haar kinderen moeite met mij hebben (heb ze nog niet eens gezien / ontmoet). Heb zo het idee dat ze de ware reden gewoon niet durft te vertellen.

Geen idee wat hier nu wijsheid is, buiten het gewoon los te laten en laten gaan.
Meestal is er dan sprake van een leuker iemand in haar leven.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 09:15:09 #121
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164805854
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 00:05 schreef yats het volgende:

[..]

Als het zo simpel was...

Gesprekken in de kroeg of elders 'in het wild' altijd genoeg gehad, ook dat ik zelf benaderd werd maar het bleef altijd bij ggezellige gesprekken tenzij we nummers uitwisselden en ik later om een date vroeg.
Het is echt zo simpel hoor. Al mijn vorige relaties zijn op die manier ontstaan ook. De kunst is het om het gesprek in de kroeg al zo te sturen dat het de gewenste richting op gaat.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164805871
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Nou, ik zal zeggen dat ik (35 jaar oud) er zelfs wat moeite mee had toen mijn moeder onlangs met een nieuwe vriend op de proppen kwam hoor. En dat terwijl mijn vader al 8 jaar darvoor was overleden en ze al die tijd alleen was, en ik haar ook wel een liefde in haar leven gunde. Is niet echt te beschrijven denk ik.
Hier precies hetzelfde (met zelfs nog het verschil dat mijn vader en moeder gewoon waren gescheiden). Daar moeten ze dan toch even doorheen, denk ik. Misschien dat het met jongere kinderen zelfs nog wel iets makkelijker gaat. Met mijn zusje heb ik dat ook een beetje.

[hr]

Maar balen San! kwam het echt als een verrassing of voelde je het ergens een beetje aankomen? Met zoveel dates en positieve berichten zag het er allemaal zo goed uit. Twijfel- en draaikonterij discrimineert niet qua sexe, zo blijkt wel...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164806192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is echt zo simpel hoor. Al mijn vorige relaties zijn op die manier ontstaan ook. De kunst is het om het gesprek in de kroeg al zo te sturen dat het de gewenste richting op gaat.
Precies. Niet het gewoon gezellig hebben, maar spanning erin brengen.
pi_164806559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Nou, ik zal zeggen dat ik (35 jaar oud) er zelfs wat moeite mee had toen mijn moeder onlangs met een nieuwe vriend op de proppen kwam hoor. En dat terwijl mijn vader al 8 jaar darvoor was overleden en ze al die tijd alleen was, en ik haar ook wel een liefde in haar leven gunde. Is niet echt te beschrijven denk ik.
Ik had er bij beide ouders totaal geen moeite mee, maar dat zal per persoon verschillen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164806611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is echt zo simpel hoor. Al mijn vorige relaties zijn op die manier ontstaan ook. De kunst is het om het gesprek in de kroeg al zo te sturen dat het de gewenste richting op gaat.
:Y , en het liefst zo snel mogelijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:03:02 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164806612
Had er geen moeite mee dat ze iemand kreeg, maar had wel moeite met de vriend ansich van m'n moeder.
Haar huidige vriend is wel een goede gozer, heb ik verder ook geen klik mee, maar ze zijn leuk samen.
Die van m'n pa, ach snap de combi niet, maar hij vermaakt zich wel. Dus no problem.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:15:27 #127
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164806865
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies. Niet het gewoon gezellig hebben, maar spanning erin brengen.
Juist. Niet meteen laten zien dat je extra geinteresseerd bent. Beetje mysterieus reageren soms, beetje plagerig doen etc. En dan langzaam het gesprek sturen in de richting dat er een spanning komt te hangen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:16:08 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164806881
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde (met zelfs nog het verschil dat mijn vader en moeder gewoon waren gescheiden). Daar moeten ze dan toch even doorheen, denk ik. Misschien dat het met jongere kinderen zelfs nog wel iets makkelijker gaat. Met mijn zusje heb ik dat ook een beetje.

[hr]

Maar balen San! kwam het echt als een verrassing of voelde je het ergens een beetje aankomen? Met zoveel dates en positieve berichten zag het er allemaal zo goed uit. Twijfel- en draaikonterij discrimineert niet qua sexe, zo blijkt wel...
Nee, ik zag t niet aankomen. Hij weet t zelf ook niet goed. Maar daar ga ik niet op wachten :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:21:08 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164806973
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik zag t niet aankomen. Hij weet t zelf ook niet goed. Maar daar ga ik niet op wachten :).
Dan vind je hem schijnbaar ook de moeite (nog) niet waard?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:23:04 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164807015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:21 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan vind je hem schijnbaar ook de moeite (nog) niet waard?
Jawel. Dat vind ik zeker. Maar uit zijn toon maak ik op dat het m toch niet gaat worden :). Dus dan maak ik voor mezelf de keuze er niet mee door te gaan. Ik heb wel aangegeven dat ik altijd open sta voor een gesprek over hoe of wat, maar gezellig kletsen over koetjes en kalfjes hoeft voor mij niet :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:28:35 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164807118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is echt zo simpel hoor. Al mijn vorige relaties zijn op die manier ontstaan ook. De kunst is het om het gesprek in de kroeg al zo te sturen dat het de gewenste richting op gaat.
Nou, zeer simpel inderdaad, maar niet voor iedereen. Ieder mens is anders he?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:29:17 #132
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164807140
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jawel. Dat vind ik zeker. Maar uit zijn toon maak ik op dat het m toch niet gaat worden :). Dus dan maak ik voor mezelf de keuze er niet mee door te gaan. Ik heb wel aangegeven dat ik altijd open sta voor een gesprek over hoe of wat, maar gezellig kletsen over koetjes en kalfjes hoeft voor mij niet :).
Balen joh, ging zo goed -O- Ach ja, misschien draait hij nog bij? En anders genoeg in de oceaan ofzo :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164807181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Balen joh, ging zo goed -O- Ach ja, misschien draait hij nog bij? En anders genoeg in de oceaan ofzo :D
Zo'n wel/niet twijfelaar/2e keus gezever is toch ook niks? Moet je zelf toch ook niet willen, het is graag of niet.

Mijn persoonlijke mening, drama in het begin (<6 maanden) dan hou maar snel op.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:33:24 #134
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164807239
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:31 schreef JAOC het volgende:

[..]

Zo'n wel/niet twijfelaar/2e keus gezever is toch ook niks? Moet je zelf toch ook niet willen, het is graag of niet.

Mijn persoonlijke mening, drama in het begin (<6 maanden) dan hou maar snel op.
Sommige mensen helpt het juist om iemand even niet te zien...dat veroorzaakt dan het missen gevoel en de realisatie dat die ander daadwerkelijk wat betekent. Kleine kans en ik zeg niet dat het fijn is, maar in sommige gevallen kan het dan alsnog werken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:35:00 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164807276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Balen joh, ging zo goed -O- Ach ja, misschien draait hij nog bij? En anders genoeg in de oceaan ofzo :D
Mja, wat mij betreft is hij dan te laat :). Hij zei dat ie me heel erg leuk vindt, maar niet weet of hij verliefd is/verliefd kan worden. In het begin hebben we veel kunnen daten, de laatste maand maar weinig ivm hoogseizoen, en nu komt ie hiermee. Sja, dan houdt het op toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:35:11 #136
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164807284
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:31 schreef JAOC het volgende:

[..]

Zo'n wel/niet twijfelaar/2e keus gezever is toch ook niks? Moet je zelf toch ook niet willen, het is graag of niet.

Mijn persoonlijke mening, drama in het begin (<6 maanden) dan hou maar snel op.
Klopt. In het begin moet het gewoon automatisch gaan. Dat je ernaar uit kijkt om elkaar te zien, zonder veel gedoe etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:35:48 #137
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164807294
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja, wat mij betreft is hij dan te laat :). Hij zei dat ie me heel erg leuk vindt, maar niet weet of hij verliefd is/verliefd kan worden. In het begin hebben we veel kunnen daten, de laatste maand maar weinig ivm hoogseizoen, en nu komt ie hiermee. Sja, dan houdt het op toch?
Genoeg kansen gehad dan inderdaad. Wel jammer!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:38:08 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164807350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Genoeg kansen gehad dan inderdaad. Wel jammer!
Daarom :). Hij was eerlijk, ik ben dat ook geweest. Volgens mij schrok ie wel toen ik zei dat ik dan ook verder geen contact meer hoef.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:39:18 #139
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164807381
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daarom :). Hij was eerlijk, ik ben dat ook geweest. Volgens mij schrok ie wel toen ik zei dat ik dan ook verder geen contact meer hoef.
Eer aan jezelf houden ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:40:10 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164807401
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Eer aan jezelf houden ^O^
Nah, heeft volgens mij niks met eer te maken. Meer met dat ik gewoon geen zin heb in koetjes/kalfjes geneuzel met iemand de ik wel leuk vind, maar die mij niet op zo'n manier ziet zitten :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:42:16 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164807447
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nah, heeft volgens mij niks met eer te maken. Meer met dat ik gewoon geen zin heb in koetjes/kalfjes geneuzel met iemand de ik wel leuk vind, maar die mij niet op zo'n manier ziet zitten :P.
Ah ja. Begrijpelijk :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:46:34 #142
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164807543
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jawel. Dat vind ik zeker. Maar uit zijn toon maak ik op dat het m toch niet gaat worden :). Dus dan maak ik voor mezelf de keuze er niet mee door te gaan. Ik heb wel aangegeven dat ik altijd open sta voor een gesprek over hoe of wat, maar gezellig kletsen over koetjes en kalfjes hoeft voor mij niet :).
Waarom dan niet er vol voor gaan en proberen hem te overtuigen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:47:05 #143
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164807556
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:28 schreef yats het volgende:

[..]

Nou, zeer simpel inderdaad, maar niet voor iedereen. Ieder mens is anders he?
True. Niet iedereen doet dat even makkelijk. Maar neemt niet weg dat het wel zo eenvoudig werkt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164807638
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Sommige mensen helpt het juist om iemand even niet te zien...dat veroorzaakt dan het missen gevoel en de realisatie dat die ander daadwerkelijk wat betekent. Kleine kans en ik zeg niet dat het fijn is, maar in sommige gevallen kan het dan alsnog werken.
Mwa, ik weet niet. Denk dat dat "missen gevoel" in het echt vaker een realisatie is van dat ze niks 'beters' kunnen krijgen.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:49:40 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164807642
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom dan niet er vol voor gaan en proberen hem te overtuigen?
Zodat ik zelf verliefd word en als hij alsnog niks voelt ik dat kan gaan verwerken? Nee, sorry. Ik zit net weer een beetje goed in mijn vel na veel tegenslag, dat kan ik er even niet bij hebben :). Hij had het er zelf over dat hij me niet aan het lijntje wil houden.

Het gesprek van gisteren heeft me al verdrietig genoeg gemaakt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164807670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom dan niet er vol voor gaan en proberen hem te overtuigen?
Dat heeft toch juist een omgekeerd effect?


Jammer Samzz, was wel positief dacht ik maar helaas -O-
FOK! is net een groot tijdschrift
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:52:39 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164807726
En overtuigen van wat? Dat je toch wel leuk bent? Als het goed is heeft hij ondertussen een redelijk beeld van hoe ze in elkaar zit.
Blijkbaar is dat (zeker nu er niet meer gedate kan worden ivm drukte) niet voldoende.
pi_164807811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom dan niet er vol voor gaan en proberen hem te overtuigen?
Als je al van iemand zou houden zou ik hier echt helemaal voor zijn. Maar in de datingfase al?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:02:35 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164808001
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zodat ik zelf verliefd word en als hij alsnog niks voelt ik dat kan gaan verwerken? Nee, sorry. Ik zit net weer een beetje goed in mijn vel na veel tegenslag, dat kan ik er even niet bij hebben :). Hij had het er zelf over dat hij me niet aan het lijntje wil houden.

Het gesprek van gisteren heeft me al verdrietig genoeg gemaakt :).
Maar als je hem echt leuk vind zulje er misschien ooit spijt van krijgen dat je die moeite niet gedaan hebt?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:03:10 #150
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164808017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:55 schreef Allures het volgende:

[..]

Als je al van iemand zou houden zou ik hier echt helemaal voor zijn. Maar in de datingfase al?
Hmm, dat is misschien ook wel zo inderdaad.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:05:06 #151
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164808079
Wat een gepuzzel. Wel willen daten maar eigenlijk geen tijd hebben vanavond...

Wel positief dat ze ondanks dat ze eigenlijk geen tijd heeft wel vol blijft houden dat het gewoon doorgaat en dat ze tijd gaat maken. Ook nadat ik heb gezegd dat ik er alle begrip voor heb mocht ze het afzeggen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164808123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar als je hem echt leuk vind zulje er misschien ooit spijt van krijgen dat je die moeite niet gedaan hebt?
Er zullen toch vast wel kerels zijn die wel 100% voor haar willen gaan? Dan ben je zo'n draaikont snel weer vergeten.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:07:35 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164808155
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Er zullen toch vast wel kerels zijn die wel 100% voor haar willen gaan? Dan ben je zo'n draaikont snel weer vergeten.
Maar heb je daarbij hetzelfde gevoel, dezelfde intenties en is die net zo leuk als deze? Als een vrouw echt leuk is zou ik het niet zo heel snel opgeven. Maar dat is misschien ook meer mijn persoonlijkheid :)

Je kiest toch niet iemand alleen omdat hij wel 100% voor jou wilt gaan. Je kiest iemand omdat diegene leuk is, er een klik is etc.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164808296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom dan niet er vol voor gaan en proberen hem te overtuigen?
Omdat het 9 van de 10 keer geen zin heeft en iemand die jou niet leuk genoeg vindt niet de moeite waard is. Zie : https://markmanson.net/fuck-yes
pi_164808344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar heb je daarbij hetzelfde gevoel, dezelfde intenties en is die net zo leuk als deze? Als een vrouw echt leuk is zou ik het niet zo heel snel opgeven. Maar dat is misschien ook meer mijn persoonlijkheid :)

Je kiest toch niet iemand alleen omdat hij wel 100% voor jou wilt gaan. Je kiest iemand omdat diegene leuk is, er een klik is etc.
Ik wil dat wel hoor. Iemand die ook 100% voor mij gaat en andersom. Anders hoeft het van mij niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164808395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:07 schreef sanger het volgende:
Je kiest toch niet iemand alleen omdat hij wel 100% voor jou wilt gaan. Je kiest iemand omdat diegene leuk is, er een klik is etc.
En nu kan ze weer een kerel tegenkomen waarbij dit alles wél het geval is.
pi_164808407
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

En nu kan ze weer een kerel tegenkomen waarbij dit alles wél het geval is.
Precies dit
Maar misschien denk je alleen maar zo als mensen tegen komen niet super ingewikkeld is
pi_164808559
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja, wat mij betreft is hij dan te laat :). Hij zei dat ie me heel erg leuk vindt, maar niet weet of hij verliefd is/verliefd kan worden. In het begin hebben we veel kunnen daten, de laatste maand maar weinig ivm hoogseizoen, en nu komt ie hiermee. Sja, dan houdt het op toch?
Kan nog veranderen, maar snap wel dat je geen zin hebt om daarop te hopen/wachten.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:25:47 #159
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164808653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik wil dat wel hoor. Iemand die ook 100% voor mij gaat en andersom. Anders hoeft het van mij niet.
Ik bedoel meer dat iemand die 100% voor jou gaat niet per se ook altijd iemand is waar jij ook 100% voor wilt gaan :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164808679
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat iemand die 100% voor jou gaat niet per se ook altijd iemand is waar jij ook 100% voor wilt gaan :)
maar allebei is toch ook gewoon haalbaar? Waarom dat dan niet opzoeken
pi_164808773
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat iemand die 100% voor jou gaat niet per se ook altijd iemand is waar jij ook 100% voor wilt gaan :)
En dan ga je er dus niet voor toch? Dus als het dan andersom is, dat jij wel 100% wil maar die ander niet, dan laat je het toch ook zitten?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:40:17 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164809006
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:26 schreef Allures het volgende:

[..]

maar allebei is toch ook gewoon haalbaar? Waarom dat dan niet opzoeken
Dat weet je niet he :P

Maar snap wel als men er niet op wilt wachten hoor, begrijp me niet verkeerd.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:41:31 #163
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164809037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:30 schreef Operc het volgende:

[..]

En dan ga je er dus niet voor toch? Dus als het dan andersom is, dat jij wel 100% wil maar die ander niet, dan laat je het toch ook zitten?
Uiteindelijk wel ja. Maar ik zou wel kijken of er toch niet meer in zit.

Denk ik dan he. Ik heb die ervaring nog niet. Misschien sta ik er nu wel zo in omdat ik alleen maar wat langere relaties heb gehad en totaal nog geen ervaringen met bovengenoemde situatie :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164809048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat weet je niet he :P

Maar snap wel als men er niet op wilt wachten hoor, begrijp me niet verkeerd.
waarom zou het niet haalbaar zijn?

Ik heb het al een keer of 192883 gehad dus misschien dat ik er daarom makkelijk op vertrouw dat het haalbaar is
pi_164809228
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel ja. Maar ik zou wel kijken of er toch niet meer in zit.

Denk ik dan he. Ik heb die ervaring nog niet. Misschien sta ik er nu wel zo in omdat ik alleen maar wat langere relaties heb gehad en totaal nog geen ervaringen met bovengenoemde situatie :)
Iedereen staat er anders in inderdaad. :) Als iemand tegen mij zou zeggen te twijfelen nog voordat het een relatie is, dan zou ik er ook wel klaar mee zijn denk ik.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:53:11 #166
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164809307
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Omdat het 9 van de 10 keer geen zin heeft en iemand die jou niet leuk genoeg vindt niet de moeite waard is. Zie : https://markmanson.net/fuck-yes
Goede link wel :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:55:02 #167
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164809353
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:41 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom zou het niet haalbaar zijn?

Ik heb het al een keer of 192883 gehad dus misschien dat ik er daarom makkelijk op vertrouw dat het haalbaar is
Omdat je niet weet of je ooit iemand tegenkomt die datzelfde in je los maakt. Dat gevoel, die klik.

Maar nogmaals, ik heb alleen langere relaties gehad en dus sowieso nooit echt vaak die klik gevoeld. En nog geen ervaring hoe dat bij daten werkt. Kan ook zijn dat ik daar nog achter kom natuurlijk :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164809691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Omdat je niet weet of je ooit iemand tegenkomt die datzelfde in je los maakt. Dat gevoel, die klik.

Maar nogmaals, ik heb alleen langere relaties gehad en dus sowieso nooit echt vaak die klik gevoeld. En nog geen ervaring hoe dat bij daten werkt. Kan ook zijn dat ik daar nog achter kom natuurlijk :P
Tja dat is dan een verschil in hoe we tegen die 'klik' aan kijken
Ik heb al een keer of 6 echt van iemand gehouden, die ook van mij hield. Verliefdheid kan ik niet eens meer tellen
Dus ik ga er nogal makkelijk vanuit dat als het me eerder lukte, het nog wel eens lukt. Ik denk niet dat liefde een 'eindig' iets is wat opgebruikt kan zijn of zo. Of een of andere heilige graal die je maar 1 of 2x in je leven tegen komt
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:22:18 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164810027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Allures het volgende:

[..]

Tja dat is dan een verschil in hoe we tegen die 'klik' aan kijken
Ik heb al een keer of 6 echt van iemand gehouden, die ook van mij hield. Verliefdheid kan ik niet eens meer tellen
Dus ik ga er nogal makkelijk vanuit dat als het me eerder lukte, het nog wel eens lukt. Ik denk niet dat liefde een 'eindig' iets is wat opgebruikt kan zijn of zo. Of een of andere heilige graal die je maar 1 of 2x in je leven tegen komt
Wel mee eens :Y. Meer vissen in de zee, dus.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:24:14 #170
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164810067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Allures het volgende:

[..]

Tja dat is dan een verschil in hoe we tegen die 'klik' aan kijken
Ik heb al een keer of 6 echt van iemand gehouden, die ook van mij hield. Verliefdheid kan ik niet eens meer tellen
Dus ik ga er nogal makkelijk vanuit dat als het me eerder lukte, het nog wel eens lukt. Ik denk niet dat liefde een 'eindig' iets is wat opgebruikt kan zijn of zo. Of een of andere heilige graal die je maar 1 of 2x in je leven tegen komt
Dat denk ik ook dan. Ik ben pas 3x echt verliefd geweest (en heb ook pas 3x van iemand gehouden).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 12:25:14 #171
45833 crew  Fogel
pi_164810092
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wel mee eens :Y. Meer vissen in de zee, dus.
Komt daar de term "zeevissen in Thailand" vandaan?

Zogauw mijn ex verhuisd is ga ik ook daten. Dit topic is vrij leerzaam, vooral de posts van sanger omdat hij een soortgelijke situatie heeft. :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 12:26:15 #172
447051 crew  Peejtur
pi_164810115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar als je hem echt leuk vind zulje er misschien ooit spijt van krijgen dat je die moeite niet gedaan hebt?
Blijf er nou eens niet zo over doordraven. Hoe vaak moet men het zeggen dat ze niet meer verder wilt?
pi_164810137
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:26 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Blijf er nou eens niet zo over doordraven. Hoe vaak moet men het zeggen dat ze niet meer verder wilt?
:D Dude :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 12:28:02 #174
447051 crew  Peejtur
pi_164810151
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D Dude :D
Ik kan daar zo slecht tegen dat iemand continue een weerwoord heeft :') :D
pi_164810165
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:28 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ik kan daar zo slecht tegen dat iemand continue een weerwoord heeft :') :D
Eigenaardig dat je dat zo leest :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:30:07 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164810204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Komt daar de term "zeevissen in Thailand" vandaan?

Zogauw mijn ex verhuisd is ga ik ook daten. Dit topic is vrij leerzaam, vooral de posts van sanger omdat hij een soortgelijke situatie heeft. :)
Jij ook :O

Jij zat toch in het buitenland, of vergis ik me nu?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:30:29 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164810213
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:26 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Blijf er nou eens niet zo over doordraven. Hoe vaak moet men het zeggen dat ze niet meer verder wilt?
Ik probeer te begrijpen waarom enzo :) Probeer niet mijn gelijk te halen ofzo :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:31:10 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164810231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eigenaardig dat je dat zo leest :D
Ja indd.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:32:27 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164810266
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Komt daar de term "zeevissen in Thailand" vandaan?

Zogauw mijn ex verhuisd is ga ik ook daten. Dit topic is vrij leerzaam, vooral de posts van sanger omdat hij een soortgelijke situatie heeft. :)
I guess _O-.

Ik wens je succes :*. Lijkt me heel lastig na zoveel tijd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:43:57 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164810515
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja indd.
Ik vat het ook niet zo op, iig :).

Maar weet je wat het is, we zaten i de dating-fase, ik zag met hem wel een toekomst, voor zover ik daarover na heb gedacht want nog zo pril, hij (nog) niet met mij en hij weet niet of hij verliefd is/zou kunnen worden of niet. Ik heb meer dan genoeg ervaring om te weten dat wanneer iets er na 2 maand nog niet is, ook zeer waarschijnlijk niet gaat komen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 12:44:38 #181
45833 crew  Fogel
pi_164810534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Jij ook :O

Jij zat toch in het buitenland, of vergis ik me nu?
Jup.
Ja, klopt.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

I guess _O-.

Ik wens je succes :*. Lijkt me heel lastig na zoveel tijd.
Dank je :)
Ze heeft in ieder geval net te horen gekregen dat haar bod op een huis geaccepteerd is, dus dat hoofdstuk is nu in ieder geval bijna afgesloten.

Kan ik mooi in de oneven weken dames mee naar huis slepen :')
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:48:25 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164810617
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:44 schreef Fogel het volgende:

[..]

Jup.
Ja, klopt.

[..]

Dank je :)
Ze heeft in ieder geval net te horen gekregen dat haar bod op een huis geaccepteerd is, dus dat hoofdstuk is nu in ieder geval bijna afgesloten.

Kan ik mooi in de oneven weken dames mee naar huis slepen :')
_O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 13:02:38 #183
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164810967
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:32 schreef Samzz het volgende:
Ik wens je succes :*. Lijkt me heel lastig na zoveel tijd.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vat het ook niet zo op, iig :).

Maar weet je wat het is, we zaten i de dating-fase, ik zag met hem wel een toekomst, voor zover ik daarover na heb gedacht want nog zo pril, hij (nog) niet met mij en hij weet niet of hij verliefd is/zou kunnen worden of niet. Ik heb meer dan genoeg ervaring om te weten dat wanneer iets er na 2 maand nog niet is, ook zeer waarschijnlijk niet gaat komen :).
Dus misschien dat het bij mij ook met de ervaring meekomt dan :P

Maar jij was na die twee maanden dus ook nog niet echt verliefd begrijp ik?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 13:03:19 #184
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164810987
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:44 schreef Fogel het volgende:

[..]

Jup.
Ja, klopt.

[..]

Dank je :)
Ze heeft in ieder geval net te horen gekregen dat haar bod op een huis geaccepteerd is, dus dat hoofdstuk is nu in ieder geval bijna afgesloten.

Kan ik mooi in de oneven weken dames mee naar huis slepen :')
Noorwegen nog steeds of nu terug in NL?

En nog een overeenkomst, ik heb ook in de oneven weken de kids niet :D Zorg je wel voor een gevulde koelkast ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 13:29:50 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164811645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:02 schreef sanger het volgende:

[..]


[..]

Dus misschien dat het bij mij ook met de ervaring meekomt dan :P

Maar jij was na die twee maanden dus ook nog niet echt verliefd begrijp ik?
Niet tot over mijn oren. Maar dat heb ik nooit, dat groeit bij mij. Ik had wel die kriebelbuik en zo :). Daarom was ik ook best sad dat t niet wederzijds is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 14:11:09 #186
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164812722
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet tot over mijn oren. Maar dat heb ik nooit, dat groeit bij mij. Ik had wel die kriebelbuik en zo :). Daarom was ik ook best sad dat t niet wederzijds is.
Ik heb dat dus wel. Niet vaak, maar wel relatief snel na iemand te leren kennen. Dat is voor mij ook het teken om er vol voor te gaan dan :) Als ik dat niet krijg/heb dan stop ik er sowieso wel mee denk ik.

En komt goed zo te lezen :) Komt tijd komt man :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164813582
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet tot over mijn oren. Maar dat heb ik nooit, dat groeit bij mij. Ik had wel die kriebelbuik en zo :). Daarom was ik ook best sad dat t niet wederzijds is.
Blijft jammer :{

ik kreeg er vandaag ineens een curve ball bij. Iets met exen-geneuzel. Zal ik weer hebben, iemand die niet over zijn ex heen is... date gaat vooralsnog zondag wel door, ze vindt me wel echt leuk, blijft ze benadrukken, maar blijkbaar stond/staat dat gevoel haar nu een beetje in de weg.

Ga zondag die date maar als graadmeter gebruiken, voel hem ergens alweer aankomen. Misschien moeten we maar een zelfhulpgroepje oprichten San, met een goede borrel erbij :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164813698
Paiq.. op zich leuk gesprek... maar wanneer d'r foto's zichtbaar zijn is het zó niet mijn type... dus maar afgekapt. Treurig, maar helaas ook vaak genoeg bij mij :P
pi_164813774
Ik zou me niet te druk maken om wat nu precies jouw type is, maar gewoon zoveel mogelijk dates aangrijpen om te leren hoe sociaal contact nu eigenlijk werkt.

Maar he, wie ben ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_164813787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Paiq.. op zich leuk gesprek... maar wanneer d'r foto's zichtbaar zijn is het zó niet mijn type... dus maar afgekapt. Treurig, maar helaas ook vaak genoeg bij mij :P
Gaan we door met elke brainfart te posten?
pi_164813815
Zeg dat OKCupid he... als ik aangesproken wordt door iemand die gewoon in Nederland woont dan spreken ze me steeds in het Engels aan.. Ook Nederlandse profielen zijn in het Engels. Is het daar de gewoonte om alles in het Engels te zetten of heb ik hier te maken met expats/nepprofielen?
pi_164813841
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zou me niet te druk maken om wat nu precies jouw type is, maar gewoon zoveel mogelijk dates aangrijpen om te leren hoe sociaal contact nu eigenlijk werkt.

Maar he, wie ben ik.
Als ze je niet aanstaat kan ik zelfs niet faken dat ik interesse in d'r heb... Bril en gezet oftewel geen verleidelijke uitraling is geen goede combi.
pi_164813846
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:49 schreef Elvi het volgende:
Zeg dat OKCupid he... als ik aangesproken wordt door iemand die gewoon in Nederland woont dan spreken ze me steeds in het Engels aan.. Ook Nederlandse profielen zijn in het Engels. Is het daar de gewoonte om alles in het Engels te zetten of heb ik hier te maken met expats/nepprofielen?
Er zitten veel expats op okcupid.
pi_164813866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ze je niet aanstaat kan ik zelfs niet faken dat ik interesse in d'r heb... Bril en ietwat gezet oftewel geen verleidelijke uitraling is geen goede combi.
Je hoeft ook geen interesse te hebben. Leer gewoon omgaan met mensen, daar schort namelijk nogal wat aan bij je.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:07:03 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164814158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Blijft jammer :{

ik kreeg er vandaag ineens een curve ball bij. Iets met exen-geneuzel. Zal ik weer hebben, iemand die niet over zijn ex heen is... date gaat vooralsnog zondag wel door, ze vindt me wel echt leuk, blijft ze benadrukken, maar blijkbaar stond/staat dat gevoel haar nu een beetje in de weg.

Ga zondag die date maar als graadmeter gebruiken, voel hem ergens alweer aankomen. Misschien moeten we maar een zelfhulpgroepje oprichten San, met een goede borrel erbij :+
Aaah niet waar... En het ging zo lekker toch?

Iemand die niet over de ex heen is... Mja :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164814192
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Er zitten veel expats op okcupid.
Vooral uit ehm... moslimlanden? Want die reageren wel vaak op mn profiel _O- (naja de foto want ben nu pas bezig met invullen :') )
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:19:18 #197
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164814403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Vooral uit ehm... moslimlanden? Want die reageren wel vaak op mn profiel _O- (naja de foto want ben nu pas bezig met invullen :') )
Rijke sjeik aan de haak slaan :P.

OKCupid ga ik denk ik ook eens proberen denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164814420
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Aaah niet waar... En het ging zo lekker toch?

Iemand die niet over de ex heen is... Mja :{.
Ja je snapt er dan weinig van he. Gisteren stelt zij nog heel enthousiast voor om dit weekend wat leuks te gaan doen, dag erna krijg je er deze nog even achteraan. Het stomme is dat ze zegt dat zij degene was die de relatie had stopgezet. Maar blijkbaar had haar ex na 3 dagen alweer een andere vriendin. Waarschijnlijk steekt het haar dat ie dan zo snel over haar heen was. Ofzo. Ik weet het niet, we zullen het er vast nog wel over hebben. Weet ook niet hoe lang dit geleden is. (misschien moet het onderdeel worden van de voorselectie :+)

Ik ga gewoon kijken wat zondag brengt, als het gevoel niet in de buurt komt van de eerste twee dates ga ik flink achter m'n oren krabben en wellicht de eer aan mezelf houden. Ik hoef geen garanties (logisch na 3 dates pas :')), maar wel een beetje perspectief. Wil wel erg m'n best doen en geduld hebben, maar niet aan een dood paard blijken te trekken. Moeilijke is dat ik weinig kan veranderen aan dat gevoel of hoe zij daar mee omgaat richting mij. Ik zoek wel toenadering maar als zij dan wat afstandelijker blijft, tsja, zeg het maar. We gaan het zien, verder laat ik het hier even rusten, anders wordt het weer teveel lief dagboek hier. :')
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164814476
Date en ik zitten in die vervelende laten-we-vannacht-eens-apart-slapen-en-een-fatsoenlijke-nachtrust-pakk...-eeeh-misschien-morgen-fase :') :O :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164814510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Vooral uit ehm... moslimlanden? Want die reageren wel vaak op mn profiel _O- (naja de foto want ben nu pas bezig met invullen :') )
dat word wel minder. Als je dingen veranderd kom je even 'bovenaan' te staan. Dan krijg je die inderdaad veel

Verder heb ik daar geen foto en een profiel in het nederlands. Scheelt echt ongeveer 20 niet-serieuze berichten per dag.
Dan moet je zelf wel wat activeren zoeken op de site en mannen als eerste benaderen maar ik vind dat zo veel fijner dan een berichten box vol 'hey' en 'I am serious man looking for beautiful woman. I am honest man looking for deep love conection and the sex'
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:23:47 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164814520
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:19 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja je snapt er dan weinig van he. Gisteren stelt zij nog heel enthousiast voor om dit weekend wat leuks te gaan doen, dag erna krijg je er deze nog even achteraan. Het stomme is dat ze zegt dat zij degene was die de relatie had stopgezet. Maar blijkbaar had haar ex na 3 dagen alweer een andere vriendin. Waarschijnlijk steekt het haar dat ie dan zo snel over haar heen was. Ofzo. Ik weet het niet, we zullen het er vast nog wel over hebben. Weet ook niet hoe lang dit geleden is. (misschien moet het onderdeel worden van de voorselectie :+)

Ik ga gewoon kijken wat zondag brengt, als het gevoel niet in de buurt komt van de eerste twee dates ga ik flink achter m'n oren krabben en wellicht de eer aan mezelf houden. Ik hoef geen garanties (logisch na 3 dates pas :')), maar wel een beetje perspectief. Wil wel erg m'n best doen en geduld hebben, maar niet aan een dood paard blijken te trekken. Moeilijke is dat ik weinig kan veranderen aan dat gevoel of hoe zij daar mee omgaat richting mij. Ik zoek wel toenadering maar als zij dan wat afstandelijker blijft, tsja, zeg het maar. We gaan het zien, verder laat ik het hier even rusten, anders wordt het weer teveel lief dagboek hier. :')
Heb een beetje het idee dat je rebound bent?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164814527
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Rijke sjeik aan de haak slaan :P.

OKCupid ga ik denk ik ook eens proberen denk ik.
Tot nu toe vind ik OkCupid tegenvallen, maar dat kan ook komen omdat ik het nog niet echt een kans heb gegeven door mn profiel niet in te vullen :') Dan krijg je niet echt matches die ook bij je passen denk ik... Maar goed ik werk er nu aan (hard werken dat daten ;( ) :P
pi_164814529
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Date en ik zitten in die vervelende laten-we-vannacht-eens-apart-slapen-en-een-fatsoenlijke-nachtrust-pakk...-eeeh-misschien-morgen-fase :') :O :')
Ik ben slecht in die fase :') ik heb alleen tijd nodig! Laat me met rust :')
pi_164814547
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:24 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ben slecht in die fase :') ik heb alleen tijd nodig! Laat me met rust :')
Ik verdomme ook :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164814617
Oh shit ik vind het wel jammer dat ik geen profielen mag delen hier, want er zitten wel hilarische bij zeg _O-

Mag je wel stukjes knippen en plakken uit de profielen (zonder dat er persoonlijke info tussen zit) als je niet kan achetrhalen bij wie het hoort? _O-
pi_164814710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:27 schreef Elvi het volgende:
Oh shit ik vind het wel jammer dat ik geen profielen mag delen hier, want er zitten wel hilarische bij zeg _O-

Mag je wel stukjes knippen en plakken uit de profielen (zonder dat er persoonlijke info tussen zit) als je niet kan achetrhalen bij wie het hoort? _O-
Ben benieuwd of er iets uit mijn profiel voorbij komt. _O-
pi_164814717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:23 schreef Elvi het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik OkCupid tegenvallen, maar dat kan ook komen omdat ik het nog niet echt een kans heb gegeven door mn profiel niet in te vullen :') Dan krijg je niet echt matches die ook bij je passen denk ik... Maar goed ik werk er nu aan (hard werken dat daten ;( ) :P
Nee nee, op okcupid word je sowieso overladen door mannen met wie je geen match hebt. Maar je kunt de berichtjes filteren als je onder 70% zit. Ik heb in ieder geval als man nog geen succes gehad. Geen idee, nog waarom.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164814721
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb een beetje het idee dat je rebound bent?
Kan, maar daarvoor weet ik niet voldoende over haar vorige relatie. Hebben we het ook niet over gehad. Ga ik nu wel uitzoeken natuurlijk. Als het erg kort is geleden, dan zou ik die conclusie kunnen trekken ja. Dan zal ik het haar ook wel op de vrouw af vragen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164814739
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:27 schreef Elvi het volgende:
Oh shit ik vind het wel jammer dat ik geen profielen mag delen hier, want er zitten wel hilarische bij zeg _O-

Mag je wel stukjes knippen en plakken uit de profielen (zonder dat er persoonlijke info tussen zit) als je niet kan achetrhalen bij wie het hoort? _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164814747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:27 schreef Elvi het volgende:
Oh shit ik vind het wel jammer dat ik geen profielen mag delen hier, want er zitten wel hilarische bij zeg _O-

Mag je wel stukjes knippen en plakken uit de profielen (zonder dat er persoonlijke info tussen zit) als je niet kan achetrhalen bij wie het hoort? _O-
Doe maar, ben benieuwd
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164814852
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ben benieuwd of er iets uit mijn profiel voorbij komt. _O-
Ik kijk nu naar een man met baard in groene tutu. Ben jij dat?
pi_164814918
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik kijk nu naar een man met baard in groene tutu. Ben jij dat?
Betrapt. ;( ik moet dat profiel weer eens bij bijwerken met wat nieuwere info.
pi_164814995
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:31 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee nee, op okcupid word je sowieso overladen door mannen met wie je geen match hebt. Maar je kunt de berichtjes filteren als je onder 70% zit. Ik heb in ieder geval als man nog geen succes gehad. Geen idee, nog waarom.
Man/vrouw verhouding is daar ontzettend scheef in Nederland en je moet passen bij dat alternatieve volk dat daar zit. Veel feministen en social justice warrior types.
pi_164815056
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:42 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Man/vrouw verhouding is daar ontzettend scheef in Nederland en je moet passen bij dat alternatieve volk dat daar zit. Veel feministen en social justice warrior types.
Ja vind je? Ik zie vooral conservatievere typjes.
pi_164815221
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:42 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Man/vrouw verhouding is daar ontzettend scheef in Nederland en je moet passen bij dat alternatieve volk dat daar zit. Veel feministen en social justice warrior types.
Ja, dat klopt. Het is idd een cockfest.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164815477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja vind je? Ik zie vooral conservatievere typjes.
Mijn ervaring is ook veel alternatieve, feministen, vegans en dat soort spul. Totaal niet mijn types, dus was er zeer snel klaar mee.
pi_164815568
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:02 schreef JAOC het volgende:

[..]

Mijn ervaring is ook veel alternatieve, feministen, vegans en dat soort spul. Totaal niet mijn types, dus was er zeer snel klaar mee.
Misschien is de mannelijke bevolking wat anders op okcupid.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164815571
Het ligt er denk ik een beetje aan wat je alternatief en feministisch vind...
pi_164815579
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:51 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Het is idd een cockfest.
Hoe weten jullie dat?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164815596
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe weten jullie dat?
Ik heb een vals vrouwenprofiel aangemaakt om de mannen in mijn nabije regio te tellen en je kunt het ook op internet lezen. En je kunt ook lezen hoe ze zich gedragen, dat maakt het nog lastiger als man.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164815625
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:07 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik heb een vals vrouwenprofiel aangemaakt om de mannen in mijn nabije regio te tellen en je kunt het ook op internet lezen. En je kunt ook lezen hoe ze zich gedragen, dat maakt het nog lastiger als man.
Je hebt een vals profiel gemaakt om je kansen in te schatten? _O- Dat is pas dedication... ik vul pas na 2 weken mn datingprofiel in :')
pi_164815665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je hebt een vals profiel gemaakt om je kansen in te schatten? _O- Dat is pas dedication... ik vul pas na 2 weken mn datingprofiel in :')
Ach, dat krijg je van een wiskundige :P Vond het wel grappig dat mannen naar mijn lege profiel berichtjes stuurden, dat is pas wanhoop, dan weet je hoe erg het aan toegaat _O-
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164815696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:11 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ach, dat krijg je van een wiskundige :P Vond het wel grappig dat mannen naar mijn lege profiel berichtjes stuurden, dat is pas wanhoop, dan weet je hoe erg het aan toegaat _O-
Ja dat deden ze bij mij ook :') "ik zag je profiel en ik kon je niet loslaten" gast er staat alleen een foto op :') Chill.
pi_164815754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:12 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja dat deden ze bij mij ook :') "ik zag je profiel en ik kon je niet loslaten" gast er staat alleen een foto op :') Chill.
Nee, jij snapt er ook niets van wat zo'n foto doet met mannen. :{w :7
For great justice!
pi_164815841
Ok dit berichtje krijg ik net en is echt supergrappig:

quote:
Nice profile and original pics
You are an interesting woman, quite sophisticated
What do you like to do in your everyday life?
Ciao
Ik heb 1 foto en als ik iets niet ben dan is het 'sophisticated' _O- Er is ook echt niks wat daarop wijst.
Volgens mij sturen deze mannen hetzelfde berichtje naar elke vrouw die ze bij de matches zien staan.
pi_164815918
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:19 schreef Elvi het volgende:
Ok dit berichtje krijg ik net en is echt supergrappig:

[..]

Ik heb 1 foto en als ik iets niet ben dan is het 'sophisticated' _O- Er is ook echt niks wat daarop wijst.
Volgens mij sturen deze mannen hetzelfde berichtje naar elke vrouw die ze bij de matches zien staan.
"Pics"

Gewoon copy pasta dit, naar genoeg vrouwen sturen en er is er vanzelf wel 1 die er in trapt.
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 16:25:17 #227
447051 crew  Peejtur
pi_164815947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eigenaardig dat je dat zo leest :D
Zo komt het op mij over. Lees het misschien verkeerd :)
pi_164815961
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

"Pics"

Gewoon copy pasta dit, naar genoeg vrouwen sturen en er is er vanzelf wel 1 die er in trapt.
"TIETUH!" :7
For great justice!
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 16:26:04 #229
447051 crew  Peejtur
pi_164815968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik probeer te begrijpen waarom enzo :) Probeer niet mijn gelijk te halen ofzo :)
Bij deze, dan lees ik het verkeerd. Mijn excuses :)
pi_164816018
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Q. het volgende:

[..]

"TIETUH!" :7
Nee dat is op Paiq :') daar heb ik 2 keer iemand toegevoegd op whatsapp en toen kreeg ik meteen dickpics. Of ik even tietenpics wilde terugsturen }:| Het waren volwassen mannen he, die dit vroegen -O-
pi_164816040
Je hebt faxie gevonden dus. _O_
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:29:00 #232
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164816042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee dat is op Paiq :') daar heb ik 2 keer iemand toegevoegd op whatsapp en toen kreeg ik meteen dickpics. Of ik even tietenpics wilde terugsturen }:| Het waren volwassen mannen he, die dit vroegen -O-
_O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164816060
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:29 schreef sanger het volgende:

[..]

_O-
Als de nood hoog is... ik heb het overigens nog nooit gedaan :')
pi_164816148
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee dat is op Paiq :') daar heb ik 2 keer iemand toegevoegd op whatsapp en toen kreeg ik meteen dickpics. Of ik even tietenpics wilde terugsturen }:| Het waren volwassen mannen he, die dit vroegen -O-
En dat heb je natuurlijk gedaan? Voor wat hoort wat. :7
For great justice!
pi_164816169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee dat is op Paiq :') daar heb ik 2 keer iemand toegevoegd op whatsapp en toen kreeg ik meteen dickpics. Of ik even tietenpics wilde terugsturen }:| Het waren volwassen mannen he, die dit vroegen -O-
hoe oud -O- _O-
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164816174
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:33 schreef Q. het volgende:

[..]

En dat heb je natuurlijk gedaan? Voor wat hoort wat. :7
Nee ik heb een dickpic teruggestuurd en toen bleek ineens dat mensen het niet leuk vinden als ze een onbekende lul op hun scherm krijgen. Vreemd.
pi_164816184
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik heb een dickpic teruggestuurd en toen bleek ineens dat mensen het niet leuk vinden als ze een onbekende lul op hun scherm krijgen. Vreemd.
:D
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164816222
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als de nood hoog is...
Is dat het slechtste idee wat je kunt doen. Weet je bijna zeker dat je niet gaat neuken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164816228
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik heb een dickpic teruggestuurd en toen bleek ineens dat mensen het niet leuk vinden als ze een onbekende lul op hun scherm krijgen. Vreemd.
strakke actie.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164816929
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik heb een dickpic teruggestuurd en toen bleek ineens dat mensen het niet leuk vinden als ze een onbekende lul op hun scherm krijgen. Vreemd.
_O-

Goeie.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 17:34:13 #241
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164817494
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik heb een dickpic teruggestuurd en toen bleek ineens dat mensen het niet leuk vinden als ze een onbekende lul op hun scherm krijgen. Vreemd.
Inspiratie op 9gag opgedaan toevallig? Terechte actie though, ik snap dat soort idioten ook totaal niet.
pi_164817627
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik heb een dickpic teruggestuurd en toen bleek ineens dat mensen het niet leuk vinden als ze een onbekende lul op hun scherm krijgen. Vreemd.
Doe ik ook altijd, wat denken ze wel niet. :(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164818465
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:34 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Inspiratie op 9gag opgedaan toevallig? Terechte actie though, ik snap dat soort idioten ook totaal niet.
Ik kom niet op 9gag dus nee :P maar ik kan me voorstellen dat meer vrouwen het doen omdat ze het zat zijn ;)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:15:14 #244
416020 K44S
The bearded man
pi_164818488
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik kom niet op 9gag dus nee :P maar ik kan me voorstellen dat meer vrouwen het doen omdat ze het zat zijn ;)
Dan zitten ze daar dus blijkbaar niet goed
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:17:54 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164818531
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:15 schreef K44S het volgende:

[..]

Dan zitten ze daar dus blijkbaar niet goed
Of sommige mannen leren normale omgangsvormen. Kom op zeg.

Vage datingsite hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:19:18 #246
416020 K44S
The bearded man
pi_164818563
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Of sommige mannen leren normale omgangsvormen. Kom op zeg.

Vage datingsite hoor.
Tja, bij sommige mannen zit net wat meer oer-man dan bij de "normale" man van tegenwoordig.

Wil niet zeggen dat ik het goedkeur/smakelijk zou vinden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164818944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:19 schreef Elvi het volgende:
Ok dit berichtje krijg ik net en is echt supergrappig:

[..]

Ik heb 1 foto en als ik iets niet ben dan is het 'sophisticated' _O- Er is ook echt niks wat daarop wijst.
Volgens mij sturen deze mannen hetzelfde berichtje naar elke vrouw die ze bij de matches zien staan.
Oh, dit bericht heb ik ook gehad, precies deze woorden!! Ik dacht toen ook: Sophisticated!! waar gaat dit nou helemaal over. Had toen ook 1 foto en verder m'n profiel leeg gehaald.

Denk dat ik m'n profiel daar ook weer ga activeren.
pi_164819027
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik heb een dickpic teruggestuurd en toen bleek ineens dat mensen het niet leuk vinden als ze een onbekende lul op hun scherm krijgen. Vreemd.
HAHA, dit heb ik ook een keer gedaan! Politieagent had me een dick video gestuurd vanonder de zonnebank. Had daarvoor een normaal gesprek met hem en had net m'n nr gegeven. Eerste wat ik krijg is die video "dit is live".
En meteen daarna kreeg de vraag: ik moet woensdag surveilleren in je wijk, zie ik je dan?
Heb ik dus ook een dickpic teruggestuurd.
Het gesprek was toen al gauw afgelopen. Was via Tinder.
pi_164819102
Blijkbaar werkt het af en toe, anders blijven ze het niet proberen.
pi_164819118
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Of sommige mannen leren normale omgangsvormen. Kom op zeg.

Vage datingsite hoor.
Ja precies... Wat denken mannen nou? Dat we bij hun piemel denken "ja dit is de piemel die ik de rest van mn leven wil zien". He is The Chosen Dick.
pi_164819128
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja precies... Wat denken mannen nou? Dat we bij hun piemel denken "ja dit is de piemel die ik de rest van mn leven wil zien". He is The Chosen Dick.
Niet?
For great justice!
pi_164819160
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Blijkbaar werkt het af en toe, anders blijven ze het niet proberen.
Ik denk eigenlijk dat het een soort fetish opzich is. Gewoon het ding waar ze die avond op af trekken
pi_164819192
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:46 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het een soort fetish opzich is. Gewoon het ding waar ze die avond op af trekken
It's a numbers game.

Er is echt wel een keer iemand die er wel op zit te wachten.
pi_164819212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

It's a numbers game.

Er is echt wel een keer iemand die er wel op zit te wachten.
Iemand die heel onzeker is, zonder eigenwaarde. Daar wachten ze op denk ik.
pi_164819227
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:48 schreef Elvi het volgende:

[..]

Iemand die heel onzeker is, zonder eigenwaarde. Daar wachten ze op denk ik.
Lekker makkelijk. :{
pi_164819249
Zijn wel veel mannen met die fetish dan, maar zou kunnen. Of trek ik dat soort kerels aan.. Denk eerder dat ze idd wachten tot er iemand wel positief reageert.

Bij TInder had je vroeger (..vorig jaar) moments waar je dus 24u lang een foto kon delen die voor alle matches zichtbaar was.
Heb ik ook een dickpic gezien met de tekst "wie vanavond date in Amsterdam".
100 % puur Tinder dit. Is m'n halve WA lijst doorgegaan. Zoiets vraagt er gewoon om gedeeld te worden. Die tekst maakte het gewoon af.
pi_164819352
Waar is die tijd gebleven dat je als 12 jarige puber naar een gratis 06 nummer belde als vrouw om volwassen mannen in de maling te nemen die de datingtelefoon belde.

Moest je nog moeite voor doen om naar de telefooncel te lopen.

Dat tinder hadden ze toen moeten uitvinden met Tmf web.


Het is gewoon te gemakkelijk geworden. Verveel je je oh ik ga opzoek naar een date
Hell To The Liars
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:36:03 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164820420
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ze je niet aanstaat kan ik zelfs niet faken dat ik interesse in d'r heb... Bril en gezet oftewel geen verleidelijke uitraling is geen goede combi.
Vrouwen met een bril O+

Overigens verder wel met de rest eens. Ik snap best dat je bepaalde dingen in een date zoekt, maar het is niet dat de keus voor het oprapen ligt en je heel ervaren bent qua hoe dates horen te gaan...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:37:46 #259
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164820460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Vooral uit ehm... moslimlanden? Want die reageren wel vaak op mn profiel _O- (naja de foto want ben nu pas bezig met invullen :') )
Ik weet niet hoe het bij de mannen zit maar qua vrouwen zijn het vaak Duitsers, Engelsen of Amerikanen. Zo heb ik mijn vriendin overigens ook leren kennen, dus er bestaan succesverhalen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Grootste filosoof 2022 woensdag 24 augustus 2016 @ 19:40:42 #260
442397 UitStraling
pi_164820546
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef Droopie het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat je als 12 jarige puber naar een gratis 06 nummer belde als vrouw om volwassen mannen in de maling te nemen die de datingtelefoon belde.

Moest je nog moeite voor doen om naar de telefooncel te lopen.

Dat tinder hadden ze toen moeten uitvinden met Tmf web.

Het is gewoon te gemakkelijk geworden. Verveel je je oh ik ga opzoek naar een date
Dat hele dategebeuren is nog steeds voor mannen en vrouwen die niet echt makkelijk aan een partner komen, vroeger werden ze wel veel meer voor de gek gehouden, het raakt langzaamaan wel wat meer geaccepteerd heb ik het idee
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:42:25 #261
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164820588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:07 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik heb een vals vrouwenprofiel aangemaakt om de mannen in mijn nabije regio te tellen en je kunt het ook op internet lezen. En je kunt ook lezen hoe ze zich gedragen, dat maakt het nog lastiger als man.
Wat maakt het lastiger dan? Ik heb er toch aardig wat dates uit gehaald. Wees gewoon origineel en jezelf, dat werkt het beste.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:51:15 #262
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164820827
Nou, wat moet ik hiervan denken....

Mijn date van vorige week, twee keer mee gedate nu, stuurt een appje. Zo een Facebook plaatje erbij; ben jij Wi-Fi? Want ik voel een verbinding.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:53:22 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164820883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 19:51 schreef sanger het volgende:
Nou, wat moet ik hiervan denken....

Mijn date van vorige week, twee keer mee gedate nu, stuurt een appje. Zo een Facebook plaatje erbij; ben jij Wi-Fi? Want ik voel een verbinding.....
Godverdomme wat slecht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:54:33 #264
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164820921
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Godverdomme wat slecht.
Ja, wil dan op zijn minst 4G zijn :'(
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164821207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 19:51 schreef sanger het volgende:
Nou, wat moet ik hiervan denken....

Mijn date van vorige week, twee keer mee gedate nu, stuurt een appje. Zo een Facebook plaatje erbij; ben jij Wi-Fi? Want ik voel een verbinding.....
Tenenkrommend -O-
pi_164821342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 19:51 schreef sanger het volgende:
Nou, wat moet ik hiervan denken....

Mijn date van vorige week, twee keer mee gedate nu, stuurt een appje. Zo een Facebook plaatje erbij; ben jij Wi-Fi? Want ik voel een verbinding.....
_O-

Laat het ironisch bedoeld zijn.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 20:27:49 #267
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164821758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht dat ik veroordeeld was tot het ontmoeten op sites, maar ben nu al weer even aan het daten, met iemand die ik in het wild tegenkwam...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt leuk om te lezen dit!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:10:16 #268
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164823487
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef Droopie het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat je als 12 jarige puber naar een gratis 06 nummer belde als vrouw om volwassen mannen in de maling te nemen die de datingtelefoon belde.

Moest je nog moeite voor doen om naar de telefooncel te lopen.

Dat tinder hadden ze toen moeten uitvinden met Tmf web.

Het is gewoon te gemakkelijk geworden. Verveel je je oh ik ga opzoek naar een date
Shit dat heb ik ook gewoon uitvreten vroegah :')
pi_164823588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Shit dat heb ik ook gewoon uitvreten vroegah :')
Ik was toen (ook al) een jongetje die zo hoge stem had dat ik die stem niet eens hoefde te verdraaien 😂😂
Hell To The Liars
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:23:18 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164824123
Bluuuh, ik denk dat ik voorlopig maar lekker helemaal niet ga daten :'). Zoveel werk :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164825938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef Samzz het volgende:
Bluuuh, ik denk dat ik voorlopig maar lekker helemaal niet ga daten :'). Zoveel werk :P.
Alleen doen als je er klaar voor bent (hoor wie 't zegt :')).
pi_164826288
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Alleen doen als je er klaar voor bent (hoor wie 't zegt :')).
Misschien is Samzz er wel klaar voor, maar heeft ze er gewoon geen zin in...

Jij bent er nog lang niet klaar voor en toch blijf je het maar doen, met teleurstellingen als gevolg.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2016 22:07:51 ]
pi_164826696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:

[..]

Misschien is Samzz er wel klaar voor, maar heeft ze er gewoon geen zin in...

Jij bent er nog lang niet klaar voor en toch blijf je het maar doen, met teleurstellingen als gevolg.
Als het goed is heb ik mijn huisje voor de feestdagen wel ingericht.. wie weet ;)
Maar heb idd niet te grote verwachtingen, mensen ontmoet je met name buiten de deur.
pi_164826901
In mijn huis in het nieuwe complex hebben we 2 homosexuele jongens..

Die daten zich echt de kolere.
En die verhalen zeg.
Vooroordelen bevestigd in dit geval.
Hell To The Liars
pi_164827457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als het goed is heb ik mijn huisje voor de feestdagen wel ingericht.. wie weet ;)
Maar heb idd niet te grote verwachtingen, mensen ontmoet je met name buiten de deur.
Want met een huisje ben je ineens klaar voor de dating scene, ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef Droopie het volgende:
In mijn huis in het nieuwe complex hebben we 2 homosexuele jongens..

Die daten zich echt de kolere.
En die verhalen zeg.
Vooroordelen bevestigd in dit geval.
Je moet ze maar net treffen. :D

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2016 22:29:07 ]
  woensdag 24 augustus 2016 @ 22:33:03 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164827677
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:

[..]

Misschien is Samzz er wel klaar voor, maar heeft ze er gewoon geen zin in...

Jij bent er nog lang niet klaar voor en toch blijf je het maar doen, met teleurstellingen als gevolg.
Dat laatste is correct :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164827722
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat laatste is correct :).
Dat eerste niet dan?
pi_164828727
Nou jongens... mevrouw leeft nog en ze is ineens weer lekker spontaan, schiet mij maar lek! Misschien toch druk of niet zo'n apper na een date? Nog steeds geen antwoord op mijn date/dagvoorstel maar daar vraag ik nog maar even niet naar...
pi_164828934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef Droopie het volgende:
In mijn huis in het nieuwe complex hebben we 2 homosexuele jongens..

Die daten zich echt de kolere.
En die verhalen zeg.
Vooroordelen bevestigd in dit geval.
Ja logisch, het blijven mannen. Die zeggen vrijwel nooit nee tegen seks, dus die neuken zich totaal suf.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164828995
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 23:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja logisch, het blijven mannen. Die zeggen vrijwel nooit nee tegen seks, dus die neuken zich totaal suf.
Misschien ook maar eens homo worden, klinkt gezellig. Jammer dat ik niet zo van de mannenbillen ben :(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164829247
Eentje die is "normaal" en zoekt gewoon fanatiek een partner.

De andere is echt een "nicht" en valt op zwarte jongens ;), maar wordt altijd weer teleurgesteld.

Beide sympathieke gasten en die humor ik hou ervan
Hell To The Liars
  donderdag 25 augustus 2016 @ 07:28:34 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164834119
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat eerste niet dan?
Ik bedoelde 'het gewoon geen zin'-gedeelte is correct ;(.

De alinea daarna is dat ook, trouwens :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164834123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nou jongens... mevrouw leeft nog en ze is ineens weer lekker spontaan, schiet mij maar lek! Misschien toch druk of niet zo'n apper na een date? Nog steeds geen antwoord op mijn date/dagvoorstel maar daar vraag ik nog maar even niet naar...
Misschien moet je niet zoveel voor anderen proberen te denken. Hou het wat luchtiger joh.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 07:31:37 #284
416020 K44S
The bearded man
pi_164834135
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 07:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien moet je niet zoveel voor anderen proberen te denken. Hou het wat luchtiger joh.
Wanneer komt het door, dat deze tips niet werken ?

#bemoeiniet
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164834168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 07:31 schreef K44S het volgende:

[..]

Wanneer komt het door, dat deze tips niet werken ?

#bemoeiniet
Oh al lang, maar ik slaap er niet minder door.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 07:41:12 #286
416020 K44S
The bearded man
pi_164834197
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh al lang, maar ik slaap er niet minder door.
Ik wel ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:15:00 #287
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164835455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als het goed is heb ik mijn huisje voor de feestdagen wel ingericht.. wie weet ;)
Maar heb idd niet te grote verwachtingen, mensen ontmoet je met name buiten de deur.
Ja, of je moet een of andere ontmoetingsplaats thuis inrichten :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:15:44 #288
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164835468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nou jongens... mevrouw leeft nog en ze is ineens weer lekker spontaan, schiet mij maar lek! Misschien toch druk of niet zo'n apper na een date? Nog steeds geen antwoord op mijn date/dagvoorstel maar daar vraag ik nog maar even niet naar...
Of die andere date is op niets uitgelopen :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:24:29 #289
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164835625
Gisteren een gezellige date gehad :)

Planning was naar het strand te gaan, stukje lopen en dan bij stranttent neerploffen. Om meerdere redenen is dat toch anders gegaan, het werd het bos en ook ergens neerploffen. Maar waren zo gezellig aan het praten tijdens het wandelen dat we eigenlijk alleen maar gelopen hebben en niet de behoefte gehad hebben ergens te gaan zitten.

Niets van ongemakkelijke stiltes geweest, continue een leuk gesprek gehad. Over de wat serieuzere dingen in het leven maar ook over onzinnige (maar wel leuke dingen) in het leven. Al met al best geslaagde date zo.

Toen ik thuiskwam een appje dat ze veilig thuis was gekomen en dat er na haar vakantie een vervolg wordt gepland :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164835828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja, of je moet een of andere ontmoetingsplaats thuis inrichten :')
Een pokéstop maken van je huis _O-
pi_164835920
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Echt leuk om te lezen dit!
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164836306
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nou jongens... mevrouw leeft nog en ze is ineens weer lekker spontaan, schiet mij maar lek! Misschien toch druk of niet zo'n apper na een date? Nog steeds geen antwoord op mijn date/dagvoorstel maar daar vraag ik nog maar even niet naar...
Denk je dat het iets gaat worden met je huidige instelling?
pi_164836404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:24 schreef sanger het volgende:
Gisteren een gezellige date gehad :)

Planning was naar het strand te gaan, stukje lopen en dan bij stranttent neerploffen. Om meerdere redenen is dat toch anders gegaan, het werd het bos en ook ergens neerploffen. Maar waren zo gezellig aan het praten tijdens het wandelen dat we eigenlijk alleen maar gelopen hebben en niet de behoefte gehad hebben ergens te gaan zitten.

Niets van ongemakkelijke stiltes geweest, continue een leuk gesprek gehad. Over de wat serieuzere dingen in het leven maar ook over onzinnige (maar wel leuke dingen) in het leven. Al met al best geslaagde date zo.

Toen ik thuiskwam een appje dat ze veilig thuis was gekomen en dat er na haar vakantie een vervolg wordt gepland :)
Klinkt leuk! :)
pi_164836578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:07 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Denk je dat het iets gaat worden met je huidige instelling?
Ik heb iig wat om naar toe te werken de komende weken dus dat is al fijn en komt aantrekkelijker over dan weken na afstuderen nog besluiteloos thuis hangen..
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:39:57 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164836789
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb iig wat om naar toe te werken de komende weken dus dat is al fijn en komt aantrekkelijker over dan weken na afstuderen nog besluiteloos thuis hangen..
Goed zo. Kun je je weer melden als je daadwerkelijk een date hebt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164836855
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:50 schreef RiceCooker het volgende:
Zijn wel veel mannen met die fetish dan, maar zou kunnen. Of trek ik dat soort kerels aan.. Denk eerder dat ze idd wachten tot er iemand wel positief reageert.

Bij TInder had je vroeger (..vorig jaar) moments waar je dus 24u lang een foto kon delen die voor alle matches zichtbaar was.
Heb ik ook een dickpic gezien met de tekst "wie vanavond date in Amsterdam".
100 % puur Tinder dit. Is m'n halve WA lijst doorgegaan. Zoiets vraagt er gewoon om gedeeld te worden. Die tekst maakte het gewoon af.
Deze heb ik ook ooit eens voorbij zien komen. Met daarna een foto 'wie een trio met m'n date en mij'

Maanden later zijn ze nog steeds een stel want kwam ze tegen op tinder dat ze er een vrouw bij zochten voor een trio.

Dus zelfs aan seksdates kun je relaties overhouden. :')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:57:01 #297
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164838215
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb iig wat om naar toe te werken de komende weken dus dat is al fijn en komt aantrekkelijker over dan weken na afstuderen nog besluiteloos thuis hangen..
Als je je nu eens niet bezig houdt met hou je aantrekkelijker bent voor het andere geslacht maar gewoon met jezelf. Hoe je zelf gelukkig wordt (zonder vrouw). Dan komt de rest echt gewoon vanzelf wel een keer.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:59:37 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164838280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je je nu eens niet bezig houdt met hou je aantrekkelijker bent voor het andere geslacht maar gewoon met jezelf. Hoe je zelf gelukkig wordt (zonder vrouw). Dan komt de rest echt gewoon vanzelf wel een keer.
Dit heel erg; als je je eigen leven niet leuk vindt, waarom zou een ander het dan wel leuk genoeg vinden om het met je te delen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:55:26 #299
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164839730
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit heel erg; als je je eigen leven niet leuk vindt, waarom zou een ander het dan wel leuk genoeg vinden om het met je te delen.
Aanvulling: waarom zou een ander dan de moeite nemen om jouw leven leuker te maken ten koste van haar eigen leven :X
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164840002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Aanvulling: waarom zou een ander dan de moeite nemen om jouw leven leuker te maken ten koste van haar eigen leven :X
Veel vrouwen willen ook vrijheid ervaren? Wat ik daar iig zou hebben met genoeg ruimte, perfecte slaapbasis na een avondje stappen ook.
pi_164840058
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Veel vrouwen willen ook vrijheid ervaren? Wat ik daar iig zou hebben met genoeg ruimte, perfecte slaapbasis na een avondje stappen ook.
Want dat is precies wat ze zeggen.
En jij bent afgestudeerd in journalistiek? Onmogelijk...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')