Dat had ik gister ook, maar dan met Charmandersquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef DaMart het volgende:
Hebben ze de ontsnappingskans van de Pokemon weer verhoogd of zo? Vandaag al 2 ratten, een weedle, een pidgeotto en een Oddish ontsnapt en na 1 of 2 ballen gevlucht.
Gisteren had ik het met bijna alle Goldeen die ik tegenkwam... maakte niet uit wat voor bal ik erop gooide... telkens ontsnapten ze eruit en vluchtten uiteindelijk weg...quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook, maar dan met Charmanders
Ik speel het zelf nog wel maar minder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste uit deze reeks. Hype over?
Zomervakantie voorbij..quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Same here, het weer is de afgelopen tijd ook niet altijd aanmoedigend geweest om lekker naar buiten te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel maar minder.
Wou vandaag wel op pad maar het is echt flut weer. Morgen weer een dag.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:35 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Same here, het weer is de afgelopen tijd ook niet altijd aanmoedigend geweest om lekker naar buiten te gaan.
Ik zou de andere kant op rennen Mr.Mime is creepy as fuck in 3D.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Mr. Mime zou bij de snackbar naast mijn huis zitten. Ik heen rennen.. Is er niks.
Ik pak Mime net wel hier in de supermarkt. Vreemd dat Mime opeens zoveel opduikt. Gister zag ik m ook 2 keer maar toen niet gevangen. Leuk voor mn Pokedex maar geen echte vechtbaas lijkt me?quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Mr. Mime zou bij de snackbar naast mijn huis zitten. Ik heen rennen.. Is er niks.
Porygon is raar ja. Die ving ik laatst!quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef Cirilico het volgende:
Eens dat er al 'ongeloofwaardige'/rare pokemon zaten in Gen I. Vooral Porygon.En alles op twee benen. En de elektrapokemon.
Maar heb wel het idee dat de tekendetails op de nieuwere pokemon anders zijn.
Minder klagers vooralquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Dat stond wel in dat linkje dat ik hier vandaag tegenkwam.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af of Tauros en Kanghskan nu ook meer opduiken net als Mime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |