Geen idee.... Wat is daar loos dan? Is Knokkels te overijverig geweest? Of hebben ze weer ergens een barista op straat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij staat het hele verkeer in Den Helder vast.
Knokkels done an' goofed up?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij staat het hele verkeer in Den Helder vast.
Dat was mijn manier om te zeggen dat ik 'm al tijd niet gezien heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee.... Wat is daar loos dan? Is Knokkels te overijverig geweest? Of hebben ze weer ergens een barista op straat?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was mijn manier om te zeggen dat ik 'm al tijd niet gezien heb.
Ow!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was mijn manier om te zeggen dat ik 'm al tijd niet gezien heb.
Kan bij mij ook zo gebeuren, zit ik ff in Duitsland, daarnaast moeder en schoonmoeder die beide het niet meer zo lang gaan maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!Ja dat soort periodes heeft hij wel regelmatig...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan bij mij ook zo gebeuren, zit ik ff in Duitsland, daarnaast moeder en schoonmoeder die beide het niet meer zo lang gaan maken.
Vervelendquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan bij mij ook zo gebeuren, zit ik ff in Duitsland, daarnaast moeder en schoonmoeder die beide het niet meer zo lang gaan maken.
Schoonmoeder leeft al jaar langer dan ik dacht en is 92, mijn moeder heeft in ieder geval de 80 gehaald.quote:
De broer van mijn vrouw was lulliger, maar jaar ouder dan ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
VervelendMaar dat soort dingen horen helaas bij het leven.
Heb je volgens mij wel eens verteld ja, en ik kan het begrijpen ook. Een mens kan niet continu rouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het klinkt misschien maf maar je went eraan, ga maar niet tellen hoeveel vrienden al naar de eeuwige jachtvelden zijn vertrokken.
Wanneer maat uit de buurt maar 18 wordt door hersentumor ga je wel relativeren en is 80 mooie leeftijd in mijn ogen, wanneer ik dat haal is het best voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je volgens mij wel eens verteld ja, en ik kan het begrijpen ook. Een mens kan niet continu rouwen.
True, true!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer maat uit de buurt maar 18 wordt door hersentumor ga je wel relativeren en is 80 mooie leeftijd in mijn ogen, wanneer ik dat haal is het best voor mij.
Ik ga nog ff jonko draaien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Relaxte muziek, maar ik ga er wel zo een punt achter zeggen voor vandaag.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Jamaicaanse Toots op melodica.
Lang geleden keer live gezien in de Effenaar, was wel legendarisch concert samen met Roots Radics.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga ervan tussen. Piet, bedankt
oepsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:44 schreef just me het volgende:
zit ik rustig aan de koffie vanochtend in de veronderstelling dat het 06.49 uur was..... het was dus 'n uurtje later maar ik heb het gered om op tijd op school te zijn
ach, directeur is toch naar de fysio (hoezo onder werktijd naar de fysio.....)quote:
verschil moet er zijn,he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
ach, directeur is toch naar de fysio (hoezo onder werktijd naar de fysio.....)
Stok tegen je knie en beide uiteinden naar je toe trekken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Parasol staat, maar ik krijg 'm niet gekanteld
Da's het mooie van loops, ze blijven oneindig hangen......quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij blijft in mooie loop hangen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mo_Muffin op 23-08-2016 11:02:00 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Steen onder één kant leggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Parasol staat, maar ik krijg 'm niet gekanteld
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's het mooie van loops, ze blijven oneindig hangen......![]()
Heb overigens zojuist ontdekt hoe een HauntedSeaCucumber klinkt.
Klinkt wel een beetje zoals die klank in het intro van de TagesschauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Elfletterig is te druk met zijn D-show geweest)
De HautedSeaCucumber heeft een beetje een schokkerige fade-out/release itt de Tagesschau.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje zoals die klank in het intro van de Tagesschau
(Elfletterig is te druk met zijn D-show geweest)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:44 schreef tailfox het volgende:
Dan zit je in de auto naar the war om drugs te luisteren
Om welke drugs gaat ut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:44 schreef tailfox het volgende:
Dan zit je in de auto naar the war om drugs te luisteren
UT heb ik lang niet gespeeldquote:
Jaja, maar ze heten toch The War On Drugs.quote:
mijn lieffde is de drugsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jaja, maar ze heten toch The War On Drugs.
Ik kan me daar weinig bij voorstellen, hoewel ik erg aan mijn cannabis verknocht ben, maar dat dient in mijn geval een medicinaal doel, dan mag het.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
we hebben het over drugs en tadaa
FYI.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gebruik überhaupt geen drugs (of je moet sociaal een biertje drinken als drugsgebruik willen zien). Saai hè?
Alleen om de een of andere vage reden is het ene wel nagenoeg overal toegestaan en het ander niet. De reden heet accijnsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FYI.
Alcohol is een hardere drug dan cannabis.
Dat zie je heel goed, daarom ben ik tegen 'legalisering'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen om de een of andere vage reden is het ene wel nagenoeg overal toegestaan en het ander niet. De reden heet accijns
Pfff tja en ik ken serieus mensen van: "WIET IS DRUGS EN ALCOHOL NIET! WANT WIET IS SOFTDRUGS DUS DE NAAM ZEGT HET AL EN DRUGS ZIJN SLECHT VOOR JE!!!!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen om de een of andere vage reden is het ene wel nagenoeg overal toegestaan en het ander niet. De reden heet accijns
Dat is het beste en goedkoopste.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen drugs hier, op nog geen fles alcohol per jaar na
hoeveel kilo chocoladequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Prima oplossing voor jou nu dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zie je heel goed, daarom ben ik tegen 'legalisering'.![]()
Mijn cannabis kost nog vrijwel evenveel of iig niet veel meer dan ik 30 jaar geleden betaalde, probeer dat maar een met iets waar accijnzen over geheven worden.![]()
Is die chocoladelikeur al op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat met rare mensen omquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff tja en ik ken serieus mensen van: "WIET IS DRUGS EN ALCOHOL NIET! WANT WIET IS SOFTDRUGS DUS DE NAAM ZEGT HET AL EN DRUGS ZIJN SLECHT VOOR JE!!!!"
Ja fijn, alleen neigt alcohol meer naar een harddrug gezien de verslavingsmogelijkheid en het schadelijke effect op je lichaam en geest.
Met alcohol kan je stoppen en/of minderen wanneer je dat zelf wilt, als je dat niet lukt ben je m.i. een slappe hap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff tja en ik ken serieus mensen van: "WIET IS DRUGS EN ALCOHOL NIET! WANT WIET IS SOFTDRUGS DUS DE NAAM ZEGT HET AL EN DRUGS ZIJN SLECHT VOOR JE!!!!"
Ja fijn, alleen neigt alcohol meer naar een harddrug gezien de verslavingsmogelijkheid en het schadelijke effect op je lichaam en geest.
Mensen die niks gebruiken en lastig zijn wil ik ook op een eiland kwijt, we leggen de norm gewoon bij lastig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima oplossing voor jou nu dus
Wat mij betreft maken ze alles legaal. Alles met mate en er is niks aan de hand. En mensen die overmatig iets gebruiken en daardoor lastig worden gewoon ergens op een eiland dumpen
Kijk aan! Nog beter inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen die niks gebruiken en lastig zijn wil ik ook op een eiland kwijt, we leggen de norm gewoon bij lastig.
Het boeit me namelijk weinig waarom sommige mensen zo lastig zijn.quote:
Zal best. Ik veroordeel cannabisgebruik niet hoor. Als mensen tabak mogen roken, zie ik niet in waarom cannabis niet zou mogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FYI.
Alcohol is een hardere drug dan cannabis.
En een slecht medicijn, dit itt cannabis..
Ik ken/kende wat verslaafden. Eentje had zwaar suikerziekte door jarenlange drankmisbruik en slikte medicijnen die absoluut niet met alcohol gecombineerd mocht worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met alcohol kan je stoppen en/of minderen wanneer je dat zelf wilt, als je dat niet lukt ben je m.i. een slappe hap.![]()
Je moet mensen niet wijsmaken dat ze verslaafd zijn, dat werkt averechts namelijk.
Gewoon niet zeuren en stoppen, je was toch een flinke vent.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, ik heb 2 kleine glaasjes gehad en da's al best veel voor mij
Ah!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat Gup weer werkt, trouwens.
Mij zal het worst wezen wat mensen gebruiken, ik wil gewoon geen last van mensen hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal best. Ik veroordeel cannabisgebruik niet hoor. Als mensen tabak mogen roken, zie ik niet in waarom cannabis niet zou mogen.
Mijn drankgebruik is sociaal. Thuis drink ik nooit, op feestjes ook weinig, omdat ik meestal moet rijden. Alleen in de kroeg drink ik wat biertjes. Maar ik kan prima zonder.
De ene mens is de andere niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken/kende wat verslaafden. Eentje had zwaar suikerziekte door jarenlange drankmisbruik en slikte medicijnen die absoluut niet met alcohol gecombineerd mocht worden.
Maar ja; haar man vond het ongezellig om in z'n eentje te zuipen en heeft net zo lang aan haar kop lopen drammen om weer gezellig mee te drinken tot ze toegaf.
Niet veel later is ze overleden.
Een andere zware alcoholist is van de ene dag op de ander gestopt na 35 jaar al zijn geld aan de drank uit te geven. Met hem gaat het nu echt prima.
Ik zie dat Gup weer The Fratelli's draait. Dat is tegenwoordig de huisband, of zo. Ook Public Enemy en The Prodigy komen vaak langs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Zit Gup in een loop ofzo? Ik heb deze liedjes vandaag al eerder langs horen komen.
Technisch probleempje waar Gup altijd al last van heeft gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Zit Gup in een loop ofzo? Ik heb deze liedjes vandaag al eerder langs horen komen.
2 jaar geleden of zo was het Amy Winehouse Ik heb heel lang echt niet meer naar haar kunnen luisteren daardoor en dat is zonde, want ze had gewoon echt een fijne stem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat Gup weer The Fratelli's draait. Dat is tegenwoordig de huisband, of zo. Ook Public Enemy en The Prodigy komen vaak langs.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Die Gup toch. Geven we 'm liedjes te vreten, is 't te véél.
't Is ook nooit goed hè?
Als je iets te vaak hoort, gaat het vervelen idd. Zelfs als het een goed liedje is/liedjes zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:32 schreef ToT het volgende:
2 jaar geleden of zo was het Amy Winehouse Ik heb heel lang echt niet meer naar haar kunnen luisteren daardoor en dat is zonde, want ze had gewoon echt een fijne stem.
Toen ik op kamers woonde was er een nummer dat ik heel mooi vond (geen idee meer welke, maar het was er eentje uit mijn jeugd die ik altijd mooi heb gevonden). Een huisgenoot hoorde dat ik die een keer draaide en vond die echt ZO gaaf dat hij het een paar dagen achter elkaar op repeat had gezet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je iets te vaak hoort, gaat het vervelen idd. Zelfs als het een goed liedje is/liedjes zijn.
Datzelfde heb ik (en waarschijnlijk de halve wereldbevolking) bij Meatloaf - Paradise ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:36 schreef ToT het volgende:
Toen ik op kamers woonde was er een nummer dat ik heel mooi vond (geen idee meer welke, maar het was er eentje uit mijn jeugd die ik altijd mooi heb gevonden). Een huisgenoot hoorde dat ik die een keer draaide en vond die echt ZO gaaf dat hij het een paar dagen achter elkaar op repeat had gezet.
Was volgens mij Poison van Alice Cooper, bedenk ik me nu. Ik heb het echt een paar jaar niet meer aan kunnen horen en nu nog steeds heeft het nummer veel minder impact op me als vroeger.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik (en waarschijnlijk de halve wereldbevolking) bij Meatloaf - Paradise ...
Da's ook eentje uit die lijst iddquote:
Als men hier in het topic het over een BH'tje heeft, gaat het om een doodgedraaid nummer. Bohemian Rhapsody is gewoon het ultieme voorbeeld!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's ook eentje uit die lijst idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |