Van Basten schoot ook wel eens zijn doel voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:24 schreef tong80 het volgende:
Er zijn posts verdwenen
Waarom ?
Ik was net briljant aan hyet antwoorden.
Doe maar op slot.
Schiet zijn doel voorbij.
Echt ik meen het snel een slotje graag.
Vertel wanneer ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Van Basten schoot ook wel eens zijn doel voorbij
Gewoon copy & paste naar een worddocument en dan printen, net als alle andere topics van Tong.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:36 schreef LurkJeRot het volgende:
Jongens jongens niet zo snel, ik ben hier aantekeningen aan het maken en ik raak de draad kwijt.
Nou, welke tips zijn om briljant te zijn en welke zijn sarcastisch?
GC / Tien manieren om volgens Tong briljant te zijn op FOK!.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon copy & paste naar een worddocument en dan printen, net als alle andere topics van Tong.
-quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon copy & paste naar een worddocument en dan printen, net als alle andere topics van Tong.
Ha Ha Ha Ha Ha kano, de boer weet ook niet dat wat 'ie niet eet gewoon goed en voedzaam is voor hem. Dat is dan zijn verlies. Dat zei m'n moeke ook altijd. En nu eet ze ook sushi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat trouwens bij stap 1 al fout.
Scherp.quote:
Kijk, dat zijn tips waar ik wat aan heb. Dank je wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
O, numero 5 was er al, sorry. FF Pissequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
11 Maak woordgrapjes die zelfs Geth Saaikema niet kon verzinnen in zijn hoogtijdagen
Nog makkelijker.... jammer dat sommige mensen overal wat negatiefs in zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GC / Tien manieren om volgens Tong briljant te zijn op FOK!.
Wat is eigenlijk het grapje in het expres verkeerd gespelde woord? Een woord fout spellen, al dan niet expres, maakt het nog geen woordgrapje.quote:Zet een punt achter je zin in de topictitel. Dat onderschijt je.
Maak woordgrapjes zoals 'onderschijt' zodat mensen reageren.
Vroeger geen Koot en Bie gekeken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het grapje in het expres verkeerd gespelde woord? Een woord fout spellen, al dan niet expres, maakt het nog geen woordgrapje.
Jawel. Die gaven lading aan een verkeerd gespeld woord door er in de context meer mee te doen dan enkel verkeerd spellen. Vandaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Vroeger geen Koot en Bie gekeken?
Doet tong toch ook?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Die gaven lading aan een verkeerd gespeld woord door er in de context meer mee te doen dan enkel verkeerd spellen. Vandaar.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Die gaven lading aan een verkeerd gespeld woord door er in de context meer mee te doen dan enkel verkeerd spellen. Vandaar.
Wat is die contextuele lading dan volgens jou?quote:
Nou ehhhh, ik weet het niet, maar ik kan dat bij Koot en Bie ook moeilijk concreet aanduiden eerlijk gezegd. Jij wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is die contextuele lading dan volgens jou?
Bij hen is een woordgrap onderdeel van het grotere geheel, zodat het lading krijgt. Bij het verkeerd gespelde onderschijt mis ik dat hele umfeld. Het valt zonder context uit de lucht, waardoor het niets anders blijft dan een verkeerd gespeld woord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou ehhhh, ik weet het niet, maar ik kan dat bij Koot en Bie ook moeilijk concreet aanduiden eerlijk gezegd. Jij wel?
Ik zou nu heel gevat kunnen opmerken dat er een komma mist na 11, maar dat doe ik maar niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
11 Maak woordgrapjes die zelfs Geth Saaikema niet kon verzinnen in zijn hoogtijdagen
'umfeld'quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij hen is een woordgrap onderdeel van het grotere geheel, zodat het lading krijgt. Bij het verkeerd gespelde onderschijt mis ik dat hele umfeld. Het valt zonder context uit de lucht, waardoor het niets anders blijft dan een verkeerd gespeld woord.
Wat stond hier dat niet nodig isquote:
Wordt ?quote:
heb je hier een voorbeeld van? Ik heb het volgens mij alleen andersom gezien.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:43 schreef LurkJeRot het volgende:
21 Een goede ui is het halve werk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar wacht je nog op dan?
Nu moet je nog een eigen smiley krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als je jouw ui en mijn ui naast elkaar zet is het net alsof je me opdrinkt
Daar gaan de tips in het topic zeker bij helpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu moet je nog een eigen smiley krijgen
Ja, je zit toch niet boven de 3 glazen per dag?quote:
11: Word na een paar maanden posten in het BB forum opgepikt als talent door de reguliere media ipv. 10jaar+/1M+ posts verder en nog steeds niks..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:12 schreef tong80 het volgende:
1 Post een topic op het grootste forum van Nederland met je username in de topictitel.
2 Kleineer je zelf, zodat anderen je ophemelen. Dat je dat in nederigheid beaamt.
3 Zeg om het half uur dat je gaat pissen. Het liefste ff. Dan waarderen ze de eerlijkheid.
4 Zet een punt achter je zin in de topictitel. Dat onderschijt je.
5 Maak woordgrapjes zoals 'onderschijt' zodat mensen reageren.
6 Wees een kenner, weet van alles wat en van veel geen idee.
7 Kus alle Fa's, totdat ze het beu zijn om je na de 30ste ban weer te bannen.
8 Vecht tegen de bierkaai als alcoholist.
9 Prijs goede muziek aan.
10 Laat je niet kisten. Althans als je gecremeerd wil worden.
Ha ha ha. Weet je uberhaubt wat poëtrie is? Ik word al gepubliceerd. En er komt een boek uit. Frenk van der Linden wil me al jaren op radio 1, maar ik wil niet. Wie ben jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:46 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
11: Word na een paar maanden posten in het BB forum opgepikt als talent door de reguliere media ipv. 10jaar+/1M+ posts verder en nog steeds niks..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |