Yes!!quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes en Ties komen wel langs
en ik ook
Zeggen ze over 30 jaar ook over de mode van nu. Ik noem even de afgezakte broeken en je onderbroek laten zienquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Echt werkelijk iedereen liep er als een debiel bij.
1 keer geweest. Depressief net als Drenthe.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Martinello het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig in Friesland wonen.
Die broeken vol met gaten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeggen ze over 30 jaar ook over de mode van nu. Ik noem even de afgezakte broeken en je onderbroek laten zien
Nou nou nouquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Martinello het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig in Friesland wonen.
De jaren '80 vond ik erger als ik de foto's terugzie. Gelukkig was de muziek wel leuker.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeggen ze over 30 jaar ook over de mode van nu. Ik noem even de afgezakte broeken en je onderbroek laten zien
En goedkoop. Niet dat ik er wil wonen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:00 schreef Coco98 het volgende:
Vind Friesland wel meevallen. Heeft mooie plekken.
Een paar onderdelen wel ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |