mensen die zich daar in het zwembad druk over maken zijn ook zielig inderdaad. Leven en laten leven. En om ze lachen.quote:
From outerspace.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft Grausdebiel altijd zo'n vage bril op?
Dan lijkt hij slimmer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Alle Powned programmas zijn dat. Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef Martinello het volgende:
Ik ken deze vrouw van dat kansloze Powned programma.
Stel dat je moest kiezen welke partij ten onder moest gaan op een vriendelijke wijze: PvdA of VVD?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig mag Fylax nog niet stemmen. Scheelt weer een PVV/VVD-stem
Zo denkt hij over te komen als een stoere macho.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Vettax in het zwembad. Ik bem voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
De meeste vrouwen heb ik liever in boerkini, echt goor die dikke vieze kutwijven in bikini
In Frankrijk moet je verplicht een ballenknijper aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een boerkiniverbod is natuurlijk volslagen onzin. Als ik ook in mijn trui en broek mag zwemmen in het zwembad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |