Maar het is zo vaak geplugt dat iedereen het wel geluisterd heeft. Ik vond het ook wel leuk, maar geen jaarlijstjesmateriaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, want was wel benieuwd. Alleen wij twee hadden haar in het lijstje staan (volgens het jaarlijstjestopic dan).
Ja preciesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, want was wel benieuwd. Alleen wij twee hadden haar in het lijstje staan (volgens het jaarlijstjestopic dan).
Leuke singles, maar het album niet zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar het is zo vaak geplugt dat iedereen het wel geluisterd heeft. Ik vond het ook wel leuk, maar geen jaarlijstjesmateriaal
Kolere, wat een lekker nummer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:09 schreef Beregd het volgende:
2. Aldous Harding
Nieuw-Zeelandse, iets minder diepgang maar wat een stem
Aldous Harding is heel goed inderdaad. Maar album is al wat ouder toch of heeft ze nu ook nieuw werk opgenomen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:09 schreef Beregd het volgende:
2. Aldous Harding
Nieuw-Zeelandse, iets minder diepgang maar wat een stem
[
I'm still alivequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen plek voor 2 dames in je bed?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef DO2 het volgende:
Mitski wordt alleen maar beter, Beregd. Meest verslavende album van dit jaar.
Nog n paar luisterbeurten en Dana zal subtiel uit bed worden gerold, om zodoende alle ruimte te maken voor deze schoonheid.
Ze eist hier toch al n tijdje alle aandacht op. Zelfs PJ ligt vrijwel onaangeroerd in de hoek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Geen plek voor 2 dames in je bed?
Maar deze dame blijft onovertroffen, toch? Die is zó goed dat ik n intiem moment met haar nauwelijks overleef. n Femme fatale pur sang, niet? Zij kan je als geen ander op de knieën krijgen. Verzetten heeft geen zin. Je gaat eraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:09 schreef Beregd het volgende:
Ja die mitski klinkt erg goed, vanmiddag geluisterd.
Mijn favoriet blijft Dana Falconberry
Ik beken. Elke keer ik naar een andere vrouw luister, dwalen mijn gedachten onwillekeurig af naar Joanna en voelt het toch een beetje aan als vreemdgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:51 schreef DO2 het volgende:
[..]
Maar deze dame blijft onovertroffen, toch? Die is zó goed dat ik n intiem moment met haar nauwelijks overleef. n Femme fatale pur sang, niet? Zij kan je als geen ander op de knieën krijgen. Verzetten heeft geen zin. Je gaat eraan.
https://m.youtube.com/watch?list=RDkeke7BGzJPI¶ms=OAFIAVgE&v=48xlgXqQKLA&mode=NORMAL
quote:
En plots hoor je David Byrne zingenquote:
Oké.quote:Nicolas Jaar has posted a new image to his Twitter, Facebook, and Instagram. It resembles an album cover and suggests that the producer could be readying a new project, possibly called Sirens, which is written four times on the image. The art also says “ya dijimos no pero el si esta en todo,” which roughly translates to “we already said no but the yes is in everything.”
Is fijn nummer idd! Iodine & Iron mag daar ook bij...al is dat een nummer uit 2013.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:41 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe van The Veils vind ik ook zeker niet verkeerd trouwens. Swimming With The Crocodiles is een gaaf nummer bijvoorbeeld, maar er staat nog meer moois op!!
Interessant. Ben heel benieuwd naar het nieuwe werk; zeker ook wat voor invloed die Columbia-tijd op Pecknold heeft gehad (qua lyrics etc.).quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef Grobbel het volgende:
Interessant artikel over nieuw werk van Fleet Foxes, waaronder waarom het zolang geduurd heeft voordat ze aan een opvolger zijn gaan werken: http://consequenceofsound(...)bly-titled-crack-up/
Hij is een beetje wisselvallig, maar wel heerlijk. Juist die old-school hiphop vibe is fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef Beregd het volgende:
[..]
En plots hoor je David Byrne zingenMss net iets te veel ouwerwetse rnb maar wel fijn op een hete zomeravond.
Vreselijk inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef Moody het volgende:
Car Seat Headrest album is top, maar als ik die gozer hoor praten....spoiled dork
Waarom praten veel Amerikanen als kikkers eigenlijk?
Vocal fRRRRRRRRRRRRRRyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef Moody het volgende:
Car Seat Headrest album is top, maar als ik die gozer hoor praten....spoiled dork
Waarom praten veel Amerikanen als kikkers eigenlijk?
Marilyn Manson sprak ook altijd zo, heeft ie misschien toch invloed gehad op de indie-scenequote:
Wat een vaag nummer weer zeg :/ is hij constant stoned ofzo?quote:
Op jouw verzoek gebruik ik het woord alleen nog maar als het echt van toepassing is.quote:
Respect.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op jouw verzoek gebruik ik het woord alleen nog maar als het echt van toepassing is.
Ik had 'm ook heel bewust niet gebruikt, maar het is wel de beste beschrijving wat mij betreftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |