Laatste jaren niet meer maar ben met auto en motor aardig door Europa gecrossedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer reis jij zo ver?
Dit is toch wel uit te houden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste jaren niet meer maar ben met auto en motor aardig door Europa gecrossed
Piet gaat dit weekend hierheen:quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Dit moet Piet toch kunnen bekoren:
[ afbeelding ]
Zonder al te veel moeite!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch wel uit te houden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
just me kan ook mee:
[ afbeelding ]
Ook leuk...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Piet gaat dit weekend hierheen:
[ afbeelding ]
en wanneer gaan wequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
just me kan ook mee:
[ afbeelding ]
rond die tijdquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lalala we maken overal reggae van.
Jep, ik denk dat MadMaster, Mw MM en ik het echt wel naar onze zin zullen hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie foto's van een vakantieoord
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, ik denk dat MadMaster, Mw MM en ik het echt wel naar onze zin zullen hebben
ik ga ook maar mee denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, ik denk dat MadMaster, Mw MM en ik het echt wel naar onze zin zullen hebben
Zal ik dan zo maar even een uurtje herrie maken?quote:
Prima en zie nog wel wat ik doe later. Ben niet zo'n planner.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik dan zo maar even een uurtje herrie maken?
Kan jij daarna weer tot diep in de nacht met wat anders...
ga ik gezellig met just me in een huisje...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nog 1 huisje beschikbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |