heb je hier een voorbeeld van? Ik heb het volgens mij alleen andersom gezien.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:43 schreef LurkJeRot het volgende:
21 Een goede ui is het halve werk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar wacht je nog op dan?
Nu moet je nog een eigen smiley krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als je jouw ui en mijn ui naast elkaar zet is het net alsof je me opdrinkt
Daar gaan de tips in het topic zeker bij helpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu moet je nog een eigen smiley krijgen
Ja, je zit toch niet boven de 3 glazen per dag?quote:
11: Word na een paar maanden posten in het BB forum opgepikt als talent door de reguliere media ipv. 10jaar+/1M+ posts verder en nog steeds niks..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:12 schreef tong80 het volgende:
1 Post een topic op het grootste forum van Nederland met je username in de topictitel.
2 Kleineer je zelf, zodat anderen je ophemelen. Dat je dat in nederigheid beaamt.
3 Zeg om het half uur dat je gaat pissen. Het liefste ff. Dan waarderen ze de eerlijkheid.
4 Zet een punt achter je zin in de topictitel. Dat onderschijt je.
5 Maak woordgrapjes zoals 'onderschijt' zodat mensen reageren.
6 Wees een kenner, weet van alles wat en van veel geen idee.
7 Kus alle Fa's, totdat ze het beu zijn om je na de 30ste ban weer te bannen.
8 Vecht tegen de bierkaai als alcoholist.
9 Prijs goede muziek aan.
10 Laat je niet kisten. Althans als je gecremeerd wil worden.
Ha ha ha. Weet je uberhaubt wat poëtrie is? Ik word al gepubliceerd. En er komt een boek uit. Frenk van der Linden wil me al jaren op radio 1, maar ik wil niet. Wie ben jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:46 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
11: Word na een paar maanden posten in het BB forum opgepikt als talent door de reguliere media ipv. 10jaar+/1M+ posts verder en nog steeds niks..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |