SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Mooi is dat...quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dar vallen geen meningen over te geven: het is gewoon gebeurd!![]()
Toch wat Noorse muziek nuquote:
Welkomquote:
Thanksquote:
* Elfletterig wordt op een idee gebrachtquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:23 schreef just me het volgende:
* just me neemt ook nog een klein drankje
10cl Strohrum?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:23 schreef just me het volgende:
* just me neemt ook nog een klein drankje
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Thuis na een eclatante overwinning op Haarlem, 14-3.
Nog 1 wedstrijd winnen tegen de kakkerlakken aanstaand weekend en de play offs én deelname aan de Europees clubkampionschappen volgend jaar zijn in the pocket.
Eerst maar die ene winnen, lastig genoeg nog...
Ik lijk wel zwanger, eerst een reep chocolade op en had nu zin in Schrobbelèrquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik lijk wel zwanger, eerst een reep chocolade op en had nu zin in Schrobbelèr
Ik ben bloedserieus...quote:
Toch super !!quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus...![]()
Donderdag met een grote groep die kant op, zaterdag nog meer.
Zondag laatste wedstrijd in Amsterdam...
En belangrijker, onze #1 pitcher is terug na een jaar blesureleed...quote:
gaan nog spannende dagen worden!!! Ik ga wel vragen of Junior zijn trouwen uit gaat stellenquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En belangrijker, onze #1 pitcher is terug na een jaar blesureleed...
http://www.honkbalsite.co(...)l-voor-ld-amsterdam/
ga je dan ook mekkeren ?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet toch eens vaker naar Lamb gaan luisteren
Ja duh, ik weet wel wat ik aanvraagquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet toch eens vaker naar Lamb gaan luisteren
dan ga je vanzelf mekkerenquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik allang. Dagelijks op FOK! te lezen
Ja. Je wordt er een ouwe zuurpruim van, heb ik gemerkt. Dus mijd ik tegenwoordig de plekken die dat in de hand werken.quote:
Hehehe snap ik!quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Je wordt er een ouwe zuurpruim van, heb ik gemerkt. Dus mijd ik tegenwoordig de plekken die dat in de hand werken.
Mijn fok! leven is aangenamer geworden sinds de postst van een niet nader te noemen user niet meer kan lezenquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Je wordt er een ouwe zuurpruim van, heb ik gemerkt. Dus mijd ik tegenwoordig de plekken die dat in de hand werken.
Je kan mods helemaal niet blokkerenquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn fok! leven is aangenamer geworden sinds de postst van een niet nader te noemen user niet meer kan lezen
Ik heb een heel legertje waarvoor dat geldt. En dan gaat het niet om "kunnen", maar om "willen".quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn fok! leven is aangenamer geworden sinds de postst van een niet nader te noemen user niet meer kan lezen
ik kan allesquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan mods helemaal niet blokkeren
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef just me het volgende:
trustuh en bedankt voor de muziekjes 11
Bedankt voor het luisteren en welterustenquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef just me het volgende:
trustuh en bedankt voor de muziekjes 11
U weet mij te vinden...quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
gaan nog spannende dagen worden!!! Ik ga wel vragen of Junior zijn trouwen uit gaat stellen
Woodkid. Al is Syntax ook niet geheel onaardig. Doet me aan The Chemical Brothers denken dit.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg dat nog op Woodkid of op Syntax?
Het debuutalbum "The Golden Age" van Woodkid is echt geweldigquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Woodkid. Al is Syntax ook niet geheel onaardig. Doet me aan The Chemical Brothers denken dit.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat ToT hem tot 01:30 uur heeft ingeroosterd
Oké, meneer de slavendrijver. Ik ga kijken hoe ver ik kom. Ben echt steeds muziek bijeen aan het sprokkelen...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, meneer de slavendrijver. Ik ga kijken hoe ver ik kom. Ben echt steeds muziek bijeen aan het sprokkelen...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:05 schreef Fogel het volgende:
Ik ga mezelf in een bed gooien. Morgen weer werken enzo.
Bedankt 11
Welterusten en bedankt voor het meeluisterenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:05 schreef Fogel het volgende:
Ik ga mezelf in een bed gooien. Morgen weer werken enzo.
Bedankt 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |